Zoekopdracht aanpassen

Prijzen P3 Lang Parkeren

P3 Lang Parkeren

Het grootste, bekendste en populairste parkeerterrein op schiphol is P3 parkeren. Parkeren op P3 heeft verschillende voordelen. Zo kunt u eenvoudig inrijden doordat de slagboom werkt op basis van kentekenherkenning. Maar dat is nog niet alles. Vliegt u in de zomervakantie met TUI of Transavia dan kunt u uw koffers gratis inchecken op het P3 parkeerterrein.
 
Iedere 10 minuten rijden er snelbussen die u binnen 5 minuten van en naar Schiphol brengen. 
 
De voordelen van P3 Parkeren op Schiphol
- Binnen 5 minuten op Schiphol
- Goed bereikbaar vanaf de A4
- Voordelig parkeren op Schiphol
- In- en uitrijden met kentekenherkenning
  • foto P3 Lang Parkeren schiphol11b.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren Schiphol-Smart-Parking-Borden-lang-parkeren.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren Schiphol-Smart-Parking-Borden.jpg

Reviews over P3 Lang Parkeren

Gemiddelde score:
7.8
Uit 41 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
8 / 10
Iwan | 14-08-2018
Alles verloop vlot bij vertrek en aankomst.
Alleen zouden de parkeerbegeleiders wat meer mogen letten op hoe er geparkeerd word.
En als mensen zo lomp parkeren dat ze 1.5 tot 2 plaatsen bezetten dan reken ze dat ook na.
De lijnen staan er niet voor niets.
Ik stoor me hier in heel Nedrland aan maar op P3 viel het heel erg op ondanks de parkeerbegeleiding.
Ik denk als er bij de ingang een bord staat dat de werkelijke ruimte berekent wordt dat het zou helpen.
Bij wok restaurants doet men dat ook om overmatig opscheppen en weggooien van eten te voorkomen en dat werkt ook.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nellie Eikholt | 13-08-2018
Goede parking. Prima service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Frank Minnee | 10-08-2018
De nieuwe uitgang was wel even zoeken. Gelukkig was het nog met daglicht en heel rustig, anders had ik meer moeite gehad.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
ML Kruemmel | 08-08-2018
P3 was altijd goed, vooral de garage maar door de verbouwing midden in de drukste tijd van het jaar waarbij verschillende plekken afgesloten waren. Hierdoor gaf het systeem dat aan moet geven hoeveel plekken er per etage vrij waren, niet goed aan, hierdoor heb ik onnodig rondjes moeten rijden. Plekken die zonder reden afgesloten waren met linten.
Wij hadden gekozen voor nummerplaatherkenning maar ook die werkte niet.
Jammer hoor maar werkte wel stress verhogend.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Rob Schut | 06-08-2018
Ik stond in de Garage P3 geparkeerd, prima plekken, ruim en makkelijk te bereiken.
Inchecken kon ook op deze locatie, dus geen gesjouw met de koffers naar de vertrekhal.
Op weg naar huis, vriendelijk geholpen bij de slagboom door een mevrouw die ons (om 01:00 uur 's nachts) een goede reis naar huis wenste.
Prima, zou ik zo weer doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Margareth Ligthart | 03-08-2018
Het vinden van een lege parkeerplaats is een ramp. Hiervoor zou een automatisch systeem de oplossing zijn. De parkeerplaatsen zijn net te smal. Het asfalt is op sommige plaatsen beschadigd en de drempels soms veel te hoog.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
L. van Zielst | 02-08-2018
Ik heb al mmerdere keren peparkeerd op P3 dus de wekwijze ( aanmelden, betalen en parkeren ) zijn mij bekend. Wat wil een kritiek punt is dat het overzicht steeds rommeliger wordt. Met los geplaatste bordjes van Exit, losse pionnen ( waardoor je soms vast rijdt bij het zoeken ) en ook bij de in- en uitgang.
Mijn verzoek in deze is of de parkeervakken groter kunnen worden gemaakt omdat de auto's groter zijn ( SUV's ) dan aantal jaren geleden. Dit voorkomt dan lakschade van de deuren.
Werkwijze met autobussen is perfect voor transport naar en van terminal.
Vriendelijkheid van de medewerkers is ook prima in orde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Van Gelder | 27-07-2018
Prima. Van te voren via iDeal betaald, dus je komt binnen, parkeert de auto en stapt in de bus. Op de terugweg hoefden we op Schiphol niet lang te wachten op de bus. Je haalt je auto, voert je parkeerkaart in en weg ben je.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Elfrink | 25-07-2018
Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
B de Bruin | 21-07-2018
Perfecte manier van parkeren tegen een nette prijs. De bus is in 10 minuten . Geweldig
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jeroen | 21-07-2018
Prettig parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Broeren | 20-07-2018
Geparkeerd met kentekenherkenning . werkt perfect !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Claudia | 17-07-2018
Alles is perfect gegaan! Bedankt en ga zo door
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Vincent Wouters | 16-07-2018
Prima parkeerplaats met snelle transfer naar luchthaven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
V.C. Werkman | 13-07-2018
Rommelig, mega groot parkeerterrein. Shuttle-bus prima in orde, snel en frequent. Lastig om vrije parkeerplek te vinden, heel veel parkeervakken doorgereden voordat we een plek vonden. Wij hadden reservering op kenteken, dat werkt prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Eth | 10-07-2018
Makkelijk reserveren en snel parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
TPG Beerepoot | 06-07-2018
Goede parkeer optie
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Kai | 04-07-2018
Zoals altijd goed. Aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
arturo | 04-07-2018
Prima groot parkeerplaats met bussen die gewoon ook in de nacht op tijd rijden. Wel oppassen voor ongelijke bestrating van auto naar opstapplaats bussen op parkeerterrein.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Reynoud Kuiper | 03-07-2018
Wanneer je van tevoren je kenteken hebt ingevoerd (nu bij 2x parkeren gedaan) rij je zo het terrein op; geen wachttijden oid. Op het terrein zelf is het toch even anders: Het terrein zelf heeft dringend behoefte aan een nieuwe asfaltlaag en duidelijke markering. Het lijkt bovendien alsof de parkeerbordjes lukraak zijn neergezet met als gevolg dat je moet zoeken naar een vrije plek tot je een ons weegt. Dit moet makkelijker kunnen in deze tijd!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mike van t Zelfde | 02-07-2018
Alles was goed en netjes geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
H. Brancart | 02-07-2018
Geboekt met nummerherkenning. Het duurt vrij lang voordat je binnen kunt rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Gordon Biezeveld | 02-07-2018
Voor een klein vermogen mag je jouw auto kilometers ver van de ingang parkeren op een plaats waar je zelf nooit je auto zou achterlaten. Er staan te veel auto's, de chaos is te groot en de service is nul. Voor dit bedrag moet je jezelf als Schiphol Parkeren schamen. Ik vind het dan ook echt een schande voor Nederland. Voor mezelf afgesproken dat ik voortaan liever naar Frankfurt ga dan Schiphol, wat mij betreft heeft de nationale luchthaven echt afgedaan. Misschien dat Lelystad de toekomst nog kan verbeteren, maar ik geloof er zelf niet meer in...
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Herman | 30-06-2018
Zelfs een vrolijke buschauffeur!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Verstraaten | 29-06-2018
Alles netjes geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Sjaak | 28-06-2018
Zeer goed geregeld! Geen op- of aanmerkingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Dictus | 27-06-2018
We moesten erg lang op e bus wachten en hijnwas daarom veel te vol!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rene Nijhof | 26-06-2018
Tevreden over het parkeren op P3 Lang parkeren. Vervoer naar Schiphol (heen en terug) is d.m.v. de shuttlebus prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Tessa Mulder | 26-06-2018
Voldoende parkeerplekken. Jammer dat je dan toch je auto heel ver weg neer moet zetten terwijl er aan het begin genoeg plekken zijn.
Onduidelijk aangegeven waar je er uit moet.

Met inrijden ging alles goed, even voor de slagboom wachten en al vrij snel werd mijn kenteken herkend.

Bij terugkomst staat buiten duidelijk aangegeven waar de bus staat om je weer terug te brengen. Dit duurde echter langer dan de aangegeven 10 minuten. We hebben 20 minuten gewacht voor de bus vertrok.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
H.Wouda | 22-06-2018
Vooraf P3 gereserveerd en betaald. De route heen zou wat duidelijker kunnen.
Het uitrijden was een ramp, de exit bordjes stonden overal en nergens door werkzaamheden. We kwamen we op P4 en daar konden we er niet uit. Met behulp van een medewerker via de praatpaal
uit kunnen rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Aad van Dijk | 22-06-2018
Voor mij is de toegangsweg tot P3 altijd een bron van grote ergernis, Al een aantal jaren ligt de boel compleet overhoop (er lijkt gewoon niets te gebeuren; als je een jaar later komt, is het nog steeds zo) en bemoeilijkt de toegang. Daarbij ook de stress van het mogelijk verkeerd rijden en dus een slecht begin van de vakantie. Ook het zoeken van een plek tussen die enorme aantallen auto’s is vaak een drama. Er moet een beter systeem van aanduiding van lege plekken komen. Ook het asfalt van P3 is aan een major overhaul toe. Slordig! Kan echt niet meer 2018. Nu met die verbouwing van de parkeergarage (die bovendien altijd vol is) wordt alles nog een graadje erger. Zat ineens buiten de parkeerplaats, terwijl ik mijn vrouw + koffers bij de ingang nog moest ophalen. Dus ik ben absoluut niet tevreden over P3 (ook veel te duur!). In de toekomst maar eens P4 proberen (trouwens ook gunstiger geprijsd).
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
M. Van der Vis | 22-06-2018
Problemen bij verlaten P3. Creditcard werd niet geaccepteerd zonder inrijkaart. Na invoer inrijkaart gaf display een te betalen bedrag aan van € 102. Oproepknop meerdere malen ingedrukt: ging steeds over, maar geen enkele reactie. Na 10 minuten (!!) maar opgegeven en creditcard ingevoerd. Dit bleek achteraf de juiste handelwijze (d.w.z. op de cc is geen bedrag gecrediteerd). Had duidelijker vermeld mogen worden. Voor het overige prima faciliteit.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Marco | 22-06-2018
Reserveren vooraf middels credit-card werkte goed.
Bij het in - en het uitrijden d.m.v. invoeren credit-card geen problemen.
Voor 8 dagen parkeren op P3 is de prijs van € 102,50 echt absurd hoog. (reservering 1,5 week voor vertrek gedaan)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ben Zwinkels | 21-06-2018
Bij het uitrijden had ik problemen vanwege het niet erkennen van mijn kenteken.

De afhandeling was onvriendelijk en pas bij aanhouden werd er gebld met het cenbtrale systeem en daarna kon ik uitrijden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Stammes | 14-06-2018
Prima parkeerplek, wel vrij prijzig!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
AMH Stevering | 14-06-2018
Altijd weer een verrassing waar nu weer aan het verbouwen zijn en waardoor iets is afgesloten of tijdelijk ergens anders is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Henk Jan de Heer | 14-06-2018
Er was een enorme rij om op te stappen bij terugkomst voor de halte bij P3. Eerst moesten wij wachten en kwam er een bus. Daar paste niet iedereen in en vervolgens duurde het 15 minuten voor er een volgende bus (2 bussen) kwamen. Dat had gezien de hoge parkeertarieven best anders gekund door meer bussen tijdig in te zetten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ilonka Schoester | 07-06-2018
bij de terugreis duurde het erg lang voor de bus kwam om passagiers terug te brengen naar P3. Ik heb minimaal 15 minuten staan te wachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jansen | 06-06-2018
parkeren P3 gaat prima. Er staan borden naar de uitgang, maar die sturen je er helemaal omheen. Dit zou verbeterd moeten worden. Beter aangeven dus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marc Buiting | 06-06-2018
Goede, relatief goedkope en mooie parkeerlokatie. Busteus naar Schiphol verliep goed maar terug naar parkeerplaats was een logistiek drama. Hier moet deze organisatie nog wel wat leren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
De Boer | 06-06-2018
Helaas konden we niet uitrijden met de creditkaart. Daar sta je dan midden in de nacht om 4 uur.
Maar gelukkig kwam toch snel een behulpzame medewerker ons helpen om toch uit te kunnen rijden.
Bewegwijzering bij aankomst en vooral bij vertrek is niet bepaald makkelijk. Bij vertrek waar de koffers weer ingeladen kunnen worden was niet duidelijk !!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

P3 Lang Parkeren

Locatie parkeerplaats

Beechavenue
1119 PW Schiphol-Rijk (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 3500
Afstand tot Schiphol 2 km