Zoekopdracht aanpassen

Prijzen P4 Parkeren

P4 Parkeren

Wilt u goedkoop parkeren op Schiphol? Dan is P4 de parking voor u!
 
P4 parking ligt iets verder van de vertrekhal en is daardoor de voordeligste optie van Schiphol. Alhoewel het parkeerterrein verder weg ligt dan P3 bent u alsnog snel op Schiphol. Iedere 15 minuten gaat er een gratis snelbus die u binnen een paar minuutjes bij de vertrekhal brengt.
 
De voordelen van P4:
- In 10 minuten van de parking naar de Schiphol
- Overzichtelijk parkeerterrein
- Goedkoopste optie van Schiphol

Reviews over P4 Parkeren

Gemiddelde score:
8
Uit 124 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
8 / 10
Ruud Hulleman | 19-09-2018
Geen klachten prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
hoenders | 19-09-2018
in vergelijk met andere aanbieders wat aan de prijzige kant
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Allis | 19-09-2018
Goed verlichtte parkeergelegenheid.
Busverbinding naar Schiphol en vice versa is prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ard Vrolijk | 18-09-2018
Van 08/09 tot 16/09 geparkeerd op P4
Shuttlebus Parking-Schiphol, op tijd.
Schiphol-Parking P4 42 minuten gewacht op transfer naar P4. Host bij Schiphol was behulpzaam en bood zijn excuses aan maar gaf aan dat dit vaker voorkwam. Jammer dat Schiphol hier nog geen actie heeft ondernomen als het een bekend probleem is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E. Van der Kamp | 18-09-2018
Bij terugkomst misschien beter vermelden dat de p3 bus ook naar p4 gaat
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Van Koeveringe | 18-09-2018
35 minuten op de transferbus moeten wachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Reinder Bruinsma | 11-09-2018
Zoals altijd was de parkeerplek nogal krap. Maar dit keer niet ver van de ingang.wat een pluspunt was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nienke IJskamp | 09-09-2018
Een prima parkeer gelegenheid en een vlotte shuttlebus verbinding..
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Joke jonkman | 09-09-2018
Alleen lastiger weg terug te vinden richting A4 Den Haag je zou eigenlijk terug moeten rijden naar P3 om die weg te vinden; je wordt nu doorgestuurd via A9
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C. van der linde | 08-09-2018
De klantvriendelijkheid is het mailcontact bij je reservering. dit is goed en duidelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Harold | 06-09-2018
Niet lang hoeven wachten op de transferbus.
Vliegtuig had vertraging waardoor we (officieel) de volgende dag pas de auto pas hebben gehaald.
Geen extra kosten berekend.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hartman | 06-09-2018
Goed bereikbaar. Prettig met nummerherkenning. Goede en regelmatige busverbinding met de vertrekhal. Al met al tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Richard | 05-09-2018
Goed te bereiken, busvervoer naar en vanaf Schiphol goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ton | 05-09-2018
Ligt iets verder van Schiphol af dan P3, maar dat is geen probleem. De shuttlebus rijdt regelmatig naar de vertrekhal v.v.
Het terrein is kleiner dan P3 en daardoor overzichtelijker.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Willem Gombert | 03-09-2018
Duidelijk, eenvoudig te gebruiken met credtikaart door reservering vooraf. Vriendelijk geholpen bij binnenrijden.

Ik blijf het overigens duur vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Marieke Vrijhoef | 03-09-2018
Bij terugkomst vak 32 was onze auto beschadigd aan de deur!

Dit was echt balen..deze deur was net opnieuw gespoten!

Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
tom roggema | 03-09-2018
Parkeerplaats P3 erg vol en daardoor is de toegang onoverzichtelijk.
De dames op de fiets, de gidsen, erg vriendelijk en behulpzaam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Pieter-Jan Flamaing | 01-09-2018
Vlotte service.
Gemakkelijk om te reserveren online
Vriendelijk personeel
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Koomen | 31-08-2018
Super handig deze manier van reizen en parkeren. Kenteken herkenning is erg handig bij binnenrijden en de bus naar Schiphol ging direct rijden toen we ingestapt waren. Ook terug (hoewel de bus toen nokvol) ging het prima. Auto makkelijk weer teruggevonden en weg waren we weer. Top!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Elle | 31-08-2018
De busschauffeur op de heenweg was onvriendelijk. De busschauffeur op de terugweg was vriendelijk. Heenweg geen rij. Terugweg super lange rij en het duurde best lang voordat de bus kwam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
henk.kosmeijer | 31-08-2018
Prima en "goedkope" manier van parkeren bij Schiphol. Vanaf de luchthaven moesten we langer wachten dan 15 minuten (25 om precies te zijn) voor dat er een shuttlebus arriveerde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jos van der Weide | 31-08-2018
Terug reis groot ongeluk gebeurt op Schiphol waardoor bussen niet op vaste parkeerplekken konden komen maar werd correct op gelost ook erg aardige buschauffeur.
Zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E. Kor | 30-08-2018
Prima, we zaten ongeveer 1 uur na de landing in onze auto. Binnen het half uur vanaf Schiphol naar P4. Top!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
GJ | 29-08-2018
Makkelijk en goede busverbinding.
Fijne pakeerplaats zonder eerst te moeten zoeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Kees | 29-08-2018
Schade gehad aan de auto tijdens de dagen dat de auto geparkeerd stond. Ze konden niets voor ons betekenen. Jammer we kozen juist voor Schiphol parkeren (ongeacht dat het P4 is, dus minder service) omdat we dachten dat het veiliger is. We konden net zo goed parkeren ergens bij die bedrijfjes die actief zijn rondom Schiphol.
En plus dat we op de terug weg moesten 3x P3 bussen zien voorbij rijden totdat er eindelijk een P4 bus voorbij kwam, na lang wachten (> 30 minuten).
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
herman sans | 29-08-2018
het was p3 maar die mogelijkheid staat er niet bij
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Roy Lith | 28-08-2018
Bewegwijzering kan wel beter; zeker als je vd snelweg A4 komt; je rijdt al gauw P4 voorbij en komt dan P3 terecht als je de borden ‘P Lang Parkeren’ volgt.

Pendelbussen: zeer stipt en helemaal prima, behalve dan dat er veel onduidelijkheid ontstaat bij terugkomst op Schiphol welke bus nu wel en niet naar P4 gaan. Staat op de bus zelf ook niet goed aangegeven (ja, klein onleesbaar A4tje op het raam). Dit komt in ieder geval niet overeen met jullie info in de mail over terugkomst waarin wordt aangegeven dat je P3 moet volgen en dat alle bussen ook doorrijden naar P4. Zeker in de zomer met veel mensen kan dat nogal wat chaos opleveren.

P.S. Bij het wachten op P3 naar P4 liet de chauffeur ons erg lang wachten om koffie te gaan drinken terwijl de motor stationair liep. Ik vind het helemaal niet erg als ik even moet wachten, maar dat een chauffeur zonder info een tijd lang wegblijft, vind ik echt absurd.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hey | 27-08-2018
Goed bereikbaar. Veel plekken beschikbaar voor een prima prijs.

Echter de borden naar de P4 shuttle bus bij Schiphol lastig (niet) te vinden. Uiteindelijk wel bij P4 aangekomen met een P3 bus (die een A4-tje op de zijkant heeft geplakt met de bestemmingen).

En kentekenherkenning bij het uitrijden functioneerde niet. Met uitrijkaartje wel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M Kok | 27-08-2018
Ruime plaatsen, prima bewegwijzering, zowel heen als terug konden we meteen op de bus stappen, erg fijn.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Awater | 26-08-2018
Goed te vinden.
Alles was goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Monique van de Peerle | 26-08-2018
Auto staat ver weg, maar door de pendelbus is het gewoon ok.
In en uitrijden ging niet helemaal zoals de ontvangen info, we mo weten dus wél een ticket trekken en nummernordherkenning werkte niet.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Dick Breedijk | 26-08-2018
Een parkeerplek op P3 online regelen was zo gebeurd. Zelfs midden in de nacht aankomen geen probleem, bijgestaan door iemand bij de slagbomen. Een extra service was de mogelijkheid om de bagage via Transavia daar in te checken en achter te laten. Scheelt een hoop geschouw. Bussen reden zeer regelmatig. Kortom een aanrader in plaats van de andere aanbieders met chaos op parkeerterreinen buitengebied Schiphol of de regie uit handen geven met het toevertrouwen van je auto aan een ander.....
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
E.Pruntel | 26-08-2018
Makkelijk te bereiken, vriendelijke bediening. Zelfs toen bleek dat ik bij vertrek de parkeerkaart was verloren. Alsnog prima opgelost.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Ellen | 26-08-2018
Zeer zeer onvriendelijk te woord gestaan na onduidelijkheid over uitrijkaart.
25 aug. 22:00 uur
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Akbari | 26-08-2018
Alles ging naar de wens
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
S. K. van der Leij | 26-08-2018
Om te beginnen kent mijn navigatiesysteem het adres niet. Kan aan mij liggen, maar het is wel net ge-update. Als je Schiphol binnen komt staat P4 niet aangegeven. We volgden de borden P3 en dan kom je er.
Nummerbordherkenning deed het niet. We kwamen midden in de nacht aan, dus toch maar, tegen het uitdrukkelijke advies in, op de knop gedrukt om binnen te komen. We zien dan later wel.
Bij terugkomst op Schiphol staat er keurig waar je naar buiten moet voor de bus naar P3 en P4. Maar. Als je buiten bent moet je links naar de taxi's en rechts naar de bussen. Dat is echter niet de bus die je naar P4 brengt. Die staat links, achter de taxi's.
Boven op de bus staat P3. Er staat niet P4. Ik kom gehaast aan, blij dat ik een bus heb gevonden die in ieder geval naar P3 gaat. Als ik de chauffeur vraag maakt hij me met Amsterdamse hartelijkheid duidelijk dat hij nog nooit van P4 heeft gehoord. Hij gaat ook naar P4 staat op een blaadje bij de ingang.
Bij het uitrijden kent het systeem mijn kenteken niet. Ik bel via de betaalautomaat. Een vriendelijke meneer legt mij uit dat ik gewoon mijn kaartje in het apparaat moet stoppen en dan kan uitrijden. Ik zie dan pas dat het kenteken er op geprint staat. Ik kan gewoon met de kaart uitrijden.

Mijn tips:

Maak de signalering naar P4 duidelijker. Waarom staan alle P's tot en met P4 aangegeven, maar P4 nou net niet.
Zorg dat de kentekenherkenning werkt. Jet kenteken wordt wel gelezen en herkent, maar opent de poort niet. Vreemd.
Zorg voor een betere signalering van de bushalte bij de uitgang. Nu moet je de kant op van de taxi's. De tegenovergestelde kant van de bus.

De dienst werkt goed en de prijs is redelijk voor Schiphol. Met een paar kleine aanpassingen is het een excellente service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
S. K. van der Leij | 26-08-2018
Om te beginnen kent mijn navigatiesysteem het adres niet. Kan aan mij liggen, maar het is wel net ge-update. Als je Schiphol binnen komt staat P4 niet aangegeven. We volgden de borden P3 en dan kom je er.
Nummerbordherkenning deed het niet. We kwamen midden in de nacht aan, dus toch maar, tegen het uitdrukkelijke advies in, op de knop gedrukt om binnen te komen. We zien dan later wel.
Bij terugkomst op Schiphol staat er keurig waar je naar buiten moet voor de bus naar P3 en P4. Maar. Als je buiten bent moet je links naar de taxi's en rechts naar de bussen. Dat is echter niet de bus die je naar P4 brengt. Die staat links, achter de taxi's.
Boven op de bus staat P3. Er staat niet P4. Ik kom gehaast aan, blij dat ik een bus heb gevonden die in ieder geval naar P3 gaat. Als ik de chauffeur vraag maakt hij me met Amsterdamse hartelijkheid duidelijk dat hij nog nooit van P4 heeft gehoord. Hij gaat ook naar P4 staat op een blaadje bij de ingang.
Bij het uitrijden kent het systeem mijn kenteken niet. Ik bel via de betaalautomaat. Een vriendelijke meneer legt mij uit dat ik gewoon mijn kaartje in het apparaat moet stoppen en dan kan uitrijden. Ik zie dan pas dat het kenteken er op geprint staat. Ik kan gewoon met de kaart uitrijden.

Mijn tips:

Maak de signalering naar P4 duidelijker. Waarom staan alle P's aangegeven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Roest | 23-08-2018
Vind prijs aan de hoge kant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Andrea van Knijff | 19-08-2018
Voor de eerste keer P4 parkeren gebruikt. Verliep allemaal soepel. Slagboom opende op kentekenherkenning en je kreeg een parkeerkaartje (goed bewaren!) Shuttlebus stond al klaar om ons bij de juiste terminal af te zetten. Ook terug stond er al een shuttlebus klaar. Deze stopt eerst bij P3 om vervolgens door te rijden naar P4. Met het eerder verkregen parkeerkaartje konden we zo weer van het parkeerterrein afrijden. P4 parkeren is zeker aan te raden!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Baardewijk | 17-08-2018
Prima ervaring, shuttle halte onduidelijk. Er staat eerst aangegeven P4/P3 maar verder alleen nog maar P3. Zorgt voor verwarring (niet alleen bij ons)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Karin | 12-08-2018
Alles verliep zonder enige vertraging. Bij aankomst stond er een bus om ons gelijk naar Schiphol te brengen en bij terugkomst stond er ook meteen een bus. Uitrijden op kenteken (staat op kaartje) werkt perfect!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Leroy | 08-08-2018
Prima ervaring met P4.
Gr.
Alain
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Raoul Van Rattingen | 08-08-2018
Eigenlijk veel te duur, 4 dagen voor €67
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Familie Vink | 07-08-2018
Het is makkelijk inrijden met kentekenherkenning, er was nog genoeg plaats, de bus kwam snel en bracht ons in ongeveer 10 minuten naar schiphol. Prima parkeerplaats en snelle verbinding met schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Visser | 07-08-2018
Prima parkeerplaats, shuttlebus heen- en weer ook prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C.Arkenbout | 06-08-2018
Prima parkeren. Sluit goed
aan op vervoer naar vliegveld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jack Penders | 06-08-2018
iets lager moeten wachten bij terugkomst.
Echter erg behulpzame medewerkers toen het kaartje niet bleek te werken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Y. | 06-08-2018
Ruime en overzichtelijke parkeerplaats. Bus kwam op zowel heenweg als terugweg snel aan. Een korte rit naar de parkeerplaats. Bij een volgende keer zal ik hier weer voor kiezen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Hans van der Panne | 06-08-2018
Ik vind dat de kentekenherkenning niet op een correcte manier werkt. En de reistijd wordt alleen maar langer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.H.M.M. Quin t | 06-08-2018
In principe ok. Een verbetering zou zijn dat bij uitrijden ook gebruik wordt gemaakt van nummerbord herkenning. Zeker als je meerdere weken weg bent geweest, ben je het ontvangen van een uitrij kaart mogelijk vergeten. Bovendien wordt bij vooraf reservering wel van ummerbord herkenning gebruik gemaakt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jos Smeets | 06-08-2018
Precies zoals verwacht en afgesproken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Charlot | 05-08-2018
Te volle & onoverzichtelijke parkeerplaats. Te lange wachttijd voor bussen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Amport | 05-08-2018
Had wel moeite de parkeerplaats te vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Rogier | 05-08-2018
Geen reserverings bevestiging ontvangen. Dan kan niemand je helpen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Wilma | 04-08-2018
Na reserveren van een parkeerplaats ontvang je een mail met duidelijke uitleg over de route en bus. Een dag voor vertrek ontvang je nogmaals een mail met de nodige reisinformatie. Ophaalpunt bij Schiphol is ook duidelijk aangegeven. Wij kwamen 's nachts aan op P4 en er liepen toen 2 beveiligers rond. Ervaarde ik als zeer prettig omdat in eerste instantie werd aangegeven dat P4 een parkeerplaats is zonder verdere faciliteiten en medewerkers. Indien nodig kan communicatie bij hulp ook plaatsvinden via een intercom. Bussen zijn ook stipt op tijd. Zowel op de heen als terugweg konden wij gelijk instappen. Wij maken zeker weer gebruik van deze parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ans | 02-08-2018
Alles verliep probleemloos.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Verdonk | 02-08-2018
Alles prima geregeld , tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Brink | 30-07-2018
Slagboom keurig open. Bus snel terplekke. Retour idem. Keurig voor elkaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Veen | 29-07-2018
Niets op aan te merken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rob de Korte | 28-07-2018
Prima alternatief voorP3
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Egeraat | 28-07-2018
Geen op of aanmerkingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van dam | 27-07-2018
Prima kunnen parkeren. Bij p4 is het nadeel dat er geen toilet aanwezig is. Tenminste niet gezien.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jacobus Coenen | 26-07-2018
Faliciteiten wat aanpassen met name bushokjes te weinig bij regen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Danielle | 25-07-2018
Prima locatie om de auto te parkeren. Snelle verbinding met de pendelbus en heel snel weer in de auto terug naar huis, na de reis.
Zeer tevreden, zou het zo weer doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
RondV | 23-07-2018
Reserveren erg makkelijk via de site ( niet heel goedkoop ), inrijden prima via kentekenherkenning het is er erg druk maar dat kan ook niet anders in Juli, busverbinding prima geregeld (heen en terug) en de vraag over de klantvriendelijkheid snap ik niet want je moet alles zelf regelen, maar als ze de site bedoelen zeg ik prima voor elkaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Burhenne | 23-07-2018
De parkeerplaatsen zijn vrij krap en er hangen geen camera's. Als je een iets duurdere auto daar moet achterlaten ga je toch net iets minder relaxt op vakantie. De chauffeur van de pendelbus was ook niet al te vriendelijk, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt. Ik vind de tarieven vrij hoog. Maar het voordeel is wel dat je vrij dicht bij de luchthaven kunt parkeren. Wat dat betreft is 't het wel waard, maar de parkeerplaats zelf en de pendelbus dragen hier niet aan bij.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
G H | 22-07-2018
Prijs van het parkeren veel te hoog, prut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
P de with | 21-07-2018
Waarom is het alleen mogelijk met kentekenherkenning naar binnen te rijden en niet opdezelfde manier uit te rijden.?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van hest | 21-07-2018
bewijzering kan beter zeker voor s'nachts
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
MARKX | 20-07-2018
Op de terugweg kwamen bussen niet opdagen. Lange wachtrijen waardoor mensen gingen voordragen toen er wel een bus kwam. Geen coördinator aanwezig.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Martijn Bouwman | 19-07-2018
Vond prijs wel aan de hoge kant. Verder uitstekend geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Henk Schoenmakers | 19-07-2018
Aanduiding is om in het donker de ingang van P4 te vinden is slecht aangegeven en moeilijk te vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Asperen | 18-07-2018
Bij terug reis met de bus beter aangeven waar de bus komt voor p4!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ria | 18-07-2018
Prima geregeld. We waren de uitrij kaart kwijt. Eén druk op de contact knop en de bomen gingen open.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Schats | 18-07-2018
Met nummer herkenning eenvoudig in en uitrijden. Duidelijke omschrijving procedure vooraf en met pendelbussen binnen 15 minuten bij vertrekhal. Alleen in vakantie periode even zoeken voor een plaatsje.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
sjef loderus | 17-07-2018
zeer tevreden, ondanks drukte goed geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nguyen | 17-07-2018
algemeen goed gelopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Erik | 17-07-2018
Volle P4 maar toch plek.. snel vervoer naar de luchthaven.
Bij terugkomst iets te laat (15min) maar geen probleem.
zeker aan te raden!
82 Euro blijft desondanks een hoop geld voor een week
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Sarantaki | 16-07-2018
Geen opmerkingen alles is prima verlopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Mali | 16-07-2018
Parkeerplaatsen voldoende en met shuttlebus snel naar de vertrekhal of andersom!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Afzel | 15-07-2018
Reservering voor het parkeren snel en goed online geregeld. Zelfs het wijzigen was mogelijk kwam later erachter dat wij een dag later terugkwamen ivm nachtvlucht. Vervoer met de shutlebus van en naar Schiphol was ook prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
D. Bouwens | 15-07-2018
Alles was prima verlopen. Goede bereikbaarheid, volop parkeerplek, bus stond klaar. Terugweg stond bus ook netjes klaar. Een goede aanrader dus!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Anoo | 13-07-2018
Makkelijk parkeren met gratis bus naar vertrekhal en terug
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H Bloem | 12-07-2018
Aankomst met kentekenherkenning verliep goed. Busverbinding was prima en snel. Bij het uitrijden even onduidelijk of ik het kaartje wel of niet in moest steken. Het mailberichten was duidelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
R Stekelenburg | 11-07-2018
Niet duidelijker terug reis naar p4 vanaf Schiphol . slechte service van bestuurder bus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Frans | 10-07-2018
Chauffeur reed ontzettend hard door bochten waardoor het opletten was dat je niet omviel. Lerk wel opzettelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lieven Boes | 10-07-2018
Gewoon prima parking. Goed aangegeven, mooi verzorgd. Vlotte shuttledienst, zowel overdag als midden in de nacht. Ik
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Beuker L | 10-07-2018
Verliep allemaal vlot! geen klachten!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van mook | 08-07-2018
Alles goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Bakker | 07-07-2018
Parkeervakken ietwat aan de smalle kant. Bus stond al te wachten. Ook de terugkomst ging voortvarend. Al met al prima parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. Rauh | 07-07-2018
prettig en vlot werkend systeem d.m.v. kentekenherkenning
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Johan | 05-07-2018
Prima parkeerplek, goede pendelverbinding, zelfs midden in de nacht! En een redelijk betaalbare optie!
Voor herhaling vatbaar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Peter Z | 04-07-2018
Bij terugkomst op Schiphol stonden we te wachten bij P3/P4 bussen. De 1ste bus was alleen voor P3, ging niet naar P4, dus bleven we staan. Daarna kwam een bus met ook alleen P3, geen P4. Daarna kwam een bus voor P4, daar gingen we mee, echter die reeds ook naar P3 en bleef daar 4 minuten staan voordat deze naar P4 verder ging. Kortom: 30 minuten vertraging.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rekers | 04-07-2018
Alles klopte zoals uitgelegd staat en de informatie was juist. Volgend jaar gaan we het gewoon weer doen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Frank | 04-07-2018
Prima parkeerplek, met toilet ook. Met een wat langere auto hier en daar wat krap. Het kenteken lezen werkte ook.

De bus van en naar Schiphol reed ook uitstekend. Heen en terug kon ik direct instappen (waarschijnlijk geluk). De halte op Schiphol is ook goed gepositioneerd; het eerste waar je tegenaan loopt wanneer je Schiphol verlaat. Binnen staat het ook al aangegeven op de borden.

Wanneer je reserveert, houd er dan rekening mee dat het wel 30 min. tot een uur kan duren voordat je een e-mail ter bevestiging krijgt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
van Meggelen | 03-07-2018
Op de terugweg was de bus wel heel erg druk en vol met 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) met geen mogelijkheid mee te gaan en dus een dure taxi genomen naar p4... dit was om 0030 uur op maandag 2 juli
Personeel bij de parkeerplaats zelf was erg vriendelijk en behulpzaam
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
M. Verstappen | 03-07-2018
Daar onze navigatie het adres niet kende hebben we op het laatste stuk gebeld hoe we op het adres konden komen. Er werd toen een ander adres genoemd dat wel in onze navigatie stond en vanuit dat adres verder geleid. Toch konden wij het adres niet direct vinden(fout van mij, niet goed geluisterd).
Men is ons toen op kenteken gaan zoeken en hebben ons verder begeleid naar de parkeerplaats. Verder werden wij netjes afgezet bij de vertrekhal en werd duidelijk gemaakt hoe te handelen bij aankomst. Bij aankomst hadden wij net onze bagage toen we al gebeld werden dat het busje klaarstond. Super geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Timmers | 02-07-2018
Eerste keer zo geparkeerd geboekt via computer
Dacht dat ik zo met nummerherkenning kon inrijden ,
Maar ik moest ook mijn boekingsnummer bij de hand hebben wat niet het geval was .
Kon het wel opzoeken en toen inrijden .
Een weetje voor de volgende keer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Edwin | 02-07-2018
Goed te doen. Ook s nachts
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Alex | 02-07-2018
We hadden een vlucht om 12:00, waren klaar aan de parking wachtplek om 09:50. Uiteindelijk zijn we opgehaald rond 12:30 - er kwam al eerder een bus langs en die reed straal voorbij ons (we stonden buiten aan de overdekte wachtplaats, met onze baggage).

Om die reden zou ik zelf P4 niet meer nemen en eerder naar de goedkopere parkings kijken daarbuiten. Stiptheid was de enige reden waarom we P4 namen ipv bv easyparking waarbij je moet bellen voor een busje. Stipheid bleek echter geen garantie.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Halil kucukkose | 02-07-2018
Prima niets te klagen, herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
J.Vis | 25-06-2018
In maart op P3 acht dagen geparkeerd voor €57,50 en nu in juni was € 82,50 het goedkoopst op P4 ; wat rechtvaardigd een prijsstijging van bijna 50% ?
Bij aankomst afgelopen zaterdagnacht zat een medewerker buiten te slapen op een stoel en toen we wegreden heb ik nog getoeterd, maar de persoon gaf geen sjoege! Geen fraai beeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Kees | 25-06-2018
Route vanaf Utrecht ten hoogte van de P 4 staat matig aangegeven. Sanitaire voorzieningen is zeer slecht.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Hanenburg | 24-06-2018
P6 valet parking. Aankomst 15 juni zeer correcte en vriendelijk personeel. Bij terugkomst op 23 juni....wat een teleurstelling. We kwamen na 10 uur vliegen terug naar de balie bij P6 valet parking. De 2 dames die daar zaten wat een teleurstellende afgang voor P6. Totaal geen enkele vriendelijkheid of service straalde daar van af. Ronduit verschrikkelijk. Als deze mensen in.min bedrijf zouden werken was het gelijk exit. Als dit standaard wordt voor valet parking parkeer ik wel ergens anders
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Jeannette | 22-06-2018
We hebben op de terugweg van Schiphol naar P4 30 minuten op de bus moeten wachten. Dit was wel erg lang.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
JCB Dieleman | 22-06-2018
Makkelijk parkeren op P4.
Bij de parkeerlocatie ontbreekt een toiletvoorziening
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M.wurkum | 22-06-2018
Prima parkeerplek op P4, goede verbinding met Schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
LD Flad | 22-06-2018
Schiphol P4 Basic Parking is een prima parkeerfaciliteit op korte afstand van de luchthaven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Theo Nijenhuis | 14-06-2018
Parkeren op zich goed, geeft alleen weinig gevoel van veiligheid, zeker als je midden in de nacht aankomt op P4. Vanaf schiphol is het onduidelijk dat je in de bus naar P3 moet stappen, voor op de bus stond naar P3, toevallig dat we aan de zijkant een a4 zagen dat deze ook naar P4 ging.
Ik vind het qua prijs/kwaliteit een dure parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jaap Been | 14-06-2018
Goede ervaring alleen hadden we een beetje moeite om de bus naar P4 te vinden. Dit stond niet op de bus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Klijn | 07-06-2018
Na aankomst P4;
auto snel geparkeerd,
met suttlebus opgehaald/weggebracht,
na terugkomst vliegvakantie door een shuttlebus snel weer op de P4 parkeerplaats gebracht.
Ondanks dat ik mijn parkeerticket niet meer kon vinden*(*lag achteraf onder mijn autostoel) ben ik keurig uitgelaten door een zeer vriendelijke heer nadat ik mijn reserveringsnummer kon noemen/tonen.
Ik denk gezien de service dat ik zelfs zonder het kunnen noemen/tonen van reserveringsnummer alsnog de P4 had kunnen verlaten*(*staat vast wel ergens digitaal mopgeslagen).

M.v.g. L. Klijn
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Martin v S | 07-06-2018
Duidelijke beschrijving om te kunnen parkeren op P4 met kentekenherkenning. Misschien is het handig om in de documentatie toe te voegen dat er een betaalautomaat bij de slagbomen op het terrein staat wanneer overschrijding van de tijdslimiet plaats vindt. P4 is immers telefonisch niet bereikbaar tussen 24.00 en 06.00 uur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jan | 06-06-2018
Makkelijk parkeren, in- en uitrijden. Op Schiphol wordt de bus naar P4 echter niet goed aangegeven. (Het staat niet op de bus en de digitale schermen. Dus bij de halte voor P3&P4 lijkt geen bus te komen voor P4. ?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
schellings | 06-06-2018
Boeking ging goed, bevestiging ook.
Positief was dat bij het inrijden van P4 parkeerplaats een man stond die e.e.a. nog een keer uitlegde en wees op de ticket die je bij terugkomst moest gebruiken.
Vertrek ging perfect met de uitrijkaart
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
De Kort | 06-06-2018
Normaal gebruiken wij P3. Nu een keer P4. Dat is een stuk verder. Parkeerterrein prima. Bus op tijd en duidelijk aangegeven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
willem metz | 06-06-2018
P 4 prima alternatief volgende keer weer gebruiken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R de Vassij | 06-06-2018
Voor het eerst op P4 geparkeerd.
Het terrein wordt duidelijk aangegeven en is net iets verder dan P3.
Goede shuttle verbinding naar Schiphol evenals als terug.
Volgende keer weer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Vermeer | 06-06-2018
Wij hadden onze auto geparkeerd op P4. Op de heenweg naar Schiphoil duurde het heel lang voordat de bus vertrok. Op internet staat 15 min, maar de bus stond zeker 25 min . 
Op de terugweg naar de parkeerplaats stapten wij in een bus die naatr P3 EN P4 ging.
Op P3 aangekomen, moesten wij met onze koffers uitstappen en wachten op een andere bus die naar P4 ging.Het duurde zeker 10 min voordat de bus aankwam.
Wij zijn niet blij dat er een overstap is, waarom is er geen rechtstreekse verbinding met P4???
HET IS HEEL VERMOEIEND OM DE ZWARE KOFFERS TE SJOUWEN.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van gelderen | 06-06-2018
Voor het eerst op P4 geparkeerd met kentekenherkenning. Perfect geen enkel probleem en ook de bus niet.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
E. van den Bosch van Drie | 06-06-2018
Als aandachtspunt wil ik meegeven dat de bewegwijzering naar P4 wel erg summier is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J.wiersema | 06-06-2018
Wij hadden op p4 snel onze plek gevonden sneller als ooit op p3 volgende reis weer p4
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Margie | 06-06-2018
Routebeschrijving naar P4 prima. Op korte afstand van de A9. Pendelbus rijdt zeer regelmatig naar de vertrekhal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Van kessel | 06-06-2018
Op schiphol moet p4 duidelijker aangegeven staan.

Bij de bushalte staat p3 aangegeven maar p4 niet duidelijk. Bij het toevallig zien van de bus naar p3 zagen we dat deze ook naar p4 gaat! 

Verder uitstekend
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Jan van der Linden | 06-06-2018
Geparkeerd op P4. Van te voren gereserveerd. Allemaal prima geregeld. De bus bracht ons snel naar de vertrekhal en toen we na een week terug kwamen waren we snel weer bij de auto. Dus onze conclusie : Gewoon doen !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

P4 Parkeren

Locatie parkeerplaats

Loevesteinse Randweg
1171 PK Badhoevedorp (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 2000
Afstand tot Schiphol 5 km