Zoekopdracht aanpassen

Prijzen P4 Parkeren

P4 Parkeren

Wilt u goedkoop parkeren op Schiphol? Dan is P4 de parking voor u!
 
P4 parking ligt iets verder van de vertrekhal en is daardoor de voordeligste optie van Schiphol. Alhoewel het parkeerterrein verder weg ligt dan P3 bent u alsnog snel op Schiphol. Iedere 15 minuten gaat er een gratis snelbus die u binnen een paar minuutjes bij de vertrekhal brengt.
 
De voordelen van P4:
- In 10 minuten van de parking naar de Schiphol
- Overzichtelijk parkeerterrein
- Goedkoopste optie van Schiphol

Reviews over P4 Parkeren

Gemiddelde score:
8
Uit 296 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
9 / 10
john vrijling | 11-07-2019
parkeer en ophaal prima geregeld ook op de locatie prima service alleen communicatie via de mail loopt niet helemaal lekker
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H. Hilgenkamp | 08-07-2019
Gegaan zoals verwacht. In en uitrijden zonder probleem en haal en breng shuttle ok.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Lisette | 08-07-2019
In de reviews las ik dat P4 slecht stond aangegeven en moeilijk te vinden. Ik ga ervan uit dat dit inmiddels is aangepast want P4 staat netjes aangegeven en makkelijk te vinden. Ook op Schiphol voor de terugkomst staat netjes aangegeven waar de bus vertrekt. Kortom: gewoon perfect geregeled allemaal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ramakers | 08-07-2019
Nummerplaatherkenning werkte prima bij aankomst. Pendelbus was OK. Ook bij terugkomst pendelbus mooi op tijd. Wegrijden verliep zeer vlot. Voor herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Moelker | 07-07-2019
Prima parkeren, via shuttlebus naar de luchthaven.
En vanaf luchthaven naar de parkeerplek.
We hebben niet lang hoeven te wachtten, dus top!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Gravendeel | 05-07-2019
Wij zijn zeer tevreden, toen we geparkeerd hadden kwam er net een busje aanrijden om 4 uur in de ochtend. Op de terugweg gebeld en binnen 5 minuten was het busje er. Dit was misschien toeval, maar wat ons betreft alleen maar positieve berichten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ettekoven | 27-06-2019
Goede ervaringen mee. Verliep snel en soepel.
Geen wachttijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Aj van oeveren | 25-06-2019
Fijne parkeer gelegenheid daar op P4, het enige wat ik daar mis, Ireen toilet
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
JJH Blummel | 25-06-2019
Parkeren op zich is prima. Schiphol parkeren P4 stuurt tevoren een mail met duidelijke informatie o.a. over hoe P4 goed te bereiken is. Maar de terugkomst was rampzalig. Niet duidelijk bij welke halte de bus zou komen (hadden veel reizigers met ons last van). Een toevallige buschauffeur wees ons de weg. Niet duidelijk of de bus voor P3 of P4 zou zijn. Een medewerker wist het ook niet, moest het telkens aan de chauffeur zelf vragen en adviseerde ons vervolgens een klacht bij schiphol parking in te dienen....
nadat er 3 bussen voor P3 geweest waren (40 minuten in 32 graden staan wachten), nam de vierde bus ons mee naar P4. Bus werd met inmiddels vele wachtenden volgestouwd, veel te druk en te heet, en stopte vervolgens ook nog op P3 om 2 passagiers af te zetten.... waardeloze service helaas.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Daniël Vermeulen | 25-06-2019
P3 gestaan. Met parkeren enorm lang op de bus gewacht. Er was er blijkbaar 1 stuk, maar ondanks dat de frequentie als 1x in de 10 minute werd weergegeven, heb ik (en meerdere met mij) meer dan een half uur moeten wachten. Ook geen upodate van iets of iemand.
Op de terugweg, was de wachttijd nog geen 3 minueten (nadat de eerste bus vol zat), dus dat was wel prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Maria van Drongelen Netten | 25-06-2019
Bij aankomst werd al gezegd goedemorgen Maria van Drongelen erg leuk en een mooi begin van de vakantie De bus stond al kaar en waren in no time op schiphol Ook bij terugkomst stond de bus klaar
alleen jammer dar er geen airco in was dus erg warm maar achh we waren zo op de parkeerplaats

Dus volgende keer zeker weer hier parkeren
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Marcel Snelderwaard | 24-06-2019
Echt super makkelijk en betaalbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
van Woerden | 24-06-2019
Bij aankomst ging het prima, bus stond er al, was vriendelijke chauffeur.
Terug was chaotisch. Het was erg druk en het was niet aangegeven dat we in de bussen moesten stappen waarop P3 stond. Bij het navragen bij de buschauffeur, zei deze alleen kortaf dat ik gewoon achteraan de rij moest aansluiten. Hij had ook kunnen zeggen dat zijn bus ook naar P4 ging.
Beetje jammer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
G de Vries | 24-06-2019
Alles goed geregeld, alleen je moet wel een eindje reiden om je auto te parkeren
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Reijnders | 23-06-2019
De bewegwijzering richting uitgang op P3 was verwarrend en onduidelijk, nu er blijkbaar wordt verbouwd. Ofschoon vooraf gereserveerd op P3, werd bij uitrijden toch de volledige, te hoge prijs in rekening gebracht. Dit werd ter plekke wel netjes door een medewerker gecorrigeerd. Tenslotte is de enige aanbieder die ik in deze enquete kan kiezen "P4", terwijl ik op P3 stond geparkeerd... Al met al, geen reden voor mij om in de toekomst voor Schiphol Parkeren te kiezen, mede omdat je sowieso al wat meer betaald dan bij andere aanbieders van parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Hamelijnck | 21-06-2019
Super geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Anja Guldemond | 19-06-2019
Vind het allemaal prima geregeld alleen om met de koffers bij je auto te komen is een hele kunst. Parkeer vakken zijn enorm smal ook de stoepen waar ook nog eens een grote boom of struiken geplant staan. Vriendelijkheid en service totaal niks op aan te merken. Ook de e-mails tussen door geven goede informatie.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Bas | 18-06-2019
Parkeren goed verlopen. In de e-mail die na het boeken wordt verstuurd, staat dat er in de shuttle-bus duidelijk staat aangegeven bij welke terminal uitgestapt dient te worden. Dit is echter niet het geval en staat in de bus niet aangegeven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Danny Boonstra | 18-06-2019
Ik vond de chauffeur erg klantonvriendelijk. Er kwam een collega chauffeur tegen de mensen stroom in de bus om een praatje ge maken. De chauffeur zelf voelde zich te goed om een paar Spaanse mensen de weg te wijzen. Ook duurde het erg lang voordat er een bus kwam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Fred Nuisker | 15-06-2019
Alles top geregeld volgende keer weer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
F.J | 13-06-2019
Duidelijke aanwijzingen. Regelmatige verbindingen met Schiphol met minimale wachttijd ook voor vervoer van Schiphol naar P4.
2 dagen voor terugkomst krijg je een e-mail met waardevolle tips.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Johan Huurman | 13-06-2019
Het was weer heerlijk om op deze manier te parkeren en te reizen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Reinier Burghout | 11-06-2019
Enige opmerking: op de bussen staat slecht aangegeven welke vanaf schiphol ook richting P4 vertrekt.
Dit is via een vastgeplakt A4'tje op de ruit zichtbaar. Dit mag wat mij betreft wel wat prominenter.
Verder louter positief!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nathalie | 10-06-2019
De route naar P4 is slecht aangegeven. Het is dat je uit recensies weet dat je P3 moet volgen, anders kom je er niet gemakkelijk achter. Ook bij aankomst in Nederland staat er een groot bord voor de bus naar P3. P4 werd niet vermeld. Was verwarrend. Bewegwijzering kan dus beter. Maar al het andere was top!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
D. Brunott | 07-06-2019
Wat ik wel jammer vond was dat ik had aangegeven dat ik via kenteken wilde in- en uitrijden. Maar dat werkte niet, Moest toch een kaartje pakken en via betaalterminal "afrekenen".
Ik had verwacht dat ik tot de boom kon rijden en dat de boom open ging, naar binnen en naar buiten.

Verder prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M van Rooij-Vermeegen | 05-06-2019
Goede plek om de auto te parkeren. Vlot in financiële afhandeling en de shuttle bus deed wat de website beloofde: stond klaar voor vertrek vanaf de parkeerplaats richting Schiphol en v.v.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Van der Velde | 02-06-2019
Inrijden prima. Plekken wat aan de krappe kant. Uitrijden een probleem: kenteken werd niet gelezen. Kaartje in de machine gestopt: ongeldige kaart. Contact geprobeerd te krijgen niet gelijkt.?naast ons dezelfde ervaring. Kaartje steeds opnieuw in de automaat en toen, na ongeveer een kwartier ging ineens de slagboom open. Pfffff
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Smits leon | 02-06-2019
Prima parkeren, wel moeilijk te vinden vanaf de snelweg.
Bij luchthaven ook onduidelijk aangegeven waar de bus P4 komt. Verder prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
M. van Corven | 02-06-2019
alles liep zoals aangegeven.
als uitrijkaart bedoeld is tegen diefstal dan heeft deze ook een functie, maar dat zou duidelijker vermeld kunnen worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Wijbrandts | 02-06-2019
Prima parkeerplaats, goede en snelle verbinding met Schiphol Centrum
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P.D. Westerhuis | 25-05-2019
De toiletten beneden bij de parkeergarage P3 waren niet schoon.
Het parkeren bij P3 in de parkeergarage was goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lion van Vianen | 22-05-2019
Goed parkeren, bus snel aanwezig zowel bij de parkeerplaats als op Schiphol. Zeker een volgende keer weer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Shusila van Bommel | 21-05-2019
Gekozen voor lang parkeren op P4. Geparkeerd van donderdagochtend 05:00 uur tot maandagmiddag 17:00 uur voor € 55,=. Voor die prijs kan je niet iemand vragen om je midden in de nacht weg te brengen en tijdens de spits weer op te halen. Ruim voldoende parkeerruimte en netjes afgesloten met slagbomen die met kentekenherkenning voor je opengaan. Alleen voor het uitrijden heb je de parkeerkaart nodig dus daar moet je tijdens je trip goed op letten.

Het enige minpuntje vond ik dat we bij aankomst op Schiphol niet makkelijk de pendelbus terug konden vinden. Maar dat kan ook liggen aan ons gebrek aan ervaring. Maar verder keurig geregeld allemaal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Johan Goossens | 17-05-2019
snel gevonden, snel de bus in, parkeerteerrein is soms (erg) sleets
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jan de Wit | 14-05-2019
Het is vreemd dat P4 niet wordt aangegeven op de borden Langparkeren bij Schiphol, P3 echter wel.
Ook staat bij de bushalte bij de aankomsthal alleen P3 aangegeven. Je zou haast denken dat Schiphol je liever op P3 ziet parkeren omdat dit meer geld oplevert...
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henk van Tilburg | 14-05-2019
Alles is prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
willem borsboom | 09-05-2019
Veel pluspunten maar ook een minpuntje! Vanaf de rijksweg naar P4 onduidelijk aangegeven. Ik kwam op P3 uit omdat ik geen andere borden of aanduiding zag. Bij navraag bij medewerker (buitenlander) die buiten stond kwam ik ook niet verder. Bij verlaten terrein zag ik wel een bord staan. Goed dat ik om mij heen keek. Dus bij aan of langs rijden P3 duidelijker aanwijzing naar P4. Ook bij verlaten P4 ging ik de fout in daar ik geen borden zag van Rijksweg richting Den Haag of Rotterdam. Alleen Utrecht en daar wilde ik niet heen. Werd extra rondje rijden voor ik juiste route had. Ga er van uit dat meeste mensen vreemd of uit het buitenland komen en onder spanning naar Vliegveld komen. Ook mijn Tom Tom kon het niet vinden.

Toen kwamen alle pluspunten: slagboom open met welkom Willem Borsboom. Mooie verlichte plekken. Bus die klaar stond.
Terug komende zou er op de bus moeten staan P4 en P3. Aantal mensen moesten het vragen of stapte weer uit daar men dacht dat ie naar 1 parkeerplaats reed. Denk dat men op de rustige momenten de bus combineert met 2 haltes. Kan geen kwaad als je het maar weet. Chauffeuse was zeer vriendelijk en behulpzaam op vragen.
Weer snel vervoer naar parkeerplaats en auto snel gevonden op het verlichte terrein. Poort gelijk weer open op herkenning van nummerbord. Toen zoeken voor de juiste weg.
Die punten weet ik nu dus ik zal zeker gebruik maken van P3 of P4 in de toekomst. Hopelijk kan er nog eens naar gekeken worden naar de bewegwijzering.
Groet Willem Borsboom
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P. ter Haar | 18-11-2018
Prima geparkeerd. Snel opgehaald en terug gebracht. Top.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Thomassen | 03-11-2018
wij waren heel vroeg. We werden goed geholpen waat we de auto moesten parkeren. Bus was keurig op tijd. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Zowel op de heen als terugweg. .
volgende keer zeker weet via deze weg!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P.a.joosten | 03-11-2018
Ondanks dat ik mijn kaartje kwijt heeft men na controle mij zonder problemen door gelaten Klasse







Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Huijbregts | 03-11-2018
Snelle aansluiting en makkelijk te vinden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Louwes | 02-11-2018
Zeer gastvrij ontvangen bij heen- en terugreis en vlot naar/van Schiphol gebracht /gehaald. Vriendelijke en attente chauffeur.
Tip: bij aankomst op P4 was het voor ons niet duidelijk waar te melden en wat we vanaf dat moment konden verwachten. In die informatie voorziening mag nog iets verbeterd worden, wat ons betreft.
Maar al met al supergoede ervaring. Echt een aanrader!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
A de Kruyf | 31-10-2018
Prima geregeld, helaas waren er nog maar een paar parkeerplaatsen vrij aan het einde en was het toch nog een stuk lopen naar de bushalte met koffers en handbagage. De bus komt om het kwartier en waren binnen 10 min bij de vertrekhal. Een aanrader en de prijs viel reuze mee.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Bianca van der Korf | 30-10-2018
Ik heb via internet de parkeergelegenheid geboekt en het ging heel goed. Bij aanrijden wordt je kenteken gescand en kun je een plek zoeken (bij ons heel vooraan) en op de terugweg was de bus heel snel bij de aankomst hal, kaartje in apparaat bij de paal van P4 en wegrijden. Perfect voor herhaling vatbaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
M. Crombeen | 30-10-2018
Prima optie voor een citytrip, wel de kosten met z'n vieren gedeeld. De bewegwijzering was voor ons een beetje onduidelijk vanaf de andere kant, vanaf Schiphol is de bewegwijzering duidelijker.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Danielle | 30-10-2018
Paar minuten meer reistijd met de bus tov P3.
Voor de besparing raad ik P4 aan
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
John | 29-10-2018
Het ligt een paar minuten verder dan p3, maar dat is het prijsverschil meer dan waard.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
de boer | 29-10-2018
persoon voor ons kon niet binnenrijden; slechts een slagboom open, geen medewerker die ons kon verwijzen naar een tweede. Duurde te lang.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nijboer | 29-10-2018
Prima prijs/kwaliteitverhouding
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Kroon | 28-10-2018
Na voor 2 auto's te hebben geboekt bleek de shuttelbus vol te zitten. Voor het zelfde geld konden we onze auto voorrijden bij Schiphol en werd de auto opgehaald. Erg netjes opgelost
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
buisman | 28-10-2018
Plek genoeg. Busdienst prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
de Jong | 26-10-2018
We kwamen s'nachts aan. Door de borden te volgen was het heel gemakkelijk te vinden. Auto geparkeerd en de bus kwam na 2 minuten al aan. 10 minuten later stonden we in de vertrekhal. Terug kwamen we aan rond een uur of 13;00 s'middags even buiten zoeken waar de bus kwam. Nog geen 5 minuten gewacht en toen kwam hij al. Ik raad het iedereen aan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E | 26-10-2018
Het parkeren en het vervoer vanen naar de luchthaven verliep prima. We vonden het alleen op de terugweg niet duidelijk dat de bus zowel naar p3 als p4 rijdt. Dit zou op de borden en op de bussen duidelijker vermeldt moeten worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
AM | 26-10-2018
Goed en makkelijk aan te rijden, goede en snelle busverbinding naar de terminal. Wel mag bij terugkomst beter worden aangeven waar de bus naar de P4 stopt. Raar overigens dat sommige bussen alleen naar de P3 rijden en anderen naar de P3 én P4. Uitkijken dus dat je in de juiste bus stapt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Corné Schaart | 26-10-2018
Via kentekenherkenning probleemloos binnenrijden. Met klaarstaande bus vervoerd naar luchthaven. Bij terugkomst via de P3 bus bij P4 afgezet. Via parkeerticket uit kunnen rijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M . van Teulingen | 25-10-2018
Het regelen van een plaats en het daadwerkelijk parkeren was super makkelijk.
De bus verbinding was ook prima ook 's nachts bij terugkomst.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Waning | 24-10-2018
P4 staat slecht aangeven. Paar keer heen en weer moeten rijden. Ook bij terukomst op schiphol is de pendelbus naar P4 moeilijk te vinden. Op de bus staat alleen P3 terwijl deze dus ook maar p4 gaat. Misschien handig om dit ook op de bus te vermelden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
ellen | 24-10-2018
Prima verlopen allemaal, ook bij terugkomst na vertraging. Shuttle in beide richtingen prima en duidelijk, bij vragen nette uitleg. Wij raden dit aan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Anja | 24-10-2018
kentekenherkenning werkte goed
Bus zou wat vaker kunnen rijden, wij zaten op de reis heen 15 minuten in de bus te wachten
op zich alles goed geregeld, aan te bevelen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Tanja | 23-10-2018
De beste manier om goedkoop te parkeren bij Schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P. van der Steen | 23-10-2018
Uitrijden met kenteken herkenning was niet mogelijk. Eerst contact opnemen met centrale, reserveringsnummer doorgeven en daarna werd er vanuit de centrale geopend! Speciaaal voor kenteken herkenning gekozen om dit probleem te voorkomen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Thomassen | 23-10-2018
Zeer vriendelijk medewerker, ook midden in de nacht. Bij ophalen, ook een zeer correcte ontvangst en behandeling van de medewerker. Ook de buschauffeur bij terugkomst, zeer correct en vriendelijk, maakt een vakantie af. Bij een volgende reis, zullen we wederom van 24-7 gebruik maken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Helmes | 23-10-2018
prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Anoniem | 23-10-2018
Prima service ! Zou mijn auto zo weer achter laten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Mitchell | 23-10-2018
Zeer goede service. Bij aankomst op p4 werden we meteen met een taxi busje naar schiphol gebracht. En bij terugkomst schiphol binnen 10 min weer opgehaald door taxi busje. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Dennis | 23-10-2018
Voor vertrek vanaf de parkeerplaats was ons niet bekend dat de ticket in het betaalautomaat moest worden gedaan. Meerdere mensen was dit niet bekend dus het leverde kerende auto's op bij de uitgang.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
sandra | 22-10-2018
veel te kleine plaatsen, en veel te smal. indruk: zoveel mogelijk plaatsen om zoveel mogelijk geld te verdienen. parkeren erg duur!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Paul R. Hessel | 21-10-2018
Prima systeem met creditcard werkt uitstekend. Wellicht kan de aanduiding naar de bussen wat duidelijker en dat de P3 bus ook bestemd is voor de P4
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
J. Haas | 21-10-2018
P3 geparkeerd. Prijs/ kwaliteit staat niet in verhouding met de aangeboden parkeerplaatsen. Onoverdekt en veel te smal. Kans op parkeer schade daaardoor groot.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Oomens | 21-10-2018
Alleen te duur. Verder super
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P. de Olde | 21-10-2018
Goede ervaring, volgende keer komen we terug.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lieuwen | 20-10-2018
Kon door ziekte niet gebruik maken van de reservering. Na een telefoontje en mail is alles teruggestort.
Keurig en dank!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. Agema | 20-10-2018
P4 is een mooi parkeerterrein waar je niet zo ver hoeft te lopen naar de bus en dus ook snel terug bij je auto bent. Het enige minpuntje is dat op de bussen voor de aankomsthal niet duidelijk staat welke naar P4 gaan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Btissam | 20-10-2018
Was prima parkeren en de busrit ging vlot.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Lenssen | 19-10-2018
Goede locatie redelijk geprijsd, en niet te ver van Schiphol.
Bussen rijden om de 20 - 25 minuten, met een reisduur van 15 min. Cameras aan de ingang herkenden in eerste instantie mijn kenteken niet
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jan | 19-10-2018
Prima plekje. alleen de bus van Schiphol naar P4 zou iets duidelijker kunnen. Je stapt in de bus naar P3 en er is een kans dat je niet op P4 terecht komt. gelukkig kun je het aan de chauffeur vragen, maar als je achterin instapt.........
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
R. Sahanaja | 19-10-2018
P3 is een prima parkeergelegenheid maar als ik terugkom van een lange vliegreis en naar huis wil, wil ik niet geconfronteerd worden met extra kosten bij het uitrijden. Dat was een tegenvaller
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Daisy | 19-10-2018
Goede verbinding met schiphol dmv de shuttlebus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jos Dorpmans | 19-10-2018
Zeer eenvoudig en perfect geregeld. De bus die me van en naar de luchthaven reed bleef niet langer dan 15min weg. Als er één minpuntje moet gemeld worden is dat bij de boeking het ingeschatte bedrag veel lager werd voorgesteld dan de werkelijke kost.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Van Zoggel | 19-10-2018
Wij wisten de plaats waar we moeten wachten niet te vinden maar werden telefonisch begeleid door de telefoniste van het parkeerbedrijf die hebben langer op ons moeten wachten. Top bedrijf!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
M.Hendriks | 18-10-2018
Eerste keer op deze manier gereisd. Zelf naar Schiphol rijden en na de reis ook weer zelf naar huis rijden. Prima, je bent dan van niemand afhankelijk. Je hoeft ook op niemand te wachten die je andes eventueel zou brengen of halen. De parkeerplek van tevoren al vast gelegd.
Ga het niet meer anders doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Nico | 18-10-2018
Midden in de nacht rond 4 uur aangekomen en binnen een kwartier in de Shuttlebus naar Schiphol vanuit P4 was erg prettig.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lotte de Boer | 18-10-2018
Fijne plek om je auto neer te zetten. Shuttle was prima en kwam regelmatig langs. Geen contact gehad met het personeel verder. Het regelen van het parkeren was snel & makkelijk geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
BJ Hazenberg | 16-10-2018
Vrij onprofessioneel was de eerste indruk na aankomst van een rit van ongeveer 30 minuten. Ik had mijn bedenkingen toen we de reservering maakte of het wel van Schiphol was. Na wat controle bleek dit wel zo te zijn. Dus maar gegokt op P4, normaal gaan we naar P3, maar die was wat duurder. Als ik van te voren had geweten helemaal naar Roelofarensdsveen te moeten had ik het niet gedaan omdat we van en naat Bussum moesten (in de nacht). Deze parkeerplek ligt precies de andere kant op. Aardige mensen en mooi op tijd. Maar het parkeren was zeer onprofesioneel. We stonden bij een autobedrijf voor de showroom. Dit doen we dus nooit meer en snap ook niet dat Schiphol Parkeren hiermee in zee gaat. Op de site staat 5 km van Schiphol, in werkelijkheid was het dus 18 km.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
A.Teunissen | 16-10-2018
Gereserveerd voor Lang Parkeren P3 d.m.v. kenteken herkenning.
Prima gegaan.
Zelfs mensen aanwezig bij slagboom die eventueel assistentie konden verlenen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
jm.tielen@quicknet.nl | 16-10-2018
Prettig parkeren voor een concurerende prijs
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Pietje | 16-10-2018
Gewoon goed geregeld. Goedkoopse op dat moment.

Puntjes voor verbetering is de route. Klein beetje lastig te vinden, maar dat weegt niet op tegen de voordelen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hetty | 15-10-2018
Prima ervaring, zowel heen als terug.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Patrick van oers | 15-10-2018
Goed georganiseerd en punctueel.
En veilig gevoel dat je auto er goed staat.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Johan van Staalduinen | 15-10-2018
P4 is een prima toevoeging aan parkeren op P3. Hoewel de afstand verder is als P3 is de service prima. Er was voldoende parkeergelegenheid. De afstanden zijn ook minder groot vanaf de geparkeerde auto naar de bus. Conclusie : Wij waren zeer tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Patrick van oers | 15-10-2018
Goed georganiseerd en punctueel.
En veilig gevoel dat je auto er goed staat.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dave Teeuwen | 14-10-2018
Ondanks dat ik een dag langer moest blijven en er veel extra kosten werden berekend, werd ik snel en goed geholpen, met de juiste afhandelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Fred de jong | 14-10-2018
shuttle goed.. parkeren prima. En absoluut niet duur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Zebbie | 13-10-2018
Duur en altijd druk. Lang zoeken naar een vrije plek en altijd krap parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
D | 13-10-2018
Wij hebben geparkeerd op P3. 'S ochtends vroeg bij aankomst nauwelijks nog een plekje te vinden. Je zoekt je suf.
Na aankomst terug op Schiphol stond er een ontzettend lange rij (minimaal 45 minuten wachttijd) om met de bus terug naar P3 te gaan. Daar heb je absoluut geen zin in na een lange reis. Hier moeten bussen af en aan rijden!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
C Ingen | 12-10-2018
De navigatie naar de locatie was onduidelijk aangegeven. Daardoor hebben we een tijdje heen en weer gereden totdat we het uiteindelij toch hebben gevonden. Ook de bus terug was slecht te vinden. Er hangt een kubus waarop staat aangegeven naar p3 en p4. Vervolgens staat er bij de halte zelf alleen p3. Daardoor heb ik zeker een kwartier lopen zoeken naar de halte voor p4. Pas toen ik dat aan een meneer die daar bagage karren liep te verzamelen heb nagevraagd begreep ik dat het om 1 en dezelfde bus ging. Vooral om een uur of 3 s nachts was dat onprettig, dan wil je snel naar huis. De buschauffeurs waren beide heel vriendelijk!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
En | 12-10-2018
Belachelijk duur
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Aj van oeveren | 09-10-2018
Bij binnenkomst werkte de kentekenherkenner nier, waardoor ik een kaartje heb gedrukt om de slagboom te openen,misschien de censor een keer reinigen voor betere kenteken herkenning
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
C.Glasbergen | 09-10-2018
P3 was Duidelijk aangegeven en zelfs bij de slagbomen was personeel aanwezig voor evt. Problemen.
Zeer vriendelijk. De borden voor de shuttlebus waren ook duidelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rudolf | 09-10-2018
Een net parkeer terrein en de bus verbinding met de vertrekhallen is ook goed.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ndt | 09-10-2018
Prima busverbinding
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Fam.Koenders | 08-10-2018
Onze ervaring is goed, alleen jammer we zo lang moesten zoeken naar een plekje.
Mogelijk dat hier in de toekomst, met alle techniek die we hebben, een mouw aan gepast kan worden en dat je meteen gewezen wordt naar een vrije parkeerplek.
Ik moet hier wel aan toevoegen dat we niet ver van de ingang konden parkeren, dus hoefden niet ver te lopen voor de bus.
Busvervoer was ook goed.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
hj | 08-10-2018
ok goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Kooi | 08-10-2018
Nummerbord herkenning werkt perfect, je moet wel even zoeken naar een plek.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
W.Kortekaas | 08-10-2018
Prima plek om de auto voor wat langere tijd te parkeren. Vervoer was oké naar Schiphol en de terug reis naar P 4 perfect. ( mochten met bus van P 3 mee!!)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Roberto | 08-10-2018
Probeerde te registreren voor P4 lukte niet via de telefoon dus ben daar voor vertrek naar toe gereden. Aangekomen kom je het terrein niet op omdat je alleen gereserveerd binnen mag komen. Alternatief was door te rijden naar P3 waar je 25 euro meer kan betalen voor on aangemeld te parkeren. Beetje jammer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R.tas | 08-10-2018
Zonder stress heb ik mijn auto geparkeerd en bij de ingang deur van schiphool uitgestapt! Ik had eerder dit manier kunnen proberen. Ik vond het superrrrr
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
R | 07-10-2018
Het parkeerterrein is netjes en het was niet moeilijk om een plekje te vinden. De parkeervakken zijn niet erg groot. Op de terugweg naar P4 moesten we erg lang op de bus wachten. In ruim een half uur tijd kwamen er 3 bussen, allemaal naar P3. De laatste is toch naar P4 gegaan, omdat er 20 mensen stonden waarvan er niet één naar P3 wilde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hein Akkermans | 07-10-2018
Wij waren tevreden. Het is niet goedkoop, maar prima geregeld. Heen- en terugreis supersnel opgepikt door de shuttle bus. Volgende keer wéér.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Wursten | 06-10-2018
In en uitladen van koffers zou wat dichter bij de pendelbussen kunnen, maar zeker wat beter kunnen worden aangegeven. Wij maken elk jaar wel gebruik van P3 (dus niet P4 zoals hierboven alleen maar kan worden aangegeven) maar naar mijn idee veranderd de situatie telkens en is het weer zoeken van hoe e.a.a. nu weer gaat.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
JG Winkel | 06-10-2018
Het booken op P4 is eenvoudig en met kentekenherkenning gedaan. Voor P4 gekozen omdat P3, welke een voorkeur heeft, in mijn ogen onnodig veel te duur is geworden, laat staan de parkeergarage waar wij nog geen jaar geleden in hebben gestaan voor een redelijk bedrag, nu niet meer betaalbaar.
Dat er een ontmoediging beleid wordt gevoerd voor parkeren op Schiphol is okee, maar doe dat niet met dergelijke hoge parkeerkosten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Carla Poot | 06-10-2018
Alles goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
leonard | 05-10-2018
Schade aan deurpost verkregen door te smalle parkeerhaven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ruud | 05-10-2018
Geen problemen tegengekomen. Snelle verbinding met Schiphol met de bus en bij terugkomst ook weer een snelle verbinding naar P4. Goed geregeld en geen problemen. Zeker een aanrader
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Michiel Deiman | 05-10-2018
Alles is gewoon prima verlopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Fam. Veltman | 04-10-2018
Onze eerste keer P4 was een positieve ervaring. Had er ook mee te maken dat wij kort bij de ingang al meteen een parkeerplek vonden. De transfer van en naar de vertrekhal is net zo goed als van P3 (aangezien het dezelfde busdienst betreft) en duurt slechts enkele minuten langer.
Wat ons betreft een goed en net iets voordeliger alternatief voor P3. Wij zullen er de volgende keer ook weer gebruik van maken.



Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Anonymous | 03-10-2018
Prima parkeerplek voor een mooie prijs. De bus van en naar de terminal ging om de 10 minuten en ik heb niet moeten wachten.
Alleen was mij niet duidelijk dat je een kaartje moest meenemen als je het terrein opreed, de slagboom gaat nl al open door kenteken-herkenning. Ik dacht dat ik dmv de kentekenherkenning ook weer uit kon rijden, maar dat ging niet.
Maar ik ben prima geholpen door de medewerkers die ik kon oproepen bij de slagboom.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
André | 03-10-2018
Alles verliep soepel. Prima dienstverlening.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ouderling | 03-10-2018
Website is overzichtlijk. Reserveren gaat makkelijk. Ruime parkeerplaats en busvervoer van en naar Schiphol was goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Hamers | 03-10-2018
we werden keurig ontvangen en opgehaald, ben zeer tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Agnes Bexkens-Seegers | 03-10-2018
Goede duidelijke route.
Zeer vriendelijke, behulpzame, alert en attente medewerkers.
Hier kom ik zeker terug
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H.Veltrop | 02-10-2018
was allemaal prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Twan | 02-10-2018
Prima parkeren en goedkoper dan P3. Voor 5 minuten extra bus leuke besparing gedaan. Al met al blijft Schiphol duur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J.P. Trapman | 30-09-2018
Goed bereikbaar, route prima aangegeven, alles gaat ontspannen vanzelf. Vervoer met bus naar en van Schiphol uitstekend. Het parkeertarief is echter aan de hoge kant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Hopstaken | 30-09-2018
Bij terugkomst transferbus slecht te vinden. Buschauffeur roekeloos, onbeschoft en zeer onvriendelijk. Op het parkeren zelf niets aan te merken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henk | 30-09-2018
Gemakkelijk parkeren en dezelfde service als parkeren op P3.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Mulder | 29-09-2018
Heel goed bereikbaar niet te veel lopen terug als je geluk heb en dat had ik toevallig,alleen ben ik zelf zo doem geweest om mijn raam open te laten staan en de auto van binnen nat geworden is.
Kenteken scan ging goed alleen de uitrijkaart niet vandaar de raam misschien is het dan ook verstandig om uit te rijden ook via de scan kan gebeuren.
Verder ga ik er wel meer gebruik van maken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Roelfs | 29-09-2018
Betalen uitrijden ging zeer soepel. Ook de bus kwam op tijd. Maar ik had graag wat verwijzing naar lege plekken gezien. Dacht op bepaald moment zelfs dat alles vol was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Lamper | 29-09-2018
Wij konden heel moeilijk een plekje vinden, we hebben verschillende malen rond moeten rijden voordat we de auto konden parkeren. Veel te weinig capaciteit dus volgens ons. Verder reed de bus met goede tussenpozen. Het toiletgebouw hebben we niet gebruikt maar de mogelijkheid is er in ieder geval. De bereikbaarheid is uitstekend.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ineke vd Zande | 28-09-2018
Prima oplossing, wel aan de dure kant
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Oosten | 28-09-2018
Onduidelijk waar bus terug komt. Personeel kan geen antwoord geven op de vragen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Nic Halberg | 28-09-2018
Pendelbus overvol
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Arnout | 28-09-2018
Geen toilet ruimte op P4. Erg vervelend na lange rit.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Gerrits | 27-09-2018
Zowel bij het inrijden als het uitrijden functioneerde de nummerherkenning niet.
iets van geheel andere aard: Wij hebben gereserveerd en betaald met creditcard.
De card was hiervoor is is hierna nog nooit/niet gebruikt.
Van onze bank kregen wij een telefoontje dat er met deze creditcard geprobeerd was geld op te nemen in brazilie. Dit is niet gelukt en uiteraard is deze kaart nu geblokkeerd.
Geeft ons wel te denken over de veiligheid van Uw betalingsverkeer. Wij boeken uiteraard niet meer bij P4.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jelle | 26-09-2018
Prima parkeerplaats.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dhr. R. Dijkman | 26-09-2018
Parkeerplek via site gereserveerd en werkt perfect via kentekenherkenning zoals van te voren omschreven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Holweg | 25-09-2018
Makkelijk parkeren, snelle servers met de bus naar het vliegveld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Mb | 25-09-2018
Vlot vanaf de parking bij de juiste vertrekhal en weer terug.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Kimmenade | 25-09-2018
Bij terugkomst nam de chauffeur niet op. Na een tweede poging reageerde men wel echter we moesten ca 15 minuten wachten op de auto.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
R.Vos | 24-09-2018
Parkeren op P4 is prima. Transport naar het vliegveld en terug naar P4 is perfect.
Misschien dat er nog iets aan de prijs ( verlagen )gedaan kan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Adis Masic | 24-09-2018
Beste,ik zou deze parking zeker als een aanrader willen bestempelen.Wie wilt auto parkeren op open parking is zeer goed en eigenlijk goed gelegen en met een goede prijs tov P3 (op 5 min van P3).Bij me alles vlot verlopen-barrel ging van zelf open tijdens binnen komen en met de kaartje die heb ik toen ontvangen heb ik ook zonder problemen parking verlaten.Een aanrader en zal zelf zeker in toekomst opnieuw deze parking gebruiken.
Adis
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
JGM Gosens | 24-09-2018
Onze auto stond geparkeerd op P4 maar de bus ging niet verder naar P3. Gewacht op de bus die ons van P3 naar P4 bracht..
Bij de bushalte op Schiphol gaf aan P3 en P4 dan ga je er vanuit dat de bus doorrijdt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Adis Masic | 24-09-2018
Beste,ik zou deze parking zeker als een aanrader willen bestempelen.Wie wilt auto parkeren op open parking is zeer goed en eigenlijk goed gelegen en met een goede prijs tov P3 (op 5 min van P3).Bij me alles vlot verlopen-barrel ging van zelf open tijdens binnen komen en met de kaartje die heb ik toen ontvangen heb ik ook zonder problemen parking verlaten.Een aanrader en zal zelf zeker in toekomst opnieuw deze parking gebruiken.
Adis
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Arts | 24-09-2018
Aanduiding lege plekke mag beter, verder prima
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Peter | 23-09-2018
Prettige manier om te parkeren op korte afstand van de luchthaven.
Enigszins vreemd dat er kentekenplaat-herkenning is en dat er toch wordt gewerkt met een kaart. Maar dit ter zijde.
Volgende keer maken we weer graag gebruik van de parking.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J. Renardel de Lavalette | 23-09-2018
wederom erg tevreden over de bereikbaarheid en shuttle service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Frank van Velthoven | 23-09-2018
Bij aankomst op P4 werkte de nummmerplaat herkennning niet.

Bij terug komst op schiphol staat op de bus " naar P3" en vraagt iedereen aan de chauffeur of hij ook door rijd naar P4.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
F. van Raak | 22-09-2018
Prima bewegwijzering en goede bereikbaarheid. Busdienst van parkeerplaats naar luchthaven en vice versa goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
ad | 21-09-2018
jammer dat er niet meer bussen rijden en er ook nog combinatiebussen zijn die eerste naar P3 rijden en dan naar P4.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Benny | 21-09-2018
Gewoon goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
4 / 10
Ben Post | 21-09-2018
De parkeerplaats is op zich prima.. Vervoer van P4 naar Schiphol is ook prima. Aanduiding waar te staan om van Schiphol af te komen is slecht. Op P3 terecht gekomen. 3 verschillende buschauffeurs gevraagd, ronduit onbeschoft volk. De man aan het service loket bij P3 was wel vriendelijk, hij gaf netjes een oplossing aan. Nare ervaring na 9 uur vliegen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
S. van Wijk | 20-09-2018
Makkelijk bereikbaar. Goede transfer met bus. In ons geval geen lange wachttijden. Bij terugkomst ging slagboom niet open (hadden gekozen voor inrijden met kenteken herkenning). Via intercom en doorgeven reserveringsnummer werd de boom alsnog geopend.
Zal een volgende keer hier weer parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
E Schepers | 20-09-2018
De wachttijd op de bus bij terugkomst was opmerkelijk lang waardoor er een lange rij wachtende ontstond. Dit is niet de ervaring die we normaal hebben. Er was geen verklaring waardoor dit ontstaan was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C. Pauw | 20-09-2018
Nummerherkenning werkte niet bij mijn auto. Maar we werden ter plekke geholpen door een medewerker om toegang te krijgen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Daan Vrijdag | 20-09-2018
Prima parkeerplaats met een prima verbinding van en naar het vliegveld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C.Koning | 20-09-2018
Vooraf een parkeerplaats gereserveerd en kenteken doorgegeven. Inrijden op dag van vertrek ging prima, maar bij vertrek ging de boom niet open. Waarom niet is ons onduidelijk, de belknop op de paal gaf al snel een vriendelijke medewerker die het even nakeek, en wij konden snel weer verder. Dus toch wel weer een goede service bedankt !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Esther | 19-09-2018
Prima parkeren alleen bij vertrek van Schiphol kwamen eerst 2 bussen die alleen naar P3 reden. De 2e bus reed weg met slechts 2 personen, terwijl er zeker 10 personen op de P4 bus stonden te wachten. De 3e bus die kwam reed eerst naar P3 voor 1 persoon en door naar P4 voor de rest. Hier zijn dus wel verbeter mogelijkheden.....
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ruud Hulleman | 19-09-2018
Geen klachten prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
hoenders | 19-09-2018
in vergelijk met andere aanbieders wat aan de prijzige kant
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Allis | 19-09-2018
Goed verlichtte parkeergelegenheid.
Busverbinding naar Schiphol en vice versa is prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Ard Vrolijk | 18-09-2018
Van 08/09 tot 16/09 geparkeerd op P4
Shuttlebus Parking-Schiphol, op tijd.
Schiphol-Parking P4 42 minuten gewacht op transfer naar P4. Host bij Schiphol was behulpzaam en bood zijn excuses aan maar gaf aan dat dit vaker voorkwam. Jammer dat Schiphol hier nog geen actie heeft ondernomen als het een bekend probleem is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E. Van der Kamp | 18-09-2018
Bij terugkomst misschien beter vermelden dat de p3 bus ook naar p4 gaat
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Van Koeveringe | 18-09-2018
35 minuten op de transferbus moeten wachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
E de Boer | 17-09-2018
Prima te boeken, goed te bereiken en netjes aangegeven.
shuttle stond mooi te wachten om ons naar de vertrekhal te brengen.
ook het verlaten van de parking, stond een dame ons te helpen met het invoer van de uitrijkaart.
kortom, prima verlopen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nancy | 16-09-2018
Snelle verbinding naar Schiphol en bij terugkomst ook, alleen jammer dat de chauffeur niet omroept in de bus dat hij na p3 naar p4 doorrijdt. Dit was niet alleen voor ons onduidelijk maar voor meerdere mensen. Na een vlucht ben je toch altijd wat minder scherp.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paola den Outer | 16-09-2018
Eerste keer dat we van deze service gebruik hebben gemaakt. Is ons prima bevallen. Zullen er in de toekomst meergebruik van gaan maken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Cornelis | 15-09-2018
Aanduiding met onze navigatie werkte niet zo goed. Echter op Schiphol zelf goed aangegeven. Na afloop wel eerst je parkeerkaart bij de automaat in het hokje ‘afstempelen’ en niet direct bij de uitrijpaal, om flinke nabetaling te voorkomen. Zou het volgende keer weer zo kunnen doen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jacky | 15-09-2018
wel hele krappe parkeer plaatsen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
M. | 14-09-2018
zoals wordt aangegeven gaat er elk kwartier n pendelbus van P4 naar de incheckbalies, echter als je vroeg in de ochtend wil vertrekken komt er 2x per uur een pendelbus, en als de bus er dan eindelijk is gaat de chauffeur nog rustig 10 minuten n sjekkie roken, dit is onacceptabel! Schipholparking, dit kan beter!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
visser | 14-09-2018
aanduiding bussen die naar p4 rijden zeer onduidelijk!
voorbeeld: op bus staat dat hij naar p3 gaat, p4 wordt niet genoemd,
zelfde geldt voor borden langs stoeprand waar bussen stoppen,
erg verwarrend en onnodig
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
P. Gant | 13-09-2018
Gaan we straks parkeren in Amstelveen of Amsterdam? 😲
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Maartje | 13-09-2018
Genoeg parkeerplek, shuttlebus was er op tijd en heeft ons netjes voor de vertrekhallen afgezet. De terugweg ging de shuttlebus ook regelmatig en zijn we weer netjes voor de parkeerplaats afgezet. Het in en uitrijden ging gemakkelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Rene Leeuw | 13-09-2018
Goede ervaring. Voldoende parkeerplaatsen. Snelle bus verbinding en goed aangeven waar de opstapplekken zijn.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Bart | 13-09-2018
Het aanmelden via de website ging prima en de kentekenherkenning werkt prima.
Ik kwam echter op een overvolle parkeerplaats aan. Ik heb 10 minuten rondgereden om een plek te zoeken. Ook heb ik de aanwijzingen gevolgd, maar in dat deel van de parkeerplaats was geen plek vrij. Ik heb moeten parkeren op een halve parkeerplek in een bocht, omdat er geen andere plaats vrij was.
De bus werkt prima. Zowel op de heen- als terugweg kon ik direct instappen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
K. Olde Monnikhof | 13-09-2018
Prima parkeerplaats!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
ymke van der Sloot | 12-09-2018
Prima parkeer plek alleen jammer dat niet alle bussen die naar P3 rijden ook naar P4 rijden. Dit staat niet goed omschreven in de mail die je krijgt en ook niet bij de bussen. Iemand anders attendeerde ons hierop.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Sabina Rietveld | 12-09-2018
Prima plek om de auto betaalbaar te parkeren tijdens de vakantie!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
K Gajadhar | 12-09-2018
Parkeren bij jullie is een probleem als het regent, alles loopt onder water.
Het is zwamp gebied en schiphol rekent te veel geld ervoor.
Vervoer is wel goed geregeld.

Je kon vroeger bij P3 voor 5 euro parkeren en nu voor 105.-
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Reinder Bruinsma | 11-09-2018
Zoals altijd was de parkeerplek nogal krap. Maar dit keer niet ver van de ingang.wat een pluspunt was.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nienke IJskamp | 09-09-2018
Een prima parkeer gelegenheid en een vlotte shuttlebus verbinding..
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Joke jonkman | 09-09-2018
Alleen lastiger weg terug te vinden richting A4 Den Haag je zou eigenlijk terug moeten rijden naar P3 om die weg te vinden; je wordt nu doorgestuurd via A9
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C. van der linde | 08-09-2018
De klantvriendelijkheid is het mailcontact bij je reservering. dit is goed en duidelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Harold | 06-09-2018
Niet lang hoeven wachten op de transferbus.
Vliegtuig had vertraging waardoor we (officieel) de volgende dag pas de auto pas hebben gehaald.
Geen extra kosten berekend.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hartman | 06-09-2018
Goed bereikbaar. Prettig met nummerherkenning. Goede en regelmatige busverbinding met de vertrekhal. Al met al tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Richard | 05-09-2018
Goed te bereiken, busvervoer naar en vanaf Schiphol goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ton | 05-09-2018
Ligt iets verder van Schiphol af dan P3, maar dat is geen probleem. De shuttlebus rijdt regelmatig naar de vertrekhal v.v.
Het terrein is kleiner dan P3 en daardoor overzichtelijker.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Willem Gombert | 03-09-2018
Duidelijk, eenvoudig te gebruiken met credtikaart door reservering vooraf. Vriendelijk geholpen bij binnenrijden.

Ik blijf het overigens duur vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Marieke Vrijhoef | 03-09-2018
Bij terugkomst vak 32 was onze auto beschadigd aan de deur!

Dit was echt balen..deze deur was net opnieuw gespoten!

Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
tom roggema | 03-09-2018
Parkeerplaats P3 erg vol en daardoor is de toegang onoverzichtelijk.
De dames op de fiets, de gidsen, erg vriendelijk en behulpzaam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Pieter-Jan Flamaing | 01-09-2018
Vlotte service.
Gemakkelijk om te reserveren online
Vriendelijk personeel
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Koomen | 31-08-2018
Super handig deze manier van reizen en parkeren. Kenteken herkenning is erg handig bij binnenrijden en de bus naar Schiphol ging direct rijden toen we ingestapt waren. Ook terug (hoewel de bus toen nokvol) ging het prima. Auto makkelijk weer teruggevonden en weg waren we weer. Top!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Elle | 31-08-2018
De busschauffeur op de heenweg was onvriendelijk. De busschauffeur op de terugweg was vriendelijk. Heenweg geen rij. Terugweg super lange rij en het duurde best lang voordat de bus kwam.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
henk.kosmeijer | 31-08-2018
Prima en "goedkope" manier van parkeren bij Schiphol. Vanaf de luchthaven moesten we langer wachten dan 15 minuten (25 om precies te zijn) voor dat er een shuttlebus arriveerde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jos van der Weide | 31-08-2018
Terug reis groot ongeluk gebeurt op Schiphol waardoor bussen niet op vaste parkeerplekken konden komen maar werd correct op gelost ook erg aardige buschauffeur.
Zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
E. Kor | 30-08-2018
Prima, we zaten ongeveer 1 uur na de landing in onze auto. Binnen het half uur vanaf Schiphol naar P4. Top!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
GJ | 29-08-2018
Makkelijk en goede busverbinding.
Fijne pakeerplaats zonder eerst te moeten zoeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Kees | 29-08-2018
Schade gehad aan de auto tijdens de dagen dat de auto geparkeerd stond. Ze konden niets voor ons betekenen. Jammer we kozen juist voor Schiphol parkeren (ongeacht dat het P4 is, dus minder service) omdat we dachten dat het veiliger is. We konden net zo goed parkeren ergens bij die bedrijfjes die actief zijn rondom Schiphol.
En plus dat we op de terug weg moesten 3x P3 bussen zien voorbij rijden totdat er eindelijk een P4 bus voorbij kwam, na lang wachten (> 30 minuten).
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
herman sans | 29-08-2018
het was p3 maar die mogelijkheid staat er niet bij
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Roy Lith | 28-08-2018
Bewegwijzering kan wel beter; zeker als je vd snelweg A4 komt; je rijdt al gauw P4 voorbij en komt dan P3 terecht als je de borden ‘P Lang Parkeren’ volgt.

Pendelbussen: zeer stipt en helemaal prima, behalve dan dat er veel onduidelijkheid ontstaat bij terugkomst op Schiphol welke bus nu wel en niet naar P4 gaan. Staat op de bus zelf ook niet goed aangegeven (ja, klein onleesbaar A4tje op het raam). Dit komt in ieder geval niet overeen met jullie info in de mail over terugkomst waarin wordt aangegeven dat je P3 moet volgen en dat alle bussen ook doorrijden naar P4. Zeker in de zomer met veel mensen kan dat nogal wat chaos opleveren.

P.S. Bij het wachten op P3 naar P4 liet de chauffeur ons erg lang wachten om koffie te gaan drinken terwijl de motor stationair liep. Ik vind het helemaal niet erg als ik even moet wachten, maar dat een chauffeur zonder info een tijd lang wegblijft, vind ik echt absurd.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Hey | 27-08-2018
Goed bereikbaar. Veel plekken beschikbaar voor een prima prijs.

Echter de borden naar de P4 shuttle bus bij Schiphol lastig (niet) te vinden. Uiteindelijk wel bij P4 aangekomen met een P3 bus (die een A4-tje op de zijkant heeft geplakt met de bestemmingen).

En kentekenherkenning bij het uitrijden functioneerde niet. Met uitrijkaartje wel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M Kok | 27-08-2018
Ruime plaatsen, prima bewegwijzering, zowel heen als terug konden we meteen op de bus stappen, erg fijn.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Awater | 26-08-2018
Goed te vinden.
Alles was goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Monique van de Peerle | 26-08-2018
Auto staat ver weg, maar door de pendelbus is het gewoon ok.
In en uitrijden ging niet helemaal zoals de ontvangen info, we mo weten dus wél een ticket trekken en nummernordherkenning werkte niet.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Dick Breedijk | 26-08-2018
Een parkeerplek op P3 online regelen was zo gebeurd. Zelfs midden in de nacht aankomen geen probleem, bijgestaan door iemand bij de slagbomen. Een extra service was de mogelijkheid om de bagage via Transavia daar in te checken en achter te laten. Scheelt een hoop geschouw. Bussen reden zeer regelmatig. Kortom een aanrader in plaats van de andere aanbieders met chaos op parkeerterreinen buitengebied Schiphol of de regie uit handen geven met het toevertrouwen van je auto aan een ander.....
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
E.Pruntel | 26-08-2018
Makkelijk te bereiken, vriendelijke bediening. Zelfs toen bleek dat ik bij vertrek de parkeerkaart was verloren. Alsnog prima opgelost.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Ellen | 26-08-2018
Zeer zeer onvriendelijk te woord gestaan na onduidelijkheid over uitrijkaart.
25 aug. 22:00 uur
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Akbari | 26-08-2018
Alles ging naar de wens
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
S. K. van der Leij | 26-08-2018
Om te beginnen kent mijn navigatiesysteem het adres niet. Kan aan mij liggen, maar het is wel net ge-update. Als je Schiphol binnen komt staat P4 niet aangegeven. We volgden de borden P3 en dan kom je er.
Nummerbordherkenning deed het niet. We kwamen midden in de nacht aan, dus toch maar, tegen het uitdrukkelijke advies in, op de knop gedrukt om binnen te komen. We zien dan later wel.
Bij terugkomst op Schiphol staat er keurig waar je naar buiten moet voor de bus naar P3 en P4. Maar. Als je buiten bent moet je links naar de taxi's en rechts naar de bussen. Dat is echter niet de bus die je naar P4 brengt. Die staat links, achter de taxi's.
Boven op de bus staat P3. Er staat niet P4. Ik kom gehaast aan, blij dat ik een bus heb gevonden die in ieder geval naar P3 gaat. Als ik de chauffeur vraag maakt hij me met Amsterdamse hartelijkheid duidelijk dat hij nog nooit van P4 heeft gehoord. Hij gaat ook naar P4 staat op een blaadje bij de ingang.
Bij het uitrijden kent het systeem mijn kenteken niet. Ik bel via de betaalautomaat. Een vriendelijke meneer legt mij uit dat ik gewoon mijn kaartje in het apparaat moet stoppen en dan kan uitrijden. Ik zie dan pas dat het kenteken er op geprint staat. Ik kan gewoon met de kaart uitrijden.

Mijn tips:

Maak de signalering naar P4 duidelijker. Waarom staan alle P's tot en met P4 aangegeven, maar P4 nou net niet.
Zorg dat de kentekenherkenning werkt. Jet kenteken wordt wel gelezen en herkent, maar opent de poort niet. Vreemd.
Zorg voor een betere signalering van de bushalte bij de uitgang. Nu moet je de kant op van de taxi's. De tegenovergestelde kant van de bus.

De dienst werkt goed en de prijs is redelijk voor Schiphol. Met een paar kleine aanpassingen is het een excellente service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
S. K. van der Leij | 26-08-2018
Om te beginnen kent mijn navigatiesysteem het adres niet. Kan aan mij liggen, maar het is wel net ge-update. Als je Schiphol binnen komt staat P4 niet aangegeven. We volgden de borden P3 en dan kom je er.
Nummerbordherkenning deed het niet. We kwamen midden in de nacht aan, dus toch maar, tegen het uitdrukkelijke advies in, op de knop gedrukt om binnen te komen. We zien dan later wel.
Bij terugkomst op Schiphol staat er keurig waar je naar buiten moet voor de bus naar P3 en P4. Maar. Als je buiten bent moet je links naar de taxi's en rechts naar de bussen. Dat is echter niet de bus die je naar P4 brengt. Die staat links, achter de taxi's.
Boven op de bus staat P3. Er staat niet P4. Ik kom gehaast aan, blij dat ik een bus heb gevonden die in ieder geval naar P3 gaat. Als ik de chauffeur vraag maakt hij me met Amsterdamse hartelijkheid duidelijk dat hij nog nooit van P4 heeft gehoord. Hij gaat ook naar P4 staat op een blaadje bij de ingang.
Bij het uitrijden kent het systeem mijn kenteken niet. Ik bel via de betaalautomaat. Een vriendelijke meneer legt mij uit dat ik gewoon mijn kaartje in het apparaat moet stoppen en dan kan uitrijden. Ik zie dan pas dat het kenteken er op geprint staat. Ik kan gewoon met de kaart uitrijden.

Mijn tips:

Maak de signalering naar P4 duidelijker. Waarom staan alle P's aangegeven
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Roest | 23-08-2018
Vind prijs aan de hoge kant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Andrea van Knijff | 19-08-2018
Voor de eerste keer P4 parkeren gebruikt. Verliep allemaal soepel. Slagboom opende op kentekenherkenning en je kreeg een parkeerkaartje (goed bewaren!) Shuttlebus stond al klaar om ons bij de juiste terminal af te zetten. Ook terug stond er al een shuttlebus klaar. Deze stopt eerst bij P3 om vervolgens door te rijden naar P4. Met het eerder verkregen parkeerkaartje konden we zo weer van het parkeerterrein afrijden. P4 parkeren is zeker aan te raden!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Baardewijk | 17-08-2018
Prima ervaring, shuttle halte onduidelijk. Er staat eerst aangegeven P4/P3 maar verder alleen nog maar P3. Zorgt voor verwarring (niet alleen bij ons)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Karin | 12-08-2018
Alles verliep zonder enige vertraging. Bij aankomst stond er een bus om ons gelijk naar Schiphol te brengen en bij terugkomst stond er ook meteen een bus. Uitrijden op kenteken (staat op kaartje) werkt perfect!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Leroy | 08-08-2018
Prima ervaring met P4.
Gr.
Alain
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Raoul Van Rattingen | 08-08-2018
Eigenlijk veel te duur, 4 dagen voor €67
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Familie Vink | 07-08-2018
Het is makkelijk inrijden met kentekenherkenning, er was nog genoeg plaats, de bus kwam snel en bracht ons in ongeveer 10 minuten naar schiphol. Prima parkeerplaats en snelle verbinding met schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Visser | 07-08-2018
Prima parkeerplaats, shuttlebus heen- en weer ook prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
C.Arkenbout | 06-08-2018
Prima parkeren. Sluit goed
aan op vervoer naar vliegveld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jack Penders | 06-08-2018
iets lager moeten wachten bij terugkomst.
Echter erg behulpzame medewerkers toen het kaartje niet bleek te werken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Y. | 06-08-2018
Ruime en overzichtelijke parkeerplaats. Bus kwam op zowel heenweg als terugweg snel aan. Een korte rit naar de parkeerplaats. Bij een volgende keer zal ik hier weer voor kiezen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Hans van der Panne | 06-08-2018
Ik vind dat de kentekenherkenning niet op een correcte manier werkt. En de reistijd wordt alleen maar langer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
J.H.M.M. Quin t | 06-08-2018
In principe ok. Een verbetering zou zijn dat bij uitrijden ook gebruik wordt gemaakt van nummerbord herkenning. Zeker als je meerdere weken weg bent geweest, ben je het ontvangen van een uitrij kaart mogelijk vergeten. Bovendien wordt bij vooraf reservering wel van ummerbord herkenning gebruik gemaakt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jos Smeets | 06-08-2018
Precies zoals verwacht en afgesproken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Charlot | 05-08-2018
Te volle & onoverzichtelijke parkeerplaats. Te lange wachttijd voor bussen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Amport | 05-08-2018
Had wel moeite de parkeerplaats te vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Rogier | 05-08-2018
Geen reserverings bevestiging ontvangen. Dan kan niemand je helpen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Wilma | 04-08-2018
Na reserveren van een parkeerplaats ontvang je een mail met duidelijke uitleg over de route en bus. Een dag voor vertrek ontvang je nogmaals een mail met de nodige reisinformatie. Ophaalpunt bij Schiphol is ook duidelijk aangegeven. Wij kwamen 's nachts aan op P4 en er liepen toen 2 beveiligers rond. Ervaarde ik als zeer prettig omdat in eerste instantie werd aangegeven dat P4 een parkeerplaats is zonder verdere faciliteiten en medewerkers. Indien nodig kan communicatie bij hulp ook plaatsvinden via een intercom. Bussen zijn ook stipt op tijd. Zowel op de heen als terugweg konden wij gelijk instappen. Wij maken zeker weer gebruik van deze parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ans | 02-08-2018
Alles verliep probleemloos.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Verdonk | 02-08-2018
Alles prima geregeld , tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Brink | 30-07-2018
Slagboom keurig open. Bus snel terplekke. Retour idem. Keurig voor elkaar
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Veen | 29-07-2018
Niets op aan te merken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rob de Korte | 28-07-2018
Prima alternatief voorP3
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Egeraat | 28-07-2018
Geen op of aanmerkingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van dam | 27-07-2018
Prima kunnen parkeren. Bij p4 is het nadeel dat er geen toilet aanwezig is. Tenminste niet gezien.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jacobus Coenen | 26-07-2018
Faliciteiten wat aanpassen met name bushokjes te weinig bij regen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Danielle | 25-07-2018
Prima locatie om de auto te parkeren. Snelle verbinding met de pendelbus en heel snel weer in de auto terug naar huis, na de reis.
Zeer tevreden, zou het zo weer doen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
RondV | 23-07-2018
Reserveren erg makkelijk via de site ( niet heel goedkoop ), inrijden prima via kentekenherkenning het is er erg druk maar dat kan ook niet anders in Juli, busverbinding prima geregeld (heen en terug) en de vraag over de klantvriendelijkheid snap ik niet want je moet alles zelf regelen, maar als ze de site bedoelen zeg ik prima voor elkaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Burhenne | 23-07-2018
De parkeerplaatsen zijn vrij krap en er hangen geen camera's. Als je een iets duurdere auto daar moet achterlaten ga je toch net iets minder relaxt op vakantie. De chauffeur van de pendelbus was ook niet al te vriendelijk, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt. Ik vind de tarieven vrij hoog. Maar het voordeel is wel dat je vrij dicht bij de luchthaven kunt parkeren. Wat dat betreft is 't het wel waard, maar de parkeerplaats zelf en de pendelbus dragen hier niet aan bij.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
G H | 22-07-2018
Prijs van het parkeren veel te hoog, prut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
P de with | 21-07-2018
Waarom is het alleen mogelijk met kentekenherkenning naar binnen te rijden en niet opdezelfde manier uit te rijden.?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
van hest | 21-07-2018
bewijzering kan beter zeker voor s'nachts
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
MARKX | 20-07-2018
Op de terugweg kwamen bussen niet opdagen. Lange wachtrijen waardoor mensen gingen voordragen toen er wel een bus kwam. Geen coördinator aanwezig.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Martijn Bouwman | 19-07-2018
Vond prijs wel aan de hoge kant. Verder uitstekend geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Henk Schoenmakers | 19-07-2018
Aanduiding is om in het donker de ingang van P4 te vinden is slecht aangegeven en moeilijk te vinden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van Asperen | 18-07-2018
Bij terug reis met de bus beter aangeven waar de bus komt voor p4!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ria | 18-07-2018
Prima geregeld. We waren de uitrij kaart kwijt. Eén druk op de contact knop en de bomen gingen open.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Schats | 18-07-2018
Met nummer herkenning eenvoudig in en uitrijden. Duidelijke omschrijving procedure vooraf en met pendelbussen binnen 15 minuten bij vertrekhal. Alleen in vakantie periode even zoeken voor een plaatsje.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
sjef loderus | 17-07-2018
zeer tevreden, ondanks drukte goed geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Nguyen | 17-07-2018
algemeen goed gelopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Erik | 17-07-2018
Volle P4 maar toch plek.. snel vervoer naar de luchthaven.
Bij terugkomst iets te laat (15min) maar geen probleem.
zeker aan te raden!
82 Euro blijft desondanks een hoop geld voor een week
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Sarantaki | 16-07-2018
Geen opmerkingen alles is prima verlopen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Mali | 16-07-2018
Parkeerplaatsen voldoende en met shuttlebus snel naar de vertrekhal of andersom!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Afzel | 15-07-2018
Reservering voor het parkeren snel en goed online geregeld. Zelfs het wijzigen was mogelijk kwam later erachter dat wij een dag later terugkwamen ivm nachtvlucht. Vervoer met de shutlebus van en naar Schiphol was ook prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
D. Bouwens | 15-07-2018
Alles was prima verlopen. Goede bereikbaarheid, volop parkeerplek, bus stond klaar. Terugweg stond bus ook netjes klaar. Een goede aanrader dus!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Anoo | 13-07-2018
Makkelijk parkeren met gratis bus naar vertrekhal en terug
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H Bloem | 12-07-2018
Aankomst met kentekenherkenning verliep goed. Busverbinding was prima en snel. Bij het uitrijden even onduidelijk of ik het kaartje wel of niet in moest steken. Het mailberichten was duidelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
R Stekelenburg | 11-07-2018
Niet duidelijker terug reis naar p4 vanaf Schiphol . slechte service van bestuurder bus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Frans | 10-07-2018
Chauffeur reed ontzettend hard door bochten waardoor het opletten was dat je niet omviel. Lerk wel opzettelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lieven Boes | 10-07-2018
Gewoon prima parking. Goed aangegeven, mooi verzorgd. Vlotte shuttledienst, zowel overdag als midden in de nacht. Ik
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Beuker L | 10-07-2018
Verliep allemaal vlot! geen klachten!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van mook | 08-07-2018
Alles goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Bakker | 07-07-2018
Parkeervakken ietwat aan de smalle kant. Bus stond al te wachten. Ook de terugkomst ging voortvarend. Al met al prima parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M. Rauh | 07-07-2018
prettig en vlot werkend systeem d.m.v. kentekenherkenning
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Johan | 05-07-2018
Prima parkeerplek, goede pendelverbinding, zelfs midden in de nacht! En een redelijk betaalbare optie!
Voor herhaling vatbaar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
3 / 10
Peter Z | 04-07-2018
Bij terugkomst op Schiphol stonden we te wachten bij P3/P4 bussen. De 1ste bus was alleen voor P3, ging niet naar P4, dus bleven we staan. Daarna kwam een bus met ook alleen P3, geen P4. Daarna kwam een bus voor P4, daar gingen we mee, echter die reeds ook naar P3 en bleef daar 4 minuten staan voordat deze naar P4 verder ging. Kortom: 30 minuten vertraging.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Rekers | 04-07-2018
Alles klopte zoals uitgelegd staat en de informatie was juist. Volgend jaar gaan we het gewoon weer doen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Frank | 04-07-2018
Prima parkeerplek, met toilet ook. Met een wat langere auto hier en daar wat krap. Het kenteken lezen werkte ook.

De bus van en naar Schiphol reed ook uitstekend. Heen en terug kon ik direct instappen (waarschijnlijk geluk). De halte op Schiphol is ook goed gepositioneerd; het eerste waar je tegenaan loopt wanneer je Schiphol verlaat. Binnen staat het ook al aangegeven op de borden.

Wanneer je reserveert, houd er dan rekening mee dat het wel 30 min. tot een uur kan duren voordat je een e-mail ter bevestiging krijgt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
van Meggelen | 03-07-2018
Op de terugweg was de bus wel heel erg druk en vol met 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) met geen mogelijkheid mee te gaan en dus een dure taxi genomen naar p4... dit was om 0030 uur op maandag 2 juli
Personeel bij de parkeerplaats zelf was erg vriendelijk en behulpzaam
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
M. Verstappen | 03-07-2018
Daar onze navigatie het adres niet kende hebben we op het laatste stuk gebeld hoe we op het adres konden komen. Er werd toen een ander adres genoemd dat wel in onze navigatie stond en vanuit dat adres verder geleid. Toch konden wij het adres niet direct vinden(fout van mij, niet goed geluisterd).
Men is ons toen op kenteken gaan zoeken en hebben ons verder begeleid naar de parkeerplaats. Verder werden wij netjes afgezet bij de vertrekhal en werd duidelijk gemaakt hoe te handelen bij aankomst. Bij aankomst hadden wij net onze bagage toen we al gebeld werden dat het busje klaarstond. Super geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Timmers | 02-07-2018
Eerste keer zo geparkeerd geboekt via computer
Dacht dat ik zo met nummerherkenning kon inrijden ,
Maar ik moest ook mijn boekingsnummer bij de hand hebben wat niet het geval was .
Kon het wel opzoeken en toen inrijden .
Een weetje voor de volgende keer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Edwin | 02-07-2018
Goed te doen. Ook s nachts
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
Alex | 02-07-2018
We hadden een vlucht om 12:00, waren klaar aan de parking wachtplek om 09:50. Uiteindelijk zijn we opgehaald rond 12:30 - er kwam al eerder een bus langs en die reed straal voorbij ons (we stonden buiten aan de overdekte wachtplaats, met onze baggage).

Om die reden zou ik zelf P4 niet meer nemen en eerder naar de goedkopere parkings kijken daarbuiten. Stiptheid was de enige reden waarom we P4 namen ipv bv easyparking waarbij je moet bellen voor een busje. Stipheid bleek echter geen garantie.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Halil kucukkose | 02-07-2018
Prima niets te klagen, herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
J.Vis | 25-06-2018
In maart op P3 acht dagen geparkeerd voor €57,50 en nu in juni was € 82,50 het goedkoopst op P4 ; wat rechtvaardigd een prijsstijging van bijna 50% ?
Bij aankomst afgelopen zaterdagnacht zat een medewerker buiten te slapen op een stoel en toen we wegreden heb ik nog getoeterd, maar de persoon gaf geen sjoege! Geen fraai beeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Kees | 25-06-2018
Route vanaf Utrecht ten hoogte van de P 4 staat matig aangegeven. Sanitaire voorzieningen is zeer slecht.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Hanenburg | 24-06-2018
P6 valet parking. Aankomst 15 juni zeer correcte en vriendelijk personeel. Bij terugkomst op 23 juni....wat een teleurstelling. We kwamen na 10 uur vliegen terug naar de balie bij P6 valet parking. De 2 dames die daar zaten wat een teleurstellende afgang voor P6. Totaal geen enkele vriendelijkheid of service straalde daar van af. Ronduit verschrikkelijk. Als deze mensen in.min bedrijf zouden werken was het gelijk exit. Als dit standaard wordt voor valet parking parkeer ik wel ergens anders
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Jeannette | 22-06-2018
We hebben op de terugweg van Schiphol naar P4 30 minuten op de bus moeten wachten. Dit was wel erg lang.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
JCB Dieleman | 22-06-2018
Makkelijk parkeren op P4.
Bij de parkeerlocatie ontbreekt een toiletvoorziening
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
M.wurkum | 22-06-2018
Prima parkeerplek op P4, goede verbinding met Schiphol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
LD Flad | 22-06-2018
Schiphol P4 Basic Parking is een prima parkeerfaciliteit op korte afstand van de luchthaven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Theo Nijenhuis | 14-06-2018
Parkeren op zich goed, geeft alleen weinig gevoel van veiligheid, zeker als je midden in de nacht aankomt op P4. Vanaf schiphol is het onduidelijk dat je in de bus naar P3 moet stappen, voor op de bus stond naar P3, toevallig dat we aan de zijkant een a4 zagen dat deze ook naar P4 ging.
Ik vind het qua prijs/kwaliteit een dure parkeergelegenheid.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jaap Been | 14-06-2018
Goede ervaring alleen hadden we een beetje moeite om de bus naar P4 te vinden. Dit stond niet op de bus.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Klijn | 07-06-2018
Na aankomst P4;
auto snel geparkeerd,
met suttlebus opgehaald/weggebracht,
na terugkomst vliegvakantie door een shuttlebus snel weer op de P4 parkeerplaats gebracht.
Ondanks dat ik mijn parkeerticket niet meer kon vinden*(*lag achteraf onder mijn autostoel) ben ik keurig uitgelaten door een zeer vriendelijke heer nadat ik mijn reserveringsnummer kon noemen/tonen.
Ik denk gezien de service dat ik zelfs zonder het kunnen noemen/tonen van reserveringsnummer alsnog de P4 had kunnen verlaten*(*staat vast wel ergens digitaal mopgeslagen).

M.v.g. L. Klijn
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Martin v S | 07-06-2018
Duidelijke beschrijving om te kunnen parkeren op P4 met kentekenherkenning. Misschien is het handig om in de documentatie toe te voegen dat er een betaalautomaat bij de slagbomen op het terrein staat wanneer overschrijding van de tijdslimiet plaats vindt. P4 is immers telefonisch niet bereikbaar tussen 24.00 en 06.00 uur.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Jan | 06-06-2018
Makkelijk parkeren, in- en uitrijden. Op Schiphol wordt de bus naar P4 echter niet goed aangegeven. (Het staat niet op de bus en de digitale schermen. Dus bij de halte voor P3&P4 lijkt geen bus te komen voor P4. ?
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
schellings | 06-06-2018
Boeking ging goed, bevestiging ook.
Positief was dat bij het inrijden van P4 parkeerplaats een man stond die e.e.a. nog een keer uitlegde en wees op de ticket die je bij terugkomst moest gebruiken.
Vertrek ging perfect met de uitrijkaart
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
De Kort | 06-06-2018
Normaal gebruiken wij P3. Nu een keer P4. Dat is een stuk verder. Parkeerterrein prima. Bus op tijd en duidelijk aangegeven.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
willem metz | 06-06-2018
P 4 prima alternatief volgende keer weer gebruiken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R de Vassij | 06-06-2018
Voor het eerst op P4 geparkeerd.
Het terrein wordt duidelijk aangegeven en is net iets verder dan P3.
Goede shuttle verbinding naar Schiphol evenals als terug.
Volgende keer weer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Vermeer | 06-06-2018
Wij hadden onze auto geparkeerd op P4. Op de heenweg naar Schiphoil duurde het heel lang voordat de bus vertrok. Op internet staat 15 min, maar de bus stond zeker 25 min . 
Op de terugweg naar de parkeerplaats stapten wij in een bus die naatr P3 EN P4 ging.
Op P3 aangekomen, moesten wij met onze koffers uitstappen en wachten op een andere bus die naar P4 ging.Het duurde zeker 10 min voordat de bus aankwam.
Wij zijn niet blij dat er een overstap is, waarom is er geen rechtstreekse verbinding met P4???
HET IS HEEL VERMOEIEND OM DE ZWARE KOFFERS TE SJOUWEN.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
van gelderen | 06-06-2018
Voor het eerst op P4 geparkeerd met kentekenherkenning. Perfect geen enkel probleem en ook de bus niet.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
E. van den Bosch van Drie | 06-06-2018
Als aandachtspunt wil ik meegeven dat de bewegwijzering naar P4 wel erg summier is.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J.wiersema | 06-06-2018
Wij hadden op p4 snel onze plek gevonden sneller als ooit op p3 volgende reis weer p4
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Margie | 06-06-2018
Routebeschrijving naar P4 prima. Op korte afstand van de A9. Pendelbus rijdt zeer regelmatig naar de vertrekhal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Van kessel | 06-06-2018
Op schiphol moet p4 duidelijker aangegeven staan.

Bij de bushalte staat p3 aangegeven maar p4 niet duidelijk. Bij het toevallig zien van de bus naar p3 zagen we dat deze ook naar p4 gaat! 

Verder uitstekend
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Jan van der Linden | 06-06-2018
Geparkeerd op P4. Van te voren gereserveerd. Allemaal prima geregeld. De bus bracht ons snel naar de vertrekhal en toen we na een week terug kwamen waren we snel weer bij de auto. Dus onze conclusie : Gewoon doen !
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

P4 Parkeren

Locatie parkeerplaats

Loevesteinse Randweg
1171 PK Badhoevedorp (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Telefoonnummer020 893 2727
Parkeerplaatsen 2000
Afstand tot Schiphol 5 km