Zoekopdracht aanpassen

Prijzen Sky-Park (West)

Sky-Park (West)

Bij Sky-Park West is perfecte service een belangrijk begrip. Er is een ruime keuze uit 150 parkeerplaatsen.


Sky-Park West streeft ernaar om het voor u zo simpel mogelijk te houden. Het bedrijf is 24/7 geopend en beveiligd. U kunt kiezen uit shuttle parkeren en valet parkeren.

Nadat u heeft gereserveerd kunt u betalen via iDEAL of bij aankomst op de parking met creditcard of pin. Nadat u bent aangekomen bij Sky-Park West moet u zich melden en neemt u samen met een medewerker uw reisgegevens door. Uw spullen worden ondertussen in de shuttlebus gezet. Uw sleutel wordt bewaard in een speciale kluis. De gratis shuttlebus brengt u naar Schiphol Airport.

Bij terugkomst moet u even contact opnemen met Sky-Park; zij zorgen ervoor dat er een bus voor u klaarstaat die u terugbrengt naar uw eigen auto. Bij valet parkeren rijdt u zelf naar de luchthaven. Daar staat een medewerker van Sky-Park voor u klaar om uw auto over te nemen en naar de parking te brengen. Bij terugkomst staat uw auto weer voor u klaar.

  • foto Sky-Park (West) SkyPark-butienkant.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-bord.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-shuttle-bus.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-shuttle-bus-achterkant.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-team-sky-park.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-parkeergarage.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-overdekt-parkeren-sky-park-praatpaal.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-overdekt-parkeren-sky-park.jpg
  • foto Sky-Park (West) SkyPark-hek-overdekt-parkeren-sky-park.jpg

Reviews over Sky-Park (West)

Gemiddelde score:
8.2
Uit 170 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
5 / 10
karolien pieters | 07-08-2017
op de heenweg was de chauffeur die de auto bij vertrekhal 3 op schiphol ruim 20 minuten te laat. Op de terug weg was men uberhaupt niet in staat om de auto terug naar schiphol te rijden omdat 1 vd chauffeurs zich ziek gemeld had. Oplossing die geboden werd was of mee gaan met hun pendelbusje of heel lang op de auto moeten wachten. De manier waarop de telefoon wordt opgenomen (terug weg) doet niet blijken dat dit een hele professionele organisatie is..
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
brekelmans | 04-08-2017
zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van Nieuwburg | 26-07-2017
voor het eerst en zal het weer doen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Haji ali akbar | 08-07-2017
Ze zijn veel vriendelijk, werken snel, hulpzaam en betrouwbaar.
We hadden onze ipad in de auto laten liggen, dat hebben we terug gekregen.
Bedankt lieve mensen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ashley Picqueur | 06-07-2017
Stond mooi geparkeerd in overdekte parking.
Vriendelijke service ook midden in de nacht.
En goede ophaling terug op de luchthaven.
Zeker een aanrader.
Volgend jaar zeker terug gebruik van maken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Dennis blom | 11-06-2017
Skypark is te groot geworden daardoor langer wachten op personen die mee moeten. Al jaren klant bij skypark maar gaan volgende keer ander alternatieve zoeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Edwin | 07-05-2017
Op zich een goede service. Er zijn bij drukte waarschijnlijk te weinig pendelbussen. Zowel op de heen- als terugweg waren er te weinig plaatsen in het busje, waardoor er kinderen op schoot moesten zitten. Dit is natuurlijk niet echt veilig, zeker omdat de chaufeurs van doorrijden houden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jongenelen | 04-05-2017
klantvriendelijke behandeling .
Zeer nette en vriendelijke chauffeurs .
Volgende keer boeken we hier weer,.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
M. Ruigrok | 02-05-2017
Slecht aangegeven via wegwijzering
Ophalen duurde lang. 20 minuten buiten moeten staan in de kou. Brengen was zeker wel netjes.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Anoniem | 30-04-2017
Het parkeerterrein is prima. Op de heenweg lang moeten wachten totdat er een bus kwam die ons naar Schiphol bracht, maar verder ging die rit prima. We kwamen een week later midden in de nacht weer op Schiphol aan. Per toeval konden we meteen mee met een busje dat eigenlijk voor een andere groep was bedoeld. Hier waren we blij mee, want het regende en we reisden met twee baby's en een kleuter. De chauffeur was echter onbeschoft en onbehouwen. Hij reed al weg terwijl een van ons mijn zoon nog in de gordel aan het doen was. Hierdoor viel diegene en hij werd nog kwaad ook. Verder reed hij heel hard, dit voelde erg onveilig, zeker met twee baby's erbij.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Vanhoutte | 30-04-2017
Vriendelijk ontvangen bij aflevering auto, tamelijk vlug naar luchthaven gevoerd met nodige uitleg voor ophaling.
Bij terugkomst stond busje ons aan het opwachten zodat we heel snel auto konden oppikken en naar huis konden.
Was de eerste maal dat we van de dienst gebruik maakten en is zeer goed meegevallen.
Een heel tevreden klant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jolanda Nolet | 12-04-2017
Jammer dat er niemand in de receptie van de parkeergarage was. Zowel op de heenreis als op de terugreis. De chauffeur moest de sleutel zoeken onder de trap om de deur te openen van het kantoortje en ons kaartje te scannen. De info en aanwijzingen op de voucher klopte niet helemaal. Verder moesten we niet lang wachten en waren zo weer terug bij de auto.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Rozeboom | 02-03-2017
Ruime parkeergelegenheid. Zowel bij wegbrengen als ophalen bijna niet hoeven wachten. Alles keurig geregeld. Zal er zeker de volgende keer weer gebruik van maken. Aanrader dus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
martin espana | 21-02-2017
Goed geregeld. Op de heenreis 20 min gewacht op de shuttlebus (we waren zelf ook later dan gepland). Terugreis 5 minuutjes buiten op schiphol gestaan en toen opgepikt. Al met al dik tevreden over de service / prijs verhouding.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nuijten | 14-02-2017
Voor een acceptabele prijs waarbij het niet lijkt dat u een parkeerplek moet kopen, een zeer goede service.
Wij komen hier zeker nog eens terug.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Jongman | 05-02-2017
Altijd correct. Volgende keer weer skypark
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ruben Masram | 08-11-2016
Geland om 00:10 uur op schiphol en koffers gepakt en begonnen te bellen naar nr van Sky park krijg bandje dat het druk is en dat we moeten blijven wachten aan de lijn.Dit na 10 minuten nog niemand gesproken en dat zo vroeg in de ochtend dat het druk is volgens het bandje klopt niet.Weer een poging wagen en na 20 minuten eindelijk iemand aan de lijn oke bus komt ophalen.
Komt chauffeur vragen we kunnen we mee zegt hij weet het niet vragen we wat komt u doen dan hij gaat bellen en ja we mogen mee lijkt dat hij geen zin heeft om te werken hij klaacht dat hij de hele avond moet rijden vandaag.Lijk mij dat het zijn werk is of als hij geen zin heeft naar huis moet gaan en blijven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hylke | 28-10-2016
Personeel bijzonder aardig en stipt zowel op de heen als terugweg.
Twee kanttekeningen:
1. mijn (weliswaar niet gëupdate navigatie) kon het adres niet vinden.
2. ik had een overdekte parkeergarage geselecteerd maar kreeg een onoverdekte plaats toegewezen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Otjes | 15-10-2016
niet goed ervaring
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Otjes | 11-10-2016
Iets onoverzichtelijk.
Vriendelijk geholpen maar moet sneller kunnen van parking naar Spl.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Johan Gubbens | 08-10-2016
Deze nieuwe locatie is praktisch en er is voldoende ruimte om je auto veilig en overdekt te parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marie-louise | 07-10-2016
Parkeerplaats was goed, shutle aansluiting was perfect zowel de heen als de terugreis.als ik weer ga vliegen parkeer weer daar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
F. Slomp | 03-10-2016
We moesten bij vertrek wel een half uurtje en bij aankomst 20 minuten wachten maar alles is verder keurig geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
w. de knegt | 02-10-2016
Wij zijn al jaren vaste klant van Skypark en hebben al op diverse lokaties geparkeerd. Altijd goede ervaringen!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Rob Hofland | 29-09-2016
Als je de parkeergarage eindelijk gevonden hebt dan is voor de rest alles tot in de puntjes verzorgt,maar ik zeg daarom ook bewust als je de garage gevonden hebt ,we waren al een paar keer langs de Aalsmeer studio gereden waar de parkeergarage zich ook in bevindt,maar je vind nooit een een bord of aanwijzing van Sky-park met andere woorden je zoekt je op die manier helemaal suf,dat is het enige minpunt,zet een aanwijzing langs de kant van de weg!!!!Helaas reden wij daar in de nacht om 01.00 uur dan zijn er niet zoveel mensen om iets te vragen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Schepers | 19-09-2016
Het staat niet goed aan gegeven dat je moet parkeren bij stuido's Aalsmeer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van Dijk JAM. | 09-09-2016
Conform opgave ook alles afgewikkeld. Correct geholpen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van Dijk JAM. | 07-09-2016
netjes geholpen. tevens goed aangegeven hoe e.e.a. met de afwikkeling gaat en conform opgave uitgevoerd.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
De Smet | 27-08-2016
De parkeerplaats is zeer moeilijk te vinden en er is ook niemand aanwezig.
Sky park staat ook nergens niet aangegeven en er is ook nergens geen info met wat er moet gebeuren.
Ik heb gebeld met de persoon van Sky park en binnen de 5 min. was er wel iemand die ons naar Schiphol heeft gebracht. daarna is alles prima verlopen. Best toch even werk maken van de zichtbaarmaking van de parkeerplaats aan de hand van borden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mark | 21-08-2016
We hebben geen problemen ervaren, alleen is het een beetje moeilijk te vinden. Zet "Studio Aalsmeer" in de beschrijving erbij en dan wordt het een stuk duidelijker.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
tjepko van keimpema | 19-08-2016
alles keurig geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
j van Rees | 12-08-2016
Snelle service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Wilma | 11-08-2016
De ontvangst en afhandeling bij ons vertrek was prima. Na 5 min werden we al naar Schiphol gebracht en dit duurde inderdaad maar een kleine 10 min.
Bij terugkomst hebben we netjes onze koffers verzameld voor ik belde.
De medewerker zei dat hij onderweg was naar hun locatie maar meteen terug zou rijden en vroeg ons bij draaideur B te wachten.
Vanaf de lopende band voor de koffers naar draaideur B was nog een flinke wandeling. Ik was alleen met een kind en het was inmiddels bijna half 3 's nachts.
Er stonden al een redelijk aantal mensen te wachten. Het regende en het was koud dus wachten op het middenstuk was geen optie.
De 1e auto vertrok zonder dat er vermeld werd welke aanbieder het was.
De 2e auto werd in beslag genomen door een familie van 6 personen die meteen gingen zitten. Deze groep was nét aan komen lopen!!
Bij de 3e auto was ik het zat; we stonden inmiddels een half uur te wachten! Ik heb mijn dochter in de auto gezet, de koffers bovenop andere koffers gezet en ben ingestapt.
Dit was niet goed geregeld!!! Er wordt beloofd dat je binnen 15 minuten opgehaald wordt maar in praktijk moet je vechten voor je plek.
Hier zal echt een ander systeem voor moeten komen anders raad ik mensen aan een andere parkeerplaats te zoeken..
Wij hebben uiteindelijk ruim een half uur gewacht daarom is mijn review /beoordeling niet positief
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R van derbl | 06-08-2016
Auto geparkeerd. Netjes opgehaald met een busje. En weer opgehhald op schiphol. Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Bakor | 05-08-2016
Klantvriendelijkheid/ service was ver te zoeken, in het kort samen gevat "een onprofessionele zooitje" bij elkaar (zacht uit gedrukt).
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jankie | 25-07-2016
Mijn ervaring dit keer klant vriendelijk en goed geregeld . Werd op tijd gehaald en gebracht .
verder geen bijzonderheden . Tot de volgende de keer.
Ps. het mag wel wat goedkoper !! De aangeboden ( vanaf) prijzen kloppen niet tijdens de boeking.
het word altijd 2 x duurder
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
D.H.Zijl | 21-07-2016
Skypark -Oost. Prima. Het ging zoals vooraf beschreven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
2 / 10
Brons | 06-07-2016
Wij zijn op maandag 4 juli teruggekomen uit Samos. Op het moment dat ik bij de bagageband stond heb ik gebeld naar Sky park. Niemand nam de telefoon op. We hebben toen gewacht op onze koffers en zijn naar de plaats gelopen die genoemd stond in de brief van Sky park, aankomsthal 4 halte A15. Ik heb toen weer gebeld en kreeg een medewerker aan de telefoon, hij vertelde mij dat hij iemand zou sturen. Vervolgens heb ik na enige minuten een buschauffeur aangesproken die dezelfde naam op de bus had staan als waar ik op moest wachten. Hij vertelde mij dat hij andere mensen moest vervoeren maar was zo vriendelijk om te bellen naar Sky park. Deze buschauffeur vroeg aan de medewerker van Sky park waarom hij niet op het vliegschema had gekeken hoe laat wij aan zouden komen, dan had hij al een busje kunnen sturen. Hij kreeg daar geen antwoord op van de medewerker van Sky park. Na 35 minuten, Sky park is hooguit 10 minuten rijden vanaf Schiphol, kwam er een busje aan met een medewerker van Sky park. Inmiddels was er nog een koppel bij ons komen staan, zij moesten ook naar de parkeerplaats van Sky park. Vervolgens zet de chauffeur de koffers van die andere mensen in de bus. Ik kwam eraan lopen met mijn koffers. Op dat moment kwam er een vriend aanlopen van de chauffeur en vervolgens gingen zij uitgebreid met elkaar staan te praten terwijl ik stond te wachten. Ik heb vervolgens enkele minuten gewacht en de koffers zelf maar in de bus gedaan. Ik ben toen in de bus gaan zitten, de chauffeur was nog druk aan het praten met zijn vriend. Na enige minuten ben ik uit de bus gestapt en heb gevraagd aan de chauffeur of we konden vertrekken, ik was al de hele dag onderweg, wilde naar huis en ik neem aan dat Sky park ervoor moet zorgen dat wij zsm van Schiphol naar onze parkeerplaats gebracht zouden worden. Ik ben toen in de bus gaan zitten en heb de schuifdeur dicht gedaan. Vervolgens, na enkele minuten, kwam de chauffeur, maakte de schuifdeur open, en vertelde mij dat hij aan het praten was met een vriend en dat hij niet zo behandeld wilde worden. Hij vertelde dat ik met mijn problemen maar bij Sky park moest zijn. Vervolgens gooide hij de schuifdeur dicht terwijl mijn been er nog tussen zat...!! De mensen die met ons reisden waren het met ons eens, praten doe je maar in je eigen tijd. Vervolgens reed de chauffeur als een gek met hoge snelheid naar de parkeerplaats van Sky park. We werden op en neer geslingerd in de auto. Op de parkeerplaats aangekomen ging de chauffeur achter de bus staan. Wij moesten onze koffers er zelf weer uithalen. Onze mede passagiers waren ook nog moeilijk ter been. Mijn vriendin heeft deze mensen nog geholpen met uitstappen. De chauffeur deed helemaal niets en bleef gewoon achter de bus staan. Ik vind dat ik ronduit onbeschoft behandeld ben, ik heb daar 50 euro voor betaald. Verwacht ook een stukje service hiervoor. Super slecht bedrijf, zal hier ook nooit meer gebruik van maken. Niet professioneel, en dacht verwacht je wel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ruud | 28-06-2016
Snelle service voor een goede prijs
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
vd spek | 23-06-2016
alleen bij het ophalen moet er bij gezegd worden dat je moet bellen, bij ons was dat niet gezegd, maar bleek wel te moeten. voor de rest zullen wij het zeker nog een keer gebruiken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
els | 22-06-2016
Heel tevreden van de service, snelle shuttlebus brengt je direct nr de luchthaven.
Grote parking met veel indicatie waar je staat.
Een echte aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jan van essen | 21-06-2016
Reeds enige jaren tevreden met Skypark. Na verhuizing echter stuk minder. Onduidelijke gang van zaken mbt transfers. Grote bussen zonder verwijzing bestemming bus, dus veel vragen. Verschillende parkeerplaatsen, in het pikdonker moeilijk te onderkennen waar je moet uitstappen. Wij krijgen de indruk dat SP grote klant (Corendon) heeft binnegehaald en de particuliere klant niet meer belangrijk vindt. Twijfelachtig of we de volgende keer hier weer zullen gaan boeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Frederiks | 19-06-2016
Op de heenreis duurde het ca 30 minuten voordat we op Schiphol waren. We moesten ook langs een ander terrein van Skypark om andere reizigers oo te halen.
De organisatie komt erg chaotisch over, vooral op de terugreis. We kregen op de heenreis van de chauffeur een kaartje met instructie waar je op de terugreis moest wachten en hoe de bus eruit zag. Maar dat liep heel anders. Geen busje te bekennen. Na 10 minuten wachten kwam er een jonge man die zei dat de chauffeur onderweg was. Toen kwam er een andere man die ons naar een klein busje verwees dat er al stond. Maar daar was man 1 het niet mee eens. We moesten naar een touringcar. Uiteindelijk naar een parkeerterrein gebracht waar we weer over moesten stappen op een ander busje. Al met al 40 minuten voordat we bij de auto afgezet werden. Toen wegreden kwam de touringcar aanrijden waar we oorspronkelijk inzaten. We zijn er gekomen, maar wat een gedoe, het komt ongeorganiseerd over. Jammer, dat kan best anders.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
kaptein | 19-06-2016
Chaotische ontvangst, niet duidelijk! Voor ons helaas geen Sky-park meer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Martin van Spanje | 13-06-2016
goed geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Mieneke de Wind | 12-06-2016
Prima bevallen. Niet duur en goede service. Voor herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
R. Hofman | 06-06-2016
Al jarennaar tevredenheid bij SkyPark in Hoofddorp geparkeerd. Het bedrijf is overgenomen door Met&Co en is verhuisd naar Aalsmeer. Er wordt een ingewikkelde route geadviseerd terwijl het veel gemakkelijker kan. Klantbenadering is erg onvriendelijk en gehaast. Chauffeur rijdt als een gek, is onverantwoord. Werden ooki niet bij de vertrekhal afgezet zoals voorheen. Bij terugkomst stonden wij niet op de lijst. Chauffeur (dit keer wel een goede) heeft ons wel meegenomen naar de parkeergarage. Daar zat niemand op kantoor om onze parkeerkaart te scannen zodat we uit konden rijden. Onze chauffeur heeft toen iemand gebeld die met een kwartier er was. Ga toch uitzien naar een andere aanbieder.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Schippers | 06-06-2016
Ruime parkeerplekken, goede verzorging en tijdigheid transfer bij vertrek en aankomst. Dus ook bij aankomst om 03h in de nacht. Als je de afhankelijkheid negeert, is deze wijze van lang parkeren en Sky Park aan te bevelen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
aad | 06-06-2016
te lange wachttijd bij terugkomst Schiphol (50 minuten)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Aad Bot | 28-05-2016
Prima plek om je auto voor een klein bedrag te parkeren. Dichtbij Schiphol en je hoeft je autosleutel niet af te geven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Mario van der Sanden | 23-05-2016
Mijn indruk was toen ik bij studio Aalsmeer aankwam wat is dit.
Maar eenmaal weten waar je zijn moet gaat het op rolletjes.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Van Zomeren | 21-05-2016
Heel klantvriendelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Hendri | 16-05-2016
Prima organisatie, zowel bij aankomst als terugkomst direct aanwezig. Erg vriendelijk. Parkeren in overdekte parkeergarage theater Aalsmeer.
Aanrader!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Edwin | 09-05-2016
De heenreis is slecht verlopen. Chauffeur laat ons een tijd wachten en wil vervolgens weer uit het busje zetten omdat er een grotere groep stond te wachten. Na wat discussie zijn we toch weggebracht. De rit zelf gebeurt met grote snelheid terwijl deze constant met zijn telefoon bezig is. De terugreis op 08 Mei van schiphol naar van Cleefkade is keurig verlopen. Garage zelf is goed en heeft ruime parkeerplekken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Fred | 08-05-2016
perfecte parkeerplek in parkeergarage, bij route beschrijving vermelden dat de ingang van parkeergarage van studio Aalsmeer is.

personeel behulpzaam en klantvriendelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
M.Jacops | 08-05-2016
Het vervoer was goed geregeld. Prima ervaring, voor herhaling vatbaar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rob | 06-05-2016
Als je een busje stuurt met een andere naam, in dit geval Met en Co, maak dan duidelijk dat je voor Sky park werkt. Nu ontstond er verwarring. Het visitekaartje dat we ontvingen droeg de naam van 24/7 Schiphol parking. Ook nu weer geen Sky park. Toen we belden om te worden opgehaald kon men onze boeking niet vinden. Komt niet professioneel over. Uiteindelijk is het wel goed gekomen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dumont | 05-05-2016
Prima parkeren,volgende keer weer!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Burger | 05-05-2016
Aankomst was rommelig, parkeerplaats was vol. Bij terugkomst ging het beter, vriendelijke chauffeur met touringcar. Parkeerplaats was ook ineens voor de helft leeg?!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van der Burg | 05-05-2016
Het bedrijf zelf is wat slecht aan gegeven waar het zich bevindt in het complex van de Aalsmeer tv studio.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nieuwenburg | 04-05-2016
Alles was gewoon goed geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
G.Junte | 03-05-2016
prima geholpen en een snelle service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Wim P | 03-05-2016
Correcte prijs/kwaliteitsverhouding. Wagen staat goed overdekt geparkeerd. Er was wel enige twijfel bij aankomst omdat er nergens een vermelding van Skypark a d ingang staat. Misschien dit even verduidelijken op jullie wegomschrijving over welk gebouw dit precies gaat? Heel vriendelijke en zelfs spraakzame chauffeurs!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
S. de Groot | 02-05-2016
Om 4,45 uur stond busje op ons te wachten om naar Schiphol te brengen
Bij terugkomst 15 minuten wachten stond busje op afgesproken plaats (DEPARTURES uitgang A)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Harteman | 02-05-2016
Ondanks dat alles uiteindelijk goed verlopen is heb ik wel wat kanttekeningen.
Kort voor de reis werden we om geboekt naar een adres in Aalsmeer.
Aangekomen bij het Adres was het onzichtbaar waar de parkeer-gelegenheid stond.
Na wat rondrijden en bellen bleek het de parkeergarage van de studio's te zijn.
Daar aangekomen de auto op deck 3 geparkeerd en betaald .
De chauffeur was een soort autist, die geen antwoord op vragen gaf en we hadden er geen goed gevoel bij of het allemaal wel klopte.

We zouden bij de vertrekhal opgehaald worden.
Toen we de bagage hadden, gebeld met het nummer.
Een slecht Nederlands sprekende man bevestigde de vertrekhal waar we dan ook gingen staan.
Na 15 minuten was er niemand en zag ik op het display vd telefoon dat er al 3x was gebeld door de persoon die ons op zou halen.
Na terug bellen bleek er een bus bij de aankomsthal te staan.
Toen moesten we nog 10 minuten lopen om daar te komen.
Allemaal boze mensen die zaten te wachten op ons.
Ondanks de lage prijs en het overdekt staan als bonus door de adreswijziging kan ik dit toch niet aanbevel;en, of je moet van avontuur houden HH
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Ad | 01-05-2016
Afgaande op m'n TomTom was de nieuwe locatie van Sky-Park moeilijk en alleen met flink omrijden te vinden. Ik had met de papieren versie beter af geweest. Had dat even gemeld a.u.b.
Ter plekke stond de accommodatie niet aangegeven; wél of níet door de slagboom?
Vandaar m'n 'matig' voor algemene indruk.

Prijs/prestatie prima; afhandeling bij terugkomst ook goed. Hoewel duidelijk aangegeven (zij het in het Engels op het meegegeven kaartje) bleken we toch verkeerd te staan bij Schjphol. Onze fout werd creatief en hulpvaardig opgelost.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jacques Verschuren | 30-04-2016
Gevoelsmatig verwarrend om bij terugkomst bij aankomst/arrivals opgehaald te worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
B van prehn | 29-04-2016
Helaas aan de straatkant ontbreekt een duidelijk groot bord met jullie naam. Als je niet bekend bent ter plekke is het moeilijk te vinden.

Kan beter dus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Didier Monbailliu | 26-04-2016
Perfecte locatie. Stipte service. Concurentiële prijs. Alleen een beetje te snel rijden gaf ons een minder comfortabel gevoel en een portie stress, zowel in het doorgaan als in het ophalen.

Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Mattaar | 25-04-2016
Tijdstip terugkomst klopte niet op formulier. Was een week te laat. Snachts 4x moeten bellen voor het busje kwam om ons op te halen. Uitrijden parkeergarage werkte niet goed. Alles duurde veel te lang. Zeer onprofessioneel. Is midden in de nacht niet prettig. Geen reclame voor dit bedrijf.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hans van Kouwen | 24-04-2016
Wat betreft afspraken nakomen, stiptheid, de geboden faciliteit ed. goed tot zeer goed. Chauffeurs zijn behulpzaam met laden/lossen, prima.

Chauffeurs communiceren echter vrijwel niet. Zijn niet vriendelijk, zeggen vrijwel niets. Geen begroeting ed. dat kan echt een stuk prettiger.

Bij de terugreis op 23-4-2016 om ca. 00.45 uur naar de parkeergarage voelden wij ons niet veilig. Deze chauffeur reed te hard, trok snel op, remde hard, had een zeer botte rijstijl. Kortom we hadden een zeer onveilig gevoel. Zowel mijn vrouw als ik als de twee medereizigers zeiden tegen elkaar dat dit het onveiligste stukje van de reis van die dag was. Wij kwamen van Gran Canaria.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
J.A. Henkes | 21-04-2016
Alles correct en vlg afspraak geregeld
voor een nette prijs voor valet parking
Dit was voor mij de 1e keer, maar zeker niet de
laatste, een aanrader voor iedereen die zin auto
op schiphol wil parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Patrick De Schryver | 20-04-2016
Prima service. Spijtig dat de chauffeur regelmatig met één hand op het stuur zijn smartphone hanteert ipv een bluetooth-oortje te gebruiken. Bijna toegekomen worden we door de politie gestopt : 1 dimlicht defect. De voertuigen moeten technisch in orde zijn !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Albert Vasse | 16-04-2016
Goede parkeergelegenheid voor een schappelijke prijs. Wacht tijden waren zoals afgesproken. Vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Door onze onbekendheid met schiphol, was het even zoeken naar het busje bij terugkomst. Je bent bij terugkomst bij aankomst(Arrivels) op de begane grond en het busje staat bij vertrek (Departure) op de 1e verdieping bij vertrekhal 3. Ondanks dat we wel een goed kaartje hadden gekregen van de parkeerservice. Verder een prima service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
C P van Daalen | 15-04-2016
Prima pakeerplaats,een aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Eurlings | 11-04-2016
ALLES WAS PRIMA GEREGELD
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Luc | 11-04-2016
pijnloze ervaring. Zoals het hoort.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Eeckhout | 10-04-2016
vlotte service, bedankt!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Johan Wijma | 09-04-2016
Op de heenweg ging alles redelijk. Maar matige tot slechte communicatie. Parkeerplek was ineens gewijzigd. We moest nu naar Aalsmeer (bij de studio's Aalsmeer) parkeren. Verder geen enkele toelichting of informatie ontvangen. We hoorden naderhand dat we de auto verkeerd geparkeerd hadden, want ze hadden verdieping 6 to 9 afgehuurd. Was ons niet verteld.... Als dit alles was wat mis ging, dan had ik een goede review gegeven.
Maar op de terugweg ging het pas echt slecht. Volgens hun eigen spelregels hebben we direct na het ophalen van de koffers met ze gebeld. Werd pas na heel lang overgaan opgenomen. Gevraagd naar welke uitgang we moesten vanuit de vertrekhal. Want ook dit waren hun eigen spelregels: niet vanuit de aankomsthal, maar vanuit de vertrekhal (deur A of C) werd je weer opgehaald. Nee, dit was (na een week vakantie notabene....) allemaal anders geworden.
We moesten naar bushalte B13/C14 (nog een keer extra gevraagd of dit de juiste plek was want je wilt midden in de nacht in de kou niet bij de verkeerde bushalte staan). Die halte bleek dus (na lang lopen zoeken midden in de nacht in de gure kou) helemaal niet te bestaan.
Moest zijn B14/C13, want daar zagen we (gelukkig maar...) zo'n 30 andere mensen staan kleumen. Er zou binnen een kwartier een busje komen was ons verteld. Na 45 minuten, door en door verkleumd, en tussendoor (vergeefs) nog maar een paar keer gebeld, kwam eindelijk (!!!) het busje. We hebben echt op het punt gestaan om dan maar een taxi te nemen, omdat we er geen vertrouwen meer in hadden, dat er ook nog maar iemand ons zou komen ophalen.
Dit was wat ons betreft de eerste, maar ook de laatste keer. Wat een drama!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Van der Hoek | 05-04-2016
Zeer vriendelijke chauffeur die behulpzaam was met onze koffers. Bij ophalen verliep het volgens afspraak.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dumont | 05-04-2016
Prima parkeren,volgende keer weer!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Andrew House | 03-04-2016
Overall a good experience but there was some confusion over the pickup arrangements. If that had been more clearly communicated them it would have been very good!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Cynthia Lenzun | 03-04-2016
Uitstekende service en een perfecte parkeergelegenheid. Zeker een aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Frank Mertens | 31-03-2016
Beste,

Wij zijn zeer tevreden over het gebruik van de parking.
Enige minpuntje was dat wij ter plaatse niet goed terug vonden waar wij binnen moesten rijden daar het een gemeenschappelijke inrit was voor verschillende aanbieders van parkeerplaatsen.

Voor de rest alles correct en stipt verlopen zoals gewenst.

Vriendelijke groeten,

Frank Mertens uit België
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Theo van der Linden | 31-03-2016
Alles is naar wens verlopen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Fam Kuiper | 29-03-2016
Alles was perfect geregeld.
En wij werden zeer goed begeleid zowel in de parking, als op schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Verhoeven | 29-03-2016
prima plaats om de auto te stallen, alles verliep zoals we hadden verwacht.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Marinus | 26-03-2016
Overdekt parkeren voor een schappelijke prijs.
Keurig gebracht en opgehaald volgens afspraak.
Ik ben een tevreden klant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Gert Peters | 24-03-2016
De hele entourage zag er een beetje rommelig en amateuristisch uit.
Daar stond tegen over dat het verder wel goed geregeld was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Sandra Spee | 22-03-2016
We zijn zeer slecht behandeld bij het ophalen op Schiphol. Teneerste vond mijnheer (deze titel mag hij niet hebben eigenlijk zelfingenomen jongetje) niet belangrijk dat hij niet op de afgesproken plek stond om ons op te halen. Een beetje service met het in- en uitladen van de bagage was hem vreemd. Hij beledigde mijn echtgenoot na een vraag of hij zijn gordel niet om deed door te zeggen moet jij het betalen "vriend". Maar het ergste was nog dat hij niet eens het fatsoen had om voor een gehandicapte vrouw (bij ons in de bus) de deur te openen, haar te helpen uitstappen en haar oudere echtgenoot te helpen haar rolstoel uit te laden. Deze schofterige behandeling heeft het eind van onze vakantie flink verpest en ervoor gezorgd dat wij NOOIT meer met deze parkeerservice in zee zullen gaan. Ik hoop echt dat er iets gedaan wordt met dit commentaar en deze onbeschofte persoon verzocht wordt een nieuwe werkgever te zoeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Verhoef | 21-03-2016
Locatie is in het donker moeilijk te vinden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
irej | 20-03-2016
Desaster !
Na aankomst Schiphol duurde het, ondsaks vijf maal urgent telefoneren, anderhalf uur totdat het busje voor de rit naar de parkeergarage kon worden gevonden.
Volkomen onduidelijk waar het busje zou vetrekken : er werd gezegd : ingang Sheraton ; aldaar niets ; ruim half uur daar wachten, nog steeds niets. Dan tweemaal heen en weer met bagage naar aankomsthal - geen verbetering, geen busje.
Uiteindelijk, na anderhalf uur heen en weer slepen met bagage, buiten in de kou, busje gevonden - ergens ver weg geparkeerd bij de vertrekhal. Je zou toch zeggen : logisch vertrekpunt ia ergens bij
Arrivals ? Ook daar verwarring - het busje is ook niet gemarkeerd met Sky-Park erop.
Na klachten geen verdere res;pons.
Herhaald telefonisch contaqct met Sky-Park leverde meer verwarring op.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Vaarkamp | 18-03-2016
Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Mark | 07-03-2016
Waar we moesten parkeren was niet duidelijk en niet zoals beschreven in de mail. We moesten lang, 15 minuten, wachten voor er een busje was om ons naar Schiphol te brengen. Dus we waren niet binnen 20 minuten, zoals op de site beloofd, op Schiphol. Vervolgens kon de deur van het busje niet open, waardoor we met 1 persoon teveel in het andere busje zaten. Proppen dus en het mag niet, maar gezien de tijd toch maar meegegaan.
De terugreis verliep soepeler. Even bellen en een kwartier later stond het busje klaar.

Kortom: voor 30 euro goedkoper parkeren voor een week dan P3, gaan we de volgende keer relaxed naar P3. Is me die 30 euro wel waard.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Wijnholds | 06-03-2016
Nog geen 3 dagen na bevestiging v.d. boeking te horen gekregen dat de locatie dicht was en dat we overgeplaatst konden worden naar een andere locatie.
Gezien de tijd tussen mijn reservering en uw telefoontje was dit ook al bekend bij boeking en had dat toen al gemeld moeten worden.

Bij aankomst op Schiphol ben ik, volgens de instructies op het visitekaartje, naar beneden bij het Sheraton hotel gegaan. Daar vervolgens gebeld on mij op te halen. Toen bleek dat het gekregen kaartje al lang niet meer correct was en dat ik weer terug moest lopen naar hal 3 naar boven en daar uitgang A moest nemen!
Met alle bagage weer teruggezeuld en op de nieuwe locatie gebeld waarna de shuttle er spoedig was. Vreemd toen vervolgens de shuttle, met ons aan boord, precies naar de plek reed (beneden bij het Sheraton hotel) waar wij tevoren al hadden gestaan en daar toch anderen oppikte!

Kortom, op zich ben ik wel tevreden maar de administratie krijgt van mij een Zeer Slecht!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Boukayouo | 05-03-2016
Vriendelijk personeel, verden goed geholpen en stipt op tijd. Prima service, volgende keer weer bij hun.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paul V | 02-03-2016
Weinig op aan te merken. Misschien stikkertje op de bus voor herkenbaarheid maar verder was alles prima geregeld!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Hans Scholten | 01-03-2016
Positieve ervaring
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
M. Tilroe | 29-02-2016
Prima service, vlotte afwerking.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ton Bervoets | 24-02-2016
Gewoon perfect: goed telefonisch bereikbaar, goede routebeschrijvng, zeer snel gehaald en gebracht, lage prijs. Kortom: aanrader!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
van schalkwijk | 23-02-2016
betrouwbaar en snelle service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mirjam Vanetie | 23-02-2016
Duidelijk, goede planning en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar! Succes met de verhuizing.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
B. van Bochove | 22-02-2016
Bij aankomst niemand aanwezig. Dat is wel jammer. Waarschijnlijk ook daardoor lage prijs. Voor de rest prima en vlot alles afgehandeld.
Zal volgende keer zeker weer boeken bij Skypark.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
C. | 22-02-2016
Helaas, wij zijn even klaar met Skypark. Na de belofte dat ze er over 10 minuten zouden zijn hebben wij 35 minuten staan wachten. Om 24.00 uur in de koude wind is dat niet echt prettig.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Henry Donkers | 22-02-2016
Duidelijk, netjes contact
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Van Steenberghe Luc | 20-02-2016
Parking OK niet ver van luchthaven en 's morgens om 4h30 na 10 min. was er iemand .
Bij terugkomst echter 13h 35 geland , na ons bagage afgehaald te hebben ,was toen nog geen
14h gebeld en hebben TOT 15h 45 moeten wachten op shuttle;
Dit vindt ik dan ook iets TE lang ,daar we dan ook in het drukke verkeer zaten richting Belgie ,
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Eric | 08-02-2016
Alles was prima geregeld met zeer vriendelijke medewerkers.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
m hoek wittebol | 05-02-2016
Snelle service, bij aankomst schiphol stond er al busje klaar. Hoefden dus niet te wachten.
Perfect! Zeker een aanrader! Hier kan geen gewone taxi tegenop. Wij stonden er 7 dagen geparkeerd en werden gebracht/gehaald naar schiphol voor totaal 35 euro!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
A Stolk | 02-02-2016
Prima bedrijf, vriendelijk personeel. tijdig, correct behandeld. Volgende keer weer dit bedrijf
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
C Jager | 29-10-2015
Over het algemeen GOED
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van den Berg | 24-10-2015
Al voor een vierde keer gebruik gemaakt van Sky-Park. Nog nooit problemen gehad. Afgelopen keer waren ze net weggereden vanaf Schiphol toen we belden, maar de wachttijd was slechts 20 minuten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
kelchtermans Ivo | 06-10-2015
Sky parking is een aanrader voor de prijs en kwaliteit!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
tonny maarse | 03-10-2015
-
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ron Klaver | 30-09-2015
Dit was al de 4de keer dat wij bij Sky-park hebben ingeschakeld. Gewoon prima keurige club.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Aly Postma | 29-09-2015
De ervaring met Sky-Park was goed. De parkeergarage in Aalsmeer is ons goed bevallen. De wachttijd voor het busje op Schiphol vond ik wel iets langer duren dan andere keren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Stegeman | 25-09-2015
S nachts is het wel lastig de parkeergarage te vinden nij de studio Aalsmeer. Voor de rest prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Aken | 24-09-2015
Super, snel en netjes!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. | 23-07-2015
Prima ervaring, konden het niet zo goed vinden en het komt een beetje vreemd over (sleutel inleveren, parkeren achteraf), maar verder punctueel, vriendelijk en algemeen een goede ervaring dus. Busje stond op de terugweg keurig te wachten onder het Sheraton, prima te lopen vanaf de aankomst hal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
jan | 01-06-2015
Het was een verrassing dat ik de sleutel van mijn auto moest inleveren. Stond nl. niet op de website
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E. Van den Broek | 25-05-2015
Correcte ontvangst en begeleiding.
Bij heenreis 10 tal minuutjes gewacht bij bakje koffie.
Op terugweg : quasi geen wachttijd. Prima.
Minpuntje: Op terugweg Schiphol-kantoor (23/5) werd wel zeer, zeer snel gereden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Jan Oerlemans | 14-05-2015
Hartelijke ontvangst, snelle en zorgvuldige afwikkeling van de papierwinkel, vlotte rit naar Schiphol en bereidheid om even terug te rijden om vergeten telefoon uit mijn auto te halen. Bij terugkomst van vakantie snel opgehaald en eigen auto in goede staat terug gekregen. En dat alles voor een hele scherpe prijs.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
M.Wabeke | 12-05-2015
Enorm handig tegen concurrerende prijs
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Vogel | 08-05-2015
Mooi op tijd, duidelijke afspraken, voor herhaling vatbaar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Werner Dockx | 03-05-2015
Ik had ook beroep gedaan op een extra betalende service en deze was bij terugkeer perfect uitgevoerd.
Ik ben zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Peeters | 02-05-2015
heel goede parking en service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R.M. van Steenbergen | 24-03-2015
Het was even moeilijk om bij de parkeer locatie te komen vanwege de wegwerkzaamheden voor de deur op 11 maart. Maar op de 22e maart was de weg klaar. Service was prima. Kom zeker terug.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jeroen | 21-02-2015
Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
R. van der Schans | 29-01-2015
Auto achter gelaten met km. stand op de dagteller van 171.2 bij terugkomst stond deze op 176.4 wat betekend dat er 5.2 km mee gereden is, aanwezige medewerker direct met dit geconfronteerd waar hij geen ander antwoord op wist te geven als niet te weten hoe dit kon? de auto zou alleen van binnen en bij terugkomst naar buiten te zijn gereden, wat m.i. niet meer dan 25 mtr. geweest zou kunnen zijn??
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Fernandez | 05-01-2015
het was comfortable. ga zo door!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Tina | 04-01-2015
Goede service, snelle afhandeling. Bij het wegbrengen zijn we voor de deur afgezet en bij het ophalen ging het vlot.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
L. An | 04-01-2015
Een goede parkeren plaats.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
marcel verhoeven | 03-01-2015
waar voor je geld !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paul | 03-01-2015
Prima service, beetje lastig te vinden als je er nooit bent geweest. Een groot bord zou helpen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Karin D | 02-01-2015
Duidelijke website, een van de goedkopere parkings. Telefonische afhandeling prima, op tijd opgehaald, en vriendelijke mensen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van liempd | 29-12-2014
prima, alles netjes geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P Meindertsma | 05-12-2014
Werd netjes behandeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Theo Janssen | 24-10-2014
Vlotte afwikkeling zowel bij het wegbrengen als het ophalen.
Zeer vriendelijke en voorkomende chauffeurs.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Heijligers | 19-10-2014
Geboekt voor Valet parkeren, maar bij terugkomst werden we door een busje opgehaald naar Sky Park, waar we zelf de auto moesten drogen (ramen waren helemaal nat). Daar boeken we geen Valet voor
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Theo Gootjes | 16-09-2014
Een echte aanrader!
Voordelig, correct en alles wat ze beloven wordt nagekomen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Cas | 10-08-2014
Prima service!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.C.M. Knuppe | 10-07-2014
Afspraken worden gemaakt, die ook worden nagekomen.
Wij zijn heel tevreden over de service. Ophaalpunt bij het Shereton hotel is goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Marc Okkerse | 30-06-2014
Lastig te vinden locatie. Bij terugkomst bijna half uur wachten om opgehaald te worden bij schiphol. Vriendelijke chauffeurs shuttlebus, dat dan weer wel. Overall: kan beter en dichterbij voor hetzelfde geld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Loes Geurts | 15-05-2014
Was prima! Auto mooi schoon en vooral in de nacht perfect en snel opgehaald. Iets moeilijk te vinden. zou routebeschrijving maken, : rechtsaf bij transpolis, 1e links etc...
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ramon Schipper | 11-05-2014
Het is mij goed bevallen en de volgende keer waarschijnlijk weer, als de condities hetzelfde blijven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van Ravenzwaaij | 10-05-2014
Alles verliep vlot en netjes.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paul Gielen | 06-05-2014
Goede service alles keurig op tijd , alleen de bereikbaarheid van Sky Park is lastig. Zelfs met een navigatiesysteem.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
b twigt | 06-05-2014
zie opgave gisteren. NOOIT MEER SKYPARK!!!!!!!!!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J. Post | 26-04-2014
Heel groot, maar heel praktisch. Echte aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Vincent van der Sluis | 20-03-2014
Was even zoeken in de ochtend maar snel gevonden, telefoon nummer gebeld en de chauffeur was er snel.
Alleen een aanmerking is dat wanneer ik terug kwam en de auto wilde halen moest ik een 0900 nummer bellen wat 0.80 cent per minuut kost.

Beetje jammer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Carla | 06-03-2014
Tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
G. Pedde | 02-03-2014
Alles ging heel soepel. Snel naar het vliegveld gebracht, bij de terugreis is de chauffeur ons heel vlug weer op komen halen. Wij waren erg tevreden. Alleen de navigatie leverde problemen op, maar dat is niet schuld van Sky-Park.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
fam bakker | 08-01-2014
We zijn heel tevreden over sky-park. Het ligt lekker dichtbij bij Schiphol, mensen zijn zeer vriendelijk en
behulpzaam en ze zijn goed geprijsd. Kortom: aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
kleijburg | 31-12-2013
het hele proces was uitmuntend! Zeker een aanrader
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
FW van den Bos | 24-12-2013
Ik kan alleen maar lovend zijn over Sky-Park
Op tijd, vriendelijk en correct
Verder is het fijn dat de mogelijkheid bestaat om overdekt te parkeren (zeker in de winter is dit fijn)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
PAULA VAN LEEUWEN | 15-12-2013
VOOR DE EERSTE KEER WAS DIT EEN GEWELDIGE ERVARING,VOLGENDE KEER WETEN WE WAAR WE MOETEN ZIJN GA ZO DOOR
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Mayke | 28-11-2013
Parkeren bij Sky-Park is ons erg goed bevallen. Wij komen zeker nog een keer terug!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J wijbenga | 19-11-2013
Goedkoop en goede service. Aanrader !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
eef kooman | 18-11-2013
onze ervaring is heel goed bij sky-park de volgende keer doen wij weer onze auto bij jullie weg zetten als wij met vakantie gaan eerst konden wij het niet vinden gebelt en jullie goed uitgelegt staan ze gewoon aan de weg tewachten op ons en goede ontvangst beter dan op smart parking daar moet je zelf nog een eind met de koffers lopen en bij jullie niet bedankthier worden ze zelf in de het busje gezet goede ervaring.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
JC | 04-11-2013
Netjes geholpen, niet hoeven wachten bij aankomst op Schiphol na terugvlucht.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
G.J. Bakker | 29-10-2013
Wachttijd bij vertrek een aankomst tussen de 10 en 15 minuten. In beide gevallen een vriendelijke chauffeur. Afstand tot schiphol is echt maar een minuut of vijf.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Matthijs Jongsma | 29-10-2013
Goed!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
C Jager | 28-10-2013
-
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
em steiger | 25-10-2013
zeer tevreden, voor herhaling vatbaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Badoux | 14-10-2013
Heenweg geen enkel probleem goed op tijd en prima geregeld.
Terug gekomen iets minder. We konden gelijk mee met een busje da eigenlijk al vol stond met koffers en drie personen. Daarna naar een parkeerplaats gebracht waar we toch wel even moesten wachten. Ondertussen werden onze "even" buiten gezet in de regen. Hier werd niet meer naar om gekeken omdat er teveel getelefoneerd moest worden.Koffer zelf maar weer in deregen in de bus gezet.Moesten nog even wachten want er stonden nog meer mensen te wachten aan de poort.Kortom de terug weg had veel beter gepland kunen worden. Voor de volgende keer denk ik dat toch weer voor Sky-park zal kiezen omdat ze lekekr dichtbij zitten en makkelijk te vinden. Met vriendelijke groeten, Michel Badoux
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J. Thus | 10-10-2013
Vriendelijke chauffeur, geen wachttijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Joop de Bruin | 10-10-2013
Vriendelijke behandeling, zowel het brengen als halen naar
en van schiphol keurig geregeld. zelfs snachts!!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Kuijpers | 17-09-2013
Door drukte en vertraging te weinig capaciteit.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J. Furst | 04-09-2013
Prima ervaring, dicht bij Schiphol, aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
V. Liedorp | 03-09-2013
zeer goede service, klantvriendelijke chauffeur. zeker voor herhaling vatbaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
van Rijsewijk | 02-09-2013
Geachte heer/mevrouw,

Bij vertrek naar Schiphol prima geholpen.
Bij terugkomst op Schiphol echter ruim 20 min. (met 2 jonge kinderen van 8 en 5 jaar) moeten wachten (midden in de nacht)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

Sky-Park (West)

Locatie parkeerplaats

Ecuadorlaan 21
1432 DH Aalsmeer (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 150
Afstand tot Schiphol 6 km

Standaard parkeren

aantal dagenprijsoverdekt
1 dag€ 30,00€ 37,50
2 dagen€ 35,00€ 42,50
3 dagen€ 40,00€ 47,50
4 dagen€ 45,00€ 52,50
5 dagen€ 45,00€ 52,50
6 dagen€ 52,00€ 59,50
7 dagen€ 58,00€ 65,50
8 dagen€ 63,00€ 70,50
9 dagen€ 68,00€ 75,50
10 dagen€ 73,00€ 80,50
11 dagen€ 78,00€ 85,50
12 dagen€ 82,00€ 89,50
13 dagen€ 87,00€ 94,50
14 dagen€ 92,00€ 99,50
15 dagen€ 97,00€ 104,50
16 dagen€ 102,00€ 109,50
17 dagen€ 107,00€ 114,50
18 dagen€ 112,50€ 119,50
19 dagen€ 116,00€ 124,50
20 dagen€ 120,00€ 129,50
21 dagen€ 124,00€ 134,50

Valet parkeren

aantal dagenprijsoverdekt
1 dag€ 60,00€ 60,00
2 dagen€ 65,00€ 65,00
3 dagen€ 70,00€ 70,00
4 dagen€ 75,00€ 75,00
5 dagen€ 75,00€ 75,00
6 dagen€ 82,00€ 82,00
7 dagen€ 88,00€ 88,00
8 dagen€ 93,00€ 93,00
9 dagen€ 98,00€ 98,00
10 dagen€ 103,00€ 103,00