Zoekopdracht aanpassen

Prijzen P3 Lang Parkeren

P3 Lang Parkeren

Het grootste, bekendste en populairste parkeerterrein op schiphol is P3 parkeren. Parkeren op P3 heeft verschillende voordelen. Zo kunt u eenvoudig inrijden doordat de slagboom werkt op basis van kentekenherkenning. Maar dat is nog niet alles. Vliegt u in de zomervakantie met TUI of Transavia dan kunt u uw koffers gratis inchecken op het P3 parkeerterrein.
 
Iedere 10 minuten rijden er snelbussen die u binnen 5 minuten van en naar Schiphol brengen. 
 
De voordelen van P3 Parkeren op Schiphol
- Binnen 5 minuten op Schiphol
- Goed bereikbaar vanaf de A4
- Voordelig parkeren op Schiphol
- In- en uitrijden met kentekenherkenning
  • foto P3 Lang Parkeren schiphol11b.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren Schiphol-Smart-Parking-Borden-lang-parkeren.jpg
  • foto P3 Lang Parkeren Schiphol-Smart-Parking-Borden.jpg

Reviews over P3 Lang Parkeren

Gemiddelde score:
7.8
Uit 144 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
7 / 10
Uit Leusden | 22-11-2018
Hoi,

Online gereserveerd en betaald.
Ik kon nergens het verschil vinden in gebruik van het buiteb terrein en de garage. De website geeft alleen P3 aan, maar bij aankomst zijn er twee keuzes die ik online niet kon selecteren. De garage had mijn voorkeur maar niet kunnen vinden hoe ik die kon selecteren.
Inrijden ging uiteraard prima. Het blijft zoeken naar een plekje.
In de bus het instructie filmpje gekeken met uitrijden om het gebouw.
Bij het uitrijden staan er dan twee gebouwen. en is het een wirwar aan verschillende bordjes en misten we met twee man de bedoelde route. Te veel splitsingen die wij niet snapten.
Dan sta je voor de slagboom die net niet automatisch uitleest. Gelukkig wel de uitrijkaart als reserve bij de hand. Maar dan staan je passagiers bij dat busvlak, waar he dan maar tegen de regels in moet inrijden om hen op te pikken.
Op een of andere manier had ik dit ook wel verwacht met die rommelige indelingen en de vele betonbanen en kruip-door-sluip-doors.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
W. Harinck | 21-11-2018
Zijn heel blij met de parkeergarage.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Caroline | 21-11-2018
Prima parkeerplaats. Duidelijke instructies en snel op Schiphol
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Haisma | 21-11-2018
Redelijk prijzig vind ik maar ongelofelijk fijne service voor de start van een zorgeloze reis.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henk Mulder | 20-11-2018
Geen opmerkingen, het in- en uitchecken verliep vlekkeloos.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van Kempen | 20-11-2018
Moeilijk op het terrein waar je vrije plaatsen kunt vinden, na 15 minuten rondrijden plekje gevonden!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jan van Woerkom | 16-11-2018
Wij staan op een invalide parkeerplaats en moesten nu de gehele parkeerterrein overrijden om bij de uitgang te komen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rop Bogers | 11-11-2018
Helemaal geweldig, werkt prima!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Pascal | 11-11-2018
Parkeerplekken zijn relatief smal
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Peereboom | 10-11-2018
Normaal pakeren we op P 3 maar die was vol dus gingen naar moving parking . Was wel goed maar liever toch p3 de volgende keer weer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
WJEM Huinink | 10-11-2018
ivm de verbouwing is het uitrijden vrij lastig. Vanuit mijn parkeer locatie kon ik moeilijk de aanwijzingen vinden voor het uitrijden via P30 personeelsuitgang.
Bij het inrijden kreeg ik een kaartje, en bij het uitrijden was deze niet te gebruiken maar moest ik een code opgeven welke ik via de mail zou hebben ontvangen. ook met mijn kredietkaart wou het niet lukken. Na veel en weer 20 minuten kon het dan toch op mijn kenteken van de auto. Dit heb ik als zeer hinderlijk ervaren. Personeel bleef netjes maar geen in de bevestingsmail aan dat je een code moet hebben voor het uitrijden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Arjan de Vries | 10-11-2018
Het isnwel zoeken naar de uitgang. Dat kan beter.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
ton bertens | 09-11-2018
moeilijk om een plek voor de auto te vinden
per vak dient indicatie te komen hoeveel plaatsen er vrij zijn
geen duidelijk of logische route over het parkeerterrein om plekken te zoeken
deze route dient van vak naar vak te leiden en dan steeds weergeven per vak hoeveel plaatsen er vrij zijn
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Bollen | 08-11-2018
Het parkeerterrein is slecht verlicht en door gebrek aan goede en verlichte richtingaanwijzers is de uitgang nauwelijks te vinden. De plek om passagiers mer koffers op te halen bij vertrek is niet te vinden. Tevens heel vreemd om via P.4 te moeten uitrijden . Er is wel gewag gemaakt van een andere uitrijroute maar die wordt op de website niet aangegeven. Het uitrijden was al met al een crime!!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Halbersma | 07-11-2018
Prima parkeergelegenheid met shuttle naar luchthaven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van Gasteren | 07-11-2018
We waren snel op Schiphol dat was fijn.
Het enige grote nadeel wat wij ondervonden is dat mensen fout geparkeerd staan waardoor je langs sommige stukken moeilijk kan met je eigen auto
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Stijn | 05-11-2018
Zeer ruime parking, goede wegbeschrijving, wel druk bezocht. Vlotte shuttle, bij aankomst wel meer volk dan één bus kon vervoeren. Bij het uitrijden van de parking werd het ticket niet gelezen. Dit was wel vervelend omdat je andere mensen ophoudt en iedereen wil snel naar huis. Op het belletje drukken aan de slagboom was de enige optie maar ook dan duurde het lang vooraleer de oproep werd beantwoord.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Matthias De Jaeger | 05-11-2018
Zeer goede ligging en verbinding.
Er zou enkel bij het begin van de parking een afdak moeten voorzien worden boven de plaatsen die voorzien zijn om de bagage in en uit te laden zodat het ook bij regenweer comfortabel blijft.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. Baaij | 03-11-2018
Voor de eerste keer dat wij dit gedaan hebben. Ik zou dit zeker nog een keer doen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Els | 03-11-2018
Toen we aankwamen om 0,30u van de reis stond de bus al klaar om ons naar de parking te brengen dus geen tijd verloren .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Doornwaard | 03-11-2018
Prima ervaring . Shuttlebus ook goed .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Roel Mast | 30-10-2018
Alles was prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
P | 29-10-2018
Wij hadden gereserveerde plekken maar er was nauwelijks ruimte om te parkeren. Na minstens 10 minuten rondrijden, was er eindelijk een vrij plekje beschikbaar.
Bisverbindingen zijn prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henk Wienholds | 28-10-2018
Prettige manier om op Schiphol te parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M.Kinderdijk | 28-10-2018
Bewust P3 gekozen i.v.m. persoonlijke assistentie aan de in en uitgang. En dat werkte prima vriendelijke mensen die je goed te woord stonden. Het uitrijden was wat lastig maar dat is bekend door de verbouwing. Ook prima vervoer van en naar P3 met de bus, uitstekend geregeld. Al met Al prima voor elkaar. Bedankt voor de prima service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jasper | 27-10-2018
Prijzen liggen aardi hoog voor maar 2 dagen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P mennen | 26-10-2018
Hinder bij het uitrijden was denk ik een gevolg van de werkzaamheden. Beetj jammer. Man bij de uitrit bewaarde alle rust en was vriendelijk en behulpzaam 100 punten voor hem.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Rob Schoonman | 24-10-2018
Pendeldienst haperde met wachttijd bij terminal van 30 minuten!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jeffrey | 23-10-2018
Mooie locatie om te parkeren alleen erg duur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
H.Last | 22-10-2018
Ben anderhalf uur bezig geweest om P3 te verlaten bij aankomst. Het uitrijden op een heel andere plek dan normaal was erbarmelijk. Mijn vrouw was (om 2.30 's nachts(!!) volledig over haar toeren dat ik zo lang weg bleef. Zij stond met de koffers en golf tassen bij de ingang te wachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
C. Van Loenhout | 22-10-2018
Van tevoren gereserveerd helemaal prima, alleen onze. Vlucht was op tijd maar voordat je dan op je parkeerplaats bent gaat er ruim een uur overheen, we hadden dus tijdsoverschrijding. Maar bij uitgang werden we vriendelijk ontvangen door een medewerker die ons parkeerkaartje heeft geactiveerd en alles was volgens hem oké. Het is niet duidelijk of we nog een nabetaling gaan ontvangen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
jacob Wormsbecher | 21-10-2018
Ik kon niet binnenkomen terwijl ik wel nummerherkenning had geboekt. heb toen een bon uit de automaat genomen en geparkeeerd. nog even gevraagd wat ik moest doen bij terugkeer. viertien dagen later bij terugkeer even langs de balie gegaan en met de medewerker de zaak prima geregeld.
IK heb met de crediet kaart dubbel betaald en deze zaak loopt nog.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Chantal te Koppele | 19-10-2018
Op website niet duidelijk omschreven dat je een kaartje krijgt bij het inrijden. Is handig om te vermelden gezien ik dacht dat ik enkel via kenteken naar binnen kon rijden. Gelukkig kwam al snel een vriendelijke man/jongen mij vertellen dat ik wel het kaarje moest pakken eerst.

Duidelijke instructies van personeel waar auto geparkeerd kon worden. Goede connectie met shuttle, slechts korte rit. Vriendelijke chauffeur, nette bus.

Bij wegrijden vond ik de uitgang erg omslachtog aangegeven en afgesloten doorgangen niet tijdig aangegeven waardoor ik in achteruit weer de rij uit moest.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
hanssen | 18-10-2018
relatief smalle parkeervakken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Lammers | 15-10-2018
Drop of voor bagage was niet mogelijk, was afgezet.
Weg naar de uitgang is een drama op het moment.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Groeneveld | 15-10-2018
weinig ruimte dichtbij ver moeten lopen maar voor de rest goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Barry van den Hoven | 15-10-2018
Ziet er allemaal rommelig uit en veel te duur voor wat het is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
tom fijan | 13-10-2018
fijn dat je naar vrije parkeervakken werd geleid.
Minpunt is dat er geen laad- en losperrons zijn
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
I.J. Leerentveld | 12-10-2018
aankomst 11-10-2018 ± 16.00 uur: wachten op de bus naar P3 duurde 3x zo lang, namelijk 25 minuten (niet de beloofde 7 minuten).

klantvriendelijkheid: Er stonden 3 medewerkers met walkie talkie, maar zij namen geen actie om een extra bussen op te roepen. Na ons konden nog zeker 2 bussen vol geladen worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Denise Hegt | 11-10-2018
alles verliep heel soepel, zowel op de heen- als terugreis. Shuttle was ook goed naar de luchthaven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
T. Van Gestel | 10-10-2018
Heel fijn en gemakkelijk, alles word goed aangegeven, en als je je parkeerplaats thuis reserveerde, krijg voldoende informatie hoe het allemaal gaat, een duidelijke route beschrijving, kortom super geregeld👍👍
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
A.van Mil | 08-10-2018
Wij werden zowel bij het binnenrijden als bij het vertrek vriendelijk begroet en geholpen met het kaartje wat aangegeven werd en bij vertrek in de automaat werd gedaan. Ook het vervoer met de bus vonden wij soepel en comfortabel geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
W. Eggen | 08-10-2018
Goede routebeschrijving er naar toe. Behulpzaam personeel bij in en uitrijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Roede | 08-10-2018
Rommelig beeld voor parkeren totaal niet overzichtelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Blacquiere | 07-10-2018
Gemakkelijke reservering, in- en uitrijden op kenteken probleemloos, busvervoer snel en efficient
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Quist | 05-10-2018
Alles oke. Wel ver lopen als je achteraan moet parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
De Jong | 05-10-2018
We hebben niemand gesproken, maar ook geen problemen ondervonden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Gerrie Rensen | 04-10-2018
Tot de volgende keer maar weer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Tiddo Valk | 02-10-2018
inrijden op kenteken verliep soepel terwijl ook nog een medewerkster aanwezig was.
uitrijden met uitrijkaart verliep ook soepel.
vanwege werkzaamheden was terrein beetje onoverzichtelijk
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
W.J. van der Hulle | 02-10-2018
Voor de 2e keer In de parkeergarage gestaan, beneden in rij 3 Nadien moet ik elke keer naar een autowasserette omdat de gehele auto onder een zandlaag zat. Dit kost mij een extra geld. Parkeren in de garage wordt dan wel redelijk duur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Schol | 01-10-2018
Super makkelijk
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.L.J. Vissers | 01-10-2018
ik heb het als prettig ervaren dat er op verschillende plekken behulpzaam personeel aanwezig was om aanwijzingen te geven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Ronald | 01-10-2018
Ik zou graag willen weten hoe lang het nog duurt, voordat de bus die je ophaalt en wegbrengt vertrekt?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rinske | 30-09-2018
Bus verbinding is prima, aanrijden ook.
Het uitrijden, vooral in het donker, blijft lastig. De kleine bordjes met exit zijn niet altijd even duidelijk en goed te zien. Jammer ook dat er toch veel parkeerder buiten de vakken parkeren en hierdoor niet overzichtelijker op wordt en lastig is om soms te (uit) parkeren.
Verder is het wel een goede, betaalbare, snelle manier van parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
H.Last | 30-09-2018
Ik heb mijn auto op P3 geparkeerd. Toen ik afgelopen zaterdagnacht 3.00 uur terug kwam uit Portugal heb ik mijn auto opgezocht. Mijn vrouw bleef bij de ingang staan met koffers en golftassen, zodat ik mijn auto kon halen. Ik heb daarna de borden uitgang gevolgd en kwam zeker een km verder bij een uitgang terecht, Het bleek ook een uitgang voor personeel te zijn. Ik ben ruim een uur bezig geweest om terug te komen naar de ingang P3, waar mijn vrouw stond maar ik kon niet meer terug. Ik zat ook op de medewerkers uit- ingang., waar niet de mogelijkheid was om terug te komen. Mijn vrouw in alle staten. Bewakers zijn uiteindelijk naar mij op zoek gegaan en mij gevonden bij de uitgang waar ik stond. Via de intercom niemand bereikbaar. Mijn vrouw dacht dat mij iets overkomen was. Ik vind dit afschuwelijk als je midden in de nacht ruim een uur bezig bent om het terrein te verlaten. Ik zal voorlopig ook geen gebruik meer maken van deze mogelijkheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Gouma | 30-09-2018
Zoals het hoort te zijn , duidelijk ,simpel en snel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
D. van Weert | 28-09-2018
Alles is gewoon goed gegaan, verder geen opmerkingen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Smit | 28-09-2018
Alles oke, wel heel ver van ingang moeten zoeken naar een parkeerplek en bij terugkomst uiteraard ook ver moeten lopen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
freddy de haas | 27-09-2018
heen weg lang wachten en onbereikbaar maar was logisch want de telefoon was stuk, overmacht. Terugreis keurig
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Kraal | 27-09-2018
Onrdangs de verbouwing goed parkeren en weg bewijzen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jacqueline | 27-09-2018
Alles top geregeld. Dame achter de balie mag van mij heel snel naar een cursus hoe doe ik vriendelijk naar de klanten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Patrick van Vliet | 26-09-2018
Goede service. Gratis upgrade naar P6 Valet Parking gekregen. De auto moest wel zelf gehaald worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
rob | 26-09-2018
is goed parkeren het kenteken werd bij uitgang niet herkent maar stond een medewerker die dit meteen op loste PERFECT
een klein nadeel is wel dat het elke keer weer duurder word zijn goed betaalde plaatsen voor de vluchthaven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
de Kok | 25-09-2018
Bij vooraf bespreken en betalen had ik de verwachting dat je dan dichter bij de exit een parkeerplaats toegewezen zou krijgen. Nu moest ik nog een heel end lopen om bij de bus transfer te komen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
..... | 25-09-2018
Kenteken ingevuld en bij aankomst ging netjes de slagboom open.
Bij uitrijden ging de slagboom niet automatisch open maar dan moet je een uitrijkaart gebruiken. Vraag me af waarom je dan je kenteken moet achterlaten als er toch niks mee gedaan word.
Na 3x bellen bij de uitrijpaal eindelijk iemand aan de telefoon die niet bepaald vriendelijk was.
Parkeerplaatsen vond ik aan de krappe kant dus krasjes/deukjes zijn onvermijdelijk. Volgende keer laten wij ons wel weer brengen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
F. Heuvelman | 25-09-2018
Alles goed en vlot verlopen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P. Hoekstra | 25-09-2018
Prima parkeren, werden geholpen bij het inrijden. Uitrijden ging vanzelf.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Nellie Robijn | 24-09-2018
Vond het heel leuk om de upgrade ter krijgen om ipv P3 te parkeren op Valet P6,anders had ik die ervaring nooit gehad, Het was heel duidleijk aangegeven waar je moest zijn, de medewerkers aan de balie waren heel duidelijk in hoe en wat, en stonden open voor allerlei vragen.
Bij terugkomst stond de auto klaar. .
Mocht het in de toekomst iets gebeuren zodat het lastiger wordt om op P3 te parkeren dan zal ik zeker gebruik maken van deze service.
Met vriendelijke groet Nellie Robijn
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
F. Hermsen | 23-09-2018
Een parkeerplek op P-3 is makkelijk te vinden. Medewerkers sturen je naar een vrije plek.
Even lopen naar de bus en na een korte busrit loop je al door de vertrekhal.
Bij terugkomst, midden in de nacht, werkt het precies zo. De bus is makkelijk te vinden en je bent binnen een paar minuten bij je auto. 24/7
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hut | 22-09-2018
Prima. Ging soepel en zonder problemen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Neven | 21-09-2018
Als belgen even moeten zoekennaar de lokatie zelfs met gps. Parkeren en vervoer naar luchthaven perfect. Bij terugkomst ook geen probleem met transfert luchthaven naar parking. Dadelijk vriendelijk bediend en autosleutel ontvangen. Bij afhalen van auto echter wat oppervlakkige schrammen langszij van auto. Bediende meldde ons een emailadres indien de schrammen er niet uit gingen. Thuis nagekeken en gewaxt, is min of meer in orde. Graag wil ik er op wijzen dat er toch voorzichtig moet omgesprongen worden met de auto's die wij bij u in bewaring geven. Het zijn toch wel grote kosten.
Ik begrijp niet waarom de autosleutels afgegeven moeten worden en waarom de auto verplaatst was. Graag uw reactie.
Vriendelijke groeten,
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
R. Hofman | 21-09-2018
Terrein is onoverzichtelijk. De parkeervakken zijn erg krap. Wegdek is slecht. Prijzen zijn de afgelopen jaren sterk verhoogd zonder dat daar verbeteringen tegenover staan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Kusters | 21-09-2018
Makkelijk bus dichtbij snel op vliegveld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
M.B Theijssen | 21-09-2018
Voor lang parkeren P3 op woensdag 12 september kreeg een gratis update van P3 naar P6
Toen ik mijn auto op 16 september
ophaalde uit de garage zat deze totaal onder de vogelstront. Ik had helaas geen tijd om hier direct melding van te maken wegens tijdgebrek. Ik vraag me af hoe dit kan. Had zwaar de pest erin, daar ik ieder jaar wel gebruik maak van jullie pakeerfaciliteiten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Brus | 21-09-2018
Te smalle parkeerplaatsen waardoor deur schade snel ontstaat. Verder P3 grote puinhoop met verbouwingen en uit en inrij verwarrend
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
g derksen | 20-09-2018
super geregeld ondanks de werkzaamheden aan de toegangswegen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R Hake | 20-09-2018
ondanks reservering met nummerbord scan , leest de camera niet bij uitrijden en werd er 177 euro gevraagd om uit rijden . dmv medewerker bij de slagboom (via telefoon) alsnog slagboom open.

ik zou zeggen : ruimte voor verbetering
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Fred van den Driessche | 20-09-2018
Nette parkeerplaats, verder geen op- of aanmerkingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Smeulders | 20-09-2018
Wij kregen een gratis upgrade naar P6 Dit is ons uitermate goed bevallen. Vriendelijk personeel en de auto stond keurig geparkeerd toen we terug kwamen.

Niets anders dan lof over deze service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
John Rens | 20-09-2018
Bij aankomst bleek de armsteun in de auto afgebroken te zijn. Geen briefje in de auto en niet bekend bij de receptie.. Dit kan niet, als er iets gebeurt prima maar meldt het dan.
Receptiemedewerker is wel gelijk meegegaan en heeft de schade opgenomen. We wachten de afhandelng af.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Dourleijn | 19-09-2018
Het parkeren was geen probleem. De busverbinding met Schiphol was goed. We zijn tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Sandra | 18-09-2018
Flink zoeken met de verbouwing, duurt al heel lang
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
B.Chaitram | 18-09-2018
Heel goed en overzichelijke
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
c.l buynink | 17-09-2018
fijne plek in garage
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Holleman | 16-09-2018

Makkelijk parkeren, bussen die klaarstaan. Je bent zo op Schiphol. Precies waar je wezen moet! Terugweg ook prima, fijn dat er een mail komt met hoe het werkt. Top.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
**** | 16-09-2018
Fijne plek om reis te beginnen.
Maar niet duurder maken!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Sirach | 15-09-2018
Werkzaamheden duren erg lang, waardoor je alsje 2 maanden later na een vorige parkeerbeheer,naar verschillende uitgangen wordt geleid, ene keer rechts van de parkeer garage, nu weer links om het gebouw geen, slecht verlicht, slecht aangegeven te kleine lage blauwe paaltjes/bordjes en paden te smal om met een normale personen auto een bocht te kunnen maken!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Ria v Rijn | 14-09-2018
Lastig om klantvriendelijkheid te beoordelen als er geen enkel persoonlijk contact is. Wat mij verbaast is dat er dichtbij veel parkeerplaatsen waren, maar je kunt daar niet komen. Het parkeren voor 4 dagen vind ik duur. De chauffeur van de bus kan niet praten lijkt het.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Van Beek | 13-09-2018
Wij parkeren al meedere jaren op P 3 maar waar wij nu stonden waren de plarkeerplaatsen heeeeel smal we konden de aute bijna niet uitkomen en bij het vertrekken zagen we dat de uigang veranderd was dit was slecht aangegeven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
W.J. Stuijvenberg | 11-09-2018
De bewegwijzering naar de uitgang kan wat mij betreft beter, duidelijke , eventueel verlichte , borden op een duidelijke hoogte
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Aarntzen | 09-09-2018
Jammer dat de kentekenherkenning niet werkte bij het uitrijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Inge Teunissen | 07-09-2018
net als altijd prima geregeld wel ver weg van de ingang , wel slecht asfalt daardoor trek je de koffer moeizaam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Wouter Bakelaar | 07-09-2018
Simpel en snel geregeld! Ik zou het de volgende keer weer zo doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van der Wijk | 03-09-2018
Goed bereikbaar. Kon zo opstappen. Terugreis ook geen probleem.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Bloksma | 28-08-2018
Route naar P3 is duidelijk aangegeven. Gekozen voor de optie kenteken herkenning, dit werkte prima. Van te voren een duidelijke mail met instructies gekregen. P3 had voldoende parkeerplekken ondanks dat het hoofdseizoen was (hoefden niet lang te zoeken) In de bus wordt duidelijk aangegeven bij welk vertrekhal je moet zijn/uitstappen en het is echt nog geen 5 min in de bus. Volgende keer weer P3.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Arno van der schans | 25-08-2018
Zeer tevreden hebben overdekt gestaan top alleen het uitrijden is nog verwarrend maar dat gaat wel verbeteren als het klaar is vermoed ik 👌
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Keijzer | 25-08-2018
Het parkeren ging helemaal goed ik parkeer altijd op p3 als ik op vakantie ga alleen de bussen van en naar de luchthaven was dit keer dramatisch zolang moesten wij wachten vooral terug stonden er zoveel mensen doordat de bussen zo laat kwamen dat ik wel 3 bussen hem moeten afwachten voor dat ik aan de beurt was dan nog maar niet te praten over de rijstijl en de klantvriendelijkheid van de chauffeur . Nee voor mij geen parkeren meer op schiphol en zo dachten er erg veel mensen over.

Mvg Jan Keijzer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lia Giljam van dijke | 24-08-2018
Goed geregeld, is aan te raden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Theo | 20-08-2018
Waarom is nog steeds de uitgang van garage niet zoals op het instruktiefilmpje staat geregeld. Het is al meer dan een jaar behelpen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Visser | 19-08-2018
Vond alleen de parkeerplekken wat krap. Verder geen opmerkingen. Is goed bevallen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Tijmensen | 19-08-2018
Perfect, ideaal om te doen als je op vakantie gaat.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
-- | 15-08-2018
Is het mogelijk om voortaan een factuur per email te ontvangen? Nu moet ik screenshots van mijn reservering maken om e.e.a. bij mijn werkgever gedeclareerd te krijgen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Rein brockmann | 15-08-2018
Parkeer met American Express
Terminal wekt te traag
Moest 2 Kerr proberen, wel een vrindelijke
Medewerker bij het uitrijden
De shuttle bus bij aankomsthsl Schiphol
Dit duurde wel erg lang
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Iwan | 14-08-2018
Alles verloop vlot bij vertrek en aankomst.
Alleen zouden de parkeerbegeleiders wat meer mogen letten op hoe er geparkeerd word.
En als mensen zo lomp parkeren dat ze 1.5 tot 2 plaatsen bezetten dan reken ze dat ook na.
De lijnen staan er niet voor niets.
Ik stoor me hier in heel Nedrland aan maar op P3 viel het heel erg op ondanks de parkeerbegeleiding.
Ik denk als er bij de ingang een bord staat dat de werkelijke ruimte berekent wordt dat het zou helpen.
Bij wok restaurants doet men dat ook om overmatig opscheppen en weggooien van eten te voorkomen en dat werkt ook.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nellie Eikholt | 13-08-2018
Goede parking. Prima service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Frank Minnee | 10-08-2018
De nieuwe uitgang was wel even zoeken. Gelukkig was het nog met daglicht en heel rustig, anders had ik meer moeite gehad.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
ML Kruemmel | 08-08-2018
P3 was altijd goed, vooral de garage maar door de verbouwing midden in de drukste tijd van het jaar waarbij verschillende plekken afgesloten waren. Hierdoor gaf het systeem dat aan moet geven hoeveel plekken er per etage vrij waren, niet goed aan, hierdoor heb ik onnodig rondjes moeten rijden. Plekken die zonder reden afgesloten waren met linten.
Wij hadden gekozen voor nummerplaatherkenning maar ook die werkte niet.
Jammer hoor maar werkte wel stress verhogend.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Rob Schut | 06-08-2018
Ik stond in de Garage P3 geparkeerd, prima plekken, ruim en makkelijk te bereiken.
Inchecken kon ook op deze locatie, dus geen gesjouw met de koffers naar de vertrekhal.
Op weg naar huis, vriendelijk geholpen bij de slagboom door een mevrouw die ons (om 01:00 uur 's nachts) een goede reis naar huis wenste.
Prima, zou ik zo weer doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Margareth Ligthart | 03-08-2018
Het vinden van een lege parkeerplaats is een ramp. Hiervoor zou een automatisch systeem de oplossing zijn. De parkeerplaatsen zijn net te smal. Het asfalt is op sommige plaatsen beschadigd en de drempels soms veel te hoog.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
L. van Zielst | 02-08-2018
Ik heb al mmerdere keren peparkeerd op P3 dus de wekwijze ( aanmelden, betalen en parkeren ) zijn mij bekend. Wat wil een kritiek punt is dat het overzicht steeds rommeliger wordt. Met los geplaatste bordjes van Exit, losse pionnen ( waardoor je soms vast rijdt bij het zoeken ) en ook bij de in- en uitgang.
Mijn verzoek in deze is of de parkeervakken groter kunnen worden gemaakt omdat de auto's groter zijn ( SUV's ) dan aantal jaren geleden. Dit voorkomt dan lakschade van de deuren.
Werkwijze met autobussen is perfect voor transport naar en van terminal.
Vriendelijkheid van de medewerkers is ook prima in orde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Van Gelder | 27-07-2018
Prima. Van te voren via iDeal betaald, dus je komt binnen, parkeert de auto en stapt in de bus. Op de terugweg hoefden we op Schiphol niet lang te wachten op de bus. Je haalt je auto, voert je parkeerkaart in en weg ben je.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Elfrink | 25-07-2018
Prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
B de Bruin | 21-07-2018
Perfecte manier van parkeren tegen een nette prijs. De bus is in 10 minuten . Geweldig
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jeroen | 21-07-2018
Prettig parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Broeren | 20-07-2018
Geparkeerd met kentekenherkenning . werkt perfect !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Claudia | 17-07-2018
Alles is perfect gegaan! Bedankt en ga zo door
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Vincent Wouters | 16-07-2018
Prima parkeerplaats met snelle transfer naar luchthaven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
V.C. Werkman | 13-07-2018
Rommelig, mega groot parkeerterrein. Shuttle-bus prima in orde, snel en frequent. Lastig om vrije parkeerplek te vinden, heel veel parkeervakken doorgereden voordat we een plek vonden. Wij hadden reservering op kenteken, dat werkt prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Eth | 10-07-2018
Makkelijk reserveren en snel parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
TPG Beerepoot | 06-07-2018
Goede parkeer optie
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Kai | 04-07-2018
Zoals altijd goed. Aanrader.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
arturo | 04-07-2018
Prima groot parkeerplaats met bussen die gewoon ook in de nacht op tijd rijden. Wel oppassen voor ongelijke bestrating van auto naar opstapplaats bussen op parkeerterrein.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Reynoud Kuiper | 03-07-2018
Wanneer je van tevoren je kenteken hebt ingevoerd (nu bij 2x parkeren gedaan) rij je zo het terrein op; geen wachttijden oid. Op het terrein zelf is het toch even anders: Het terrein zelf heeft dringend behoefte aan een nieuwe asfaltlaag en duidelijke markering. Het lijkt bovendien alsof de parkeerbordjes lukraak zijn neergezet met als gevolg dat je moet zoeken naar een vrije plek tot je een ons weegt. Dit moet makkelijker kunnen in deze tijd!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mike van t Zelfde | 02-07-2018
Alles was goed en netjes geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
H. Brancart | 02-07-2018
Geboekt met nummerherkenning. Het duurt vrij lang voordat je binnen kunt rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Gordon Biezeveld | 02-07-2018
Voor een klein vermogen mag je jouw auto kilometers ver van de ingang parkeren op een plaats waar je zelf nooit je auto zou achterlaten. Er staan te veel auto's, de chaos is te groot en de service is nul. Voor dit bedrag moet je jezelf als Schiphol Parkeren schamen. Ik vind het dan ook echt een schande voor Nederland. Voor mezelf afgesproken dat ik voortaan liever naar Frankfurt ga dan Schiphol, wat mij betreft heeft de nationale luchthaven echt afgedaan. Misschien dat Lelystad de toekomst nog kan verbeteren, maar ik geloof er zelf niet meer in...
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Herman | 30-06-2018
Zelfs een vrolijke buschauffeur!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Verstraaten | 29-06-2018
Alles netjes geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Sjaak | 28-06-2018
Zeer goed geregeld! Geen op- of aanmerkingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Dictus | 27-06-2018
We moesten erg lang op e bus wachten en hijnwas daarom veel te vol!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rene Nijhof | 26-06-2018
Tevreden over het parkeren op P3 Lang parkeren. Vervoer naar Schiphol (heen en terug) is d.m.v. de shuttlebus prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Tessa Mulder | 26-06-2018
Voldoende parkeerplekken. Jammer dat je dan toch je auto heel ver weg neer moet zetten terwijl er aan het begin genoeg plekken zijn.
Onduidelijk aangegeven waar je er uit moet.

Met inrijden ging alles goed, even voor de slagboom wachten en al vrij snel werd mijn kenteken herkend.

Bij terugkomst staat buiten duidelijk aangegeven waar de bus staat om je weer terug te brengen. Dit duurde echter langer dan de aangegeven 10 minuten. We hebben 20 minuten gewacht voor de bus vertrok.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
H.Wouda | 22-06-2018
Vooraf P3 gereserveerd en betaald. De route heen zou wat duidelijker kunnen.
Het uitrijden was een ramp, de exit bordjes stonden overal en nergens door werkzaamheden. We kwamen we op P4 en daar konden we er niet uit. Met behulp van een medewerker via de praatpaal
uit kunnen rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Aad van Dijk | 22-06-2018
Voor mij is de toegangsweg tot P3 altijd een bron van grote ergernis, Al een aantal jaren ligt de boel compleet overhoop (er lijkt gewoon niets te gebeuren; als je een jaar later komt, is het nog steeds zo) en bemoeilijkt de toegang. Daarbij ook de stress van het mogelijk verkeerd rijden en dus een slecht begin van de vakantie. Ook het zoeken van een plek tussen die enorme aantallen auto’s is vaak een drama. Er moet een beter systeem van aanduiding van lege plekken komen. Ook het asfalt van P3 is aan een major overhaul toe. Slordig! Kan echt niet meer 2018. Nu met die verbouwing van de parkeergarage (die bovendien altijd vol is) wordt alles nog een graadje erger. Zat ineens buiten de parkeerplaats, terwijl ik mijn vrouw + koffers bij de ingang nog moest ophalen. Dus ik ben absoluut niet tevreden over P3 (ook veel te duur!). In de toekomst maar eens P4 proberen (trouwens ook gunstiger geprijsd).
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
M. Van der Vis | 22-06-2018
Problemen bij verlaten P3. Creditcard werd niet geaccepteerd zonder inrijkaart. Na invoer inrijkaart gaf display een te betalen bedrag aan van € 102. Oproepknop meerdere malen ingedrukt: ging steeds over, maar geen enkele reactie. Na 10 minuten (!!) maar opgegeven en creditcard ingevoerd. Dit bleek achteraf de juiste handelwijze (d.w.z. op de cc is geen bedrag gecrediteerd). Had duidelijker vermeld mogen worden. Voor het overige prima faciliteit.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Marco | 22-06-2018
Reserveren vooraf middels credit-card werkte goed.
Bij het in - en het uitrijden d.m.v. invoeren credit-card geen problemen.
Voor 8 dagen parkeren op P3 is de prijs van € 102,50 echt absurd hoog. (reservering 1,5 week voor vertrek gedaan)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ben Zwinkels | 21-06-2018
Bij het uitrijden had ik problemen vanwege het niet erkennen van mijn kenteken.

De afhandeling was onvriendelijk en pas bij aanhouden werd er gebld met het cenbtrale systeem en daarna kon ik uitrijden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Stammes | 14-06-2018
Prima parkeerplek, wel vrij prijzig!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
AMH Stevering | 14-06-2018
Altijd weer een verrassing waar nu weer aan het verbouwen zijn en waardoor iets is afgesloten of tijdelijk ergens anders is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Henk Jan de Heer | 14-06-2018
Er was een enorme rij om op te stappen bij terugkomst voor de halte bij P3. Eerst moesten wij wachten en kwam er een bus. Daar paste niet iedereen in en vervolgens duurde het 15 minuten voor er een volgende bus (2 bussen) kwamen. Dat had gezien de hoge parkeertarieven best anders gekund door meer bussen tijdig in te zetten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ilonka Schoester | 07-06-2018
bij de terugreis duurde het erg lang voor de bus kwam om passagiers terug te brengen naar P3. Ik heb minimaal 15 minuten staan te wachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jansen | 06-06-2018
parkeren P3 gaat prima. Er staan borden naar de uitgang, maar die sturen je er helemaal omheen. Dit zou verbeterd moeten worden. Beter aangeven dus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marc Buiting | 06-06-2018
Goede, relatief goedkope en mooie parkeerlokatie. Busteus naar Schiphol verliep goed maar terug naar parkeerplaats was een logistiek drama. Hier moet deze organisatie nog wel wat leren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
De Boer | 06-06-2018
Helaas konden we niet uitrijden met de creditkaart. Daar sta je dan midden in de nacht om 4 uur.
Maar gelukkig kwam toch snel een behulpzame medewerker ons helpen om toch uit te kunnen rijden.
Bewegwijzering bij aankomst en vooral bij vertrek is niet bepaald makkelijk. Bij vertrek waar de koffers weer ingeladen kunnen worden was niet duidelijk !!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

P3 Lang Parkeren

Locatie parkeerplaats

Beechavenue
1119 PW Schiphol-Rijk (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 3500
Afstand tot Schiphol 2 km