Zoekopdracht aanpassen

Prijzen Royal Parking

Royal Parking

 

Bij Royal Parking draait het om voordeel en comfort, u kunt hier valet parkeren.

 

U kunt bij Royal Parking 24/7 terecht. U kunt overdekt parkeren en kiezen uit een aantal waspakketten. Daarnaast is het mogelijk om een last-minute reservering te boeken en annuleren is kosteloos tot een uur voor vertrek. Indien u vaak moet reizen voor uw werk is het voordelig om een zakelijk account aan te schaffen.

 

Na het online reserveren ontvangt u een bevestiging; deze moet u meenemen in verband met de administratie. Op de dag van uw vertrek kunt u met uw auto naar Schiphol Airport rijden, tussen vertrekhal 2 en 3 staat er een chauffeur op u te wachten. Nadat uw gegevens zijn doorgenomen brengt de chauffeur uw auto naar het terrein van Royal Parking.

Bij terugkomst neemt u contact op met Royal Parking; zij zorgen ervoor dat uw auto op tijd voor u klaarstaat.

 

Reviews over Royal Parking

Gemiddelde score:
8.7
Uit 80 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
7 / 10
G Oudenes | 31-10-2018
Matig bedoel ik mee oké
Bij het brengen was de chauffeur te laat en werd mijn auto in ontvangst genomen door een collega van een ander parking bedrijf, dat is op zich al vervelend omdat je daar wel vertrouwen in moet hebben.
Vervolgens kon ik ook niet betalen bij deze man en werd mij gezegd dat ik maar moest betalen bij ophalen.
Ophalen was de chauffeur op tijd maar ik kon niet pinnen. het was bitterkoud en ik kwam net uit 30 plus graden dus was even een tegenvaller als je midden in de nacht het moet overmaken met je telefoon.
Uiteraard geen verbinding met de bank dus mijn vrouw moest uiteindelijk betalen.
Duurde bij elkaar wel een half uur extra.
De chauffeur kon hier niets aan doen natuurlijk maar toch vervelend.
was Juist overgestapt naar een ander parking bedrijf omdat er bij P 5 ook veel wordt gerommeld.
Vlieg regelmatig maar of ik nog een keer gebruik maak van deze diensten bij royal weet ik niet.
de prijs is aan de hoge kant dus moet je ook iets kunnen verwachten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Y. Demaeght | 08-10-2018
Zowel bij het vertrek als bij aankomst op Schiphol was de service van Royal Parking uitstekend: geen onaangename verrassingen, geen wachttijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
post | 01-10-2018
Onze 1e keer Valet parkeren bij Royal Parking is goed bevallen. Het verliep conform de gemaakte afspraken. Op tijd ophalen bij vertrek en op tijd bij aankomst. Zeker voor herhaling vatbaar ! .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Chris | 26-09-2018
Goede, makkelijke en snelle service die ik iedereen aanraad. Geen moeilijk gedoe met parkeren, maar gewoon bij de vertrekhal uitstappen. Nette mensen ook en je auto staat 100% veilig! Geen twijfel. En keurig op de hoogte gehouden, terwijl de chauffeur kortstondig in de file stond.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Ooms | 29-08-2018
Onze auto heeft 2 weken bij Royal Parking gestaan. De dienstverlening was erg goed. We arriveerden middag in de nacht (rond half vijf), snel opgenomen en goed geholpen. Ook bij terugkomst was alles prima geregeld ook al was het erg druk. Het pakket om de auto schoon te laten maken (wassen, stofzuigen etc) was een uitkomst. Kortom: prima ervaring en zeer klantvriendelijk!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Klijn | 26-08-2018
Het was allemaal prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Sprong | 09-08-2018
Van te voren geboekt. Prima service. Je hoeft niet te wachten op de bus die je naar de vertrekhal brengtl. Zowel het brengen als halen gaat snel.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jaco van der Linden | 09-08-2018
Ik ben geneigd om overal ‘zeer goed’ te schrijven, maar een bedrijf moet de drive kunnen houden om zich te blijven verbeteren. 😜
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Jan Sneyders | 08-08-2018
De klantvriendelijkheid en stiptheid zijn prima, maar spijtig genoeg is onze wagen beschadigd afgeleverd, daarom voor "algemene indruk" een "GOED" anders had ik een "ZEER GOED" gegeven..
Royal Parking heeft ons verzekerd dat dit snel in orde zal komen na doorsturen van een bestek .
Hopelijk houden ze hun woord..
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ruud Nieskens | 22-07-2018
Goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Jeroen Harbers | 20-07-2018
Goed bereikbaar en correcte service
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Chris | 18-07-2018
Boeken en overleveren van de auto gingen goed, mijn (extra) verzoek om de auto op te laden werd netjes geregeistreed. Helaas was bij het afhalen de auto niet opgeladen. Onhandig en slordig gedaan, hierdoor moest ik na een lange vliegreis vanuit USA-NL eerst een laadpunt bij Schiphol gaan zoeken😕.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Thomas de Bresser | 30-06-2018
Eerste keer dat ik deze service gebruiken en dit ga ik voortaan altijd doen. Fantastisch! Je belt 29 minuten voor aankomst op het vliegveld, stapt uit recht voor de vertrekhal en bij terugkomst hetzelfde verhaal maar dan bel je als je geland bent of bij de bagageband staat. Ideaal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Michael Assal | 25-06-2018
Zeer goede ervaring. Zal ik in de toekomst nog gebruik van maken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Wilfred | 18-06-2018
Goede prijs, goede en snelle service. De afspraken zijn allemaal nagekomen. Tevreden!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ralph Gadiot | 16-06-2018
Vriendelijk personeel. Bij aankomst snel rondje rond de auto, krabbel gezet en met pin betaald. Bij aankomst direct gebeld dat we geland waren en terwijl we vreselijk lang op onze bagage stonden te wachten een telefoontje of alles goed ging. Hulp bij het inladen van de koffers om ons snel weer op weg te helpen. Volgende keer weer! Goede prijs kwaliteit verhouding wat mij betreft
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Blokland | 30-05-2018
Voor een misverstand had ik onze heenreis niet opnieuw bevestigd. Toen op het volgens ons afgesproken tijdstip geen taxi verscheen heb ik contact opgenomen met de organisatie. Binnen 15 minuten stond er een taxi voor de deur en zijn wij keurig netjes en op tijd op schiphol aangekomen. Ook op de terugweg in de nacht netjes en op tijd terug naar huis gebracht. Zeer vriendelijke chaffeur. We zijn heel tevreden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Chris Aerts | 15-05-2018
Supergemakkelijk, voor de vertrekhal in- en uitstappen en niet afhankelijk van een ander. Goeie prijs.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Brak-Uijttenboogaard | 14-05-2018
Helaas ontbrak bewegwijzering zodat we bij terugkomst met heel veel moeite en gevraag vak 401 konden terugvinden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Paul Tirion | 12-05-2018
Keurig op tijd steeds aanwezig, ook 's nachts werd de telefoon redelijk snel aangenomen, zodat zij wisten wanneer ze voor moesten rijden.
Geen gestoei met bus naar P3 en zoeken op het grote parkkeerterrein.
Was de eerste keer maar is ons bevallen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
x | 08-05-2018
Ideaal om de auto achter te laten voor de vertrekhal en hier na die tijd ook weer in te stappen. Geen gedoe met bussen van en naar de parkeerplaats.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
A.J van der Ploeg | 26-04-2018
Na aankomst gebeld. Naar vertrekhal 2/3 gelopen. Auto kwam al aangereden. Sneller kan niet.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Musa | 13-04-2018
Alles is zeer vlot verlopen. Kan ik zeker aanraden .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Sb | 02-04-2018
Prima locatie. Terugreis helaas lang op de bus moeten wachten en overvol.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
J. Poelarends | 24-03-2018
Bij aankomst gaat alles goed , contole auto en ondertekening formulier , op het contract formulier dat door mij is aan geleverd staat vermeld terugkomst 22 maart om 00.15 uur., bij terug komst op 22 maart het vliegtuig lande om 00.15 uur wij zijn naar de afhaalband 15 gelopen en toen heb ik contact opgenomen met Royal Parking tot mijn verbazing hoorde ik dat de aankomst dat was veranderd van 22 naar 23 maart , mij werdt verteld dat het nu langer zou duren voor de auto bij vertrekhal tussen 2 en3 zou zijn . Dit bleek inderdaad het geval al met al duurde het langer voor de auto voor stond .
Het moet niet voorkomen dat de aankomst daum eigenhandig door de schaufeur die de auto heeft opgehaald de datum veranderd. Verder zijn we vriendelijk geholpen..
Met vriendelijke groet J.Poelarends.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Lamou | 21-03-2018
Alles was top! op tijd, zowel bij vertrek als bij aankomst.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P. Heinen | 27-02-2018
Goed contact gehad m.b.t. afstemming aankomst. Vlotte en vriendelijke handling!
Ga zo door!!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
J.L.M.Ammerlaan | 18-02-2018
Was prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
2 / 10
Dhr. J. Vrugt | 13-02-2018
heb een klacht ingediend en krijg geen enkele reactie!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ellen | 29-01-2018
gebeld van te voren stonden klaar om de auto op te halen en ook om de auto terug te brengen super geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
M. Van Veen | 16-01-2018
Zeer positief, snel, vriendelijk en duidelijk
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Peter Geluk | 06-01-2018
Matige ervaring omdat de gewenste en (betaalde) uitgebreide poetsbeurt zonder aankondiging niet was uitgevoerd - bijzonder jammer! Een mailtje vooraf was fijn geweest.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Anoniem | 04-01-2018
Medwerker stond er op het afgesproken tijdstip. Hij was zeer correct en efficient in de afhandeling.
Wegens vertraging 1 dag later gearriveerd. Contact met Royal Parking over vertraging verliep goed. Werd bij aankomst op nieuwe datum meteen gebeld dat de auto gereed stond. Groot compliment voor Royal Parking. Is zeker aan te beleven als eerlijk en efficient bedrijf.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Martijn Regelink | 26-11-2017
Onze reis naar Egypte heeft een extra strik gekregen vanwege deze service. Bij vertrek stond men stipt op tijd klaar. Bij aankomst gebeld toen we de bagage hadden wat extreem vlot verliep. 21:40 geland, om 22:30 zaten we in de auto naar huis. Ondanks de kou kregen we een lekkere warme douche omdat de auto al klaar stond. Km stand logisch verklaarbaar (waar bij mij stiekem nog wel een vooroordeel aan kleefde).

Volgende keer weer!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Korstanje | 23-11-2017
Bij aankomst wel even moeten wachten op chauffeur, maar gelukkig niet te lang. Bij vertrek stond auto al keurig klaar toen we buiten kwamen. Super!
Het is wel wat lastiger om een factuur te krijgen. Blijkbaar moet je daarvoor apart inloggen, hetgeen ons niet bekend was. Op e-mail met verzoek voor factuur werd niet gereageerd, daarna gebeld. Er is beloofd ons asap een factuur te mailen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
zwinkels | 16-11-2017
We konden het afleverpunt wat moeilijk vinden omdat we weinig op Schiphol komen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
R.Bruin | 16-10-2017
Uitermate tevreden. Met name de correctheid en klantvriendelijkheid van de medewerker die ons op Schiphol heeft geholpen waren opvallend! Erg fijne klant bejegening. Verder perfecte timing van ophalen en voorrijden van auto.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Bram van den Nagel | 16-10-2017
prima geregeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Aljona | 10-10-2017
Alles was heel goed geregeld. Ben heel tevreden. Een ding maar. Heb een wasbeurt voor mijn auto erbij besteld. 20 Euro, best veel geld voor wat ik kreeg. Het zou ook binnen gezogen moeten worden. Maar alleen de vloerkleedjes werden uitgeklapt.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
FB | 29-09-2017
vlotte afhandeling
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Van de Water | 22-09-2017
Erg fijn geregeld. Toen wij aankwamen op Schiphol stond de chauffeur al klaar. Ook bij de terugkomst niet hoeven te wachten. Erg fijn!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Peter Doedens | 20-09-2017
Gewoon een goed bedrijf dat zijn best doet... Nette, correcte mensen. Ondanks grote drukte wegens eerdere grote vertragingen met vluchten, dus nu alles te gelijk, werd onze auto redelijk snel gebracht. Nog puntje beter zou zijn als de chauffeurs van het bedrijf herkenbaar zouden zijn met pet of jasje., is wat professioneler en geeft meer vertrouwen voor de klant.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
john dekkers | 15-09-2017
voor de eerste keer met mijn auto naar schiphol gereden 20 min voor aankomst gebeld met royal parking bij aankomst op schiphol stond er meteen iemand klaar van royalparking hielp met het uit laden van onze koffers en onze reis kon beginnen. bij terug komst stond de auto klaar geholpen met het inladen van de koffers al met al een aanrader
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
p mol | 05-09-2017
goede service, vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit goed.
We kwamen aan belde tijdens wachten op de koffer en bij komst vertrekhal 2 en 3 stond auto klaar.
In een woord samen gevat: SUPER!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
L. van Nierop | 31-08-2017
Bij vertrek(afgeven van de auto) helaas wat later en achteraan moeten bellen hiervoor.
Bij aankomst ook wat later. Wel netjes te woord gestaan.
Ik zou wederom gebruik maken van de diensten.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Remco | 28-08-2017
Zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Arina Greeff | 26-08-2017
Goede ervaring gehad. We konden de auto snel inleveren en we kregen de auto ook heel snel na het landen tot onze beschikking. Goed geregeld en zeer vriendelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Eric | 25-08-2017
Medewerker was zowel bij het vetrek als aankomst keurig op tijd. Geen poespas maar snelle afhandeling. Auto was keurig gewassen en een heel klein beetje gestofzuigd. We gaan dit zeker weer doen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ramon Overdijk | 25-08-2017
De heren waren prima op tijd voor het afhalen en terugbrengen van de auto. Prima geregeld!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Bri van den Berg | 23-08-2017
Het reserveren en ophalen van de wagen verliep zeer vlot. De klantvriendelijkheid van de chauffeurs was ontspannen vlot en correct. Het wachten na de vlucht is er teveel aan. Contact op genomen om 13 h , 30 minuten na landinging, vervolgens moest ik terugbellen als ik onze bagage had . Om 13 h14 teruggebeld en tot 14h10 moeten wachten wegens drukte en file op Schiphol. Prijs kwaliteit zeer correct.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P. van Dongen | 19-08-2017
Prima geregeld voor een goede prijs.
Ze zijn flexibel, want door vertraging kwamen we pas een dag later terug zonder enige problemen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
JP vd Horst | 18-08-2017
Prima service en gemakkelijk te regelen. overzichtelijk om tussen vertrekhal 2 en 3 de auto achter te laten en weer op te halen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Anton | 17-08-2017
Eerste keer gebruik gemaakt van Valet Parking. Via Royal Parking in ieder geval een prima ervaring gehad. Zijn afspraken na gekomen en heerlijk om auto af te kunnen zetten en auto bij aankomt klaar te hebben staan!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
Rien van Schijndel | 16-08-2017
Op de heen reis hebben wij zeker een half uur staan wachten. Na diverse telefoontjes van onze zijde met de vraag wanneer men de auto op zou komen pikken , zei men van wij zijn nog niet op schiphol we komen er zo aan. even later kregen wij een telefoon van hen waarin ze zeiden dat ze al een half uur op ons stonden te wachten. dus niet correct. Op terug reis gebeld ,en even later stond de auto gereed, dat was wel goed geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
D Cornelissen | 16-08-2017
Het halen en brengen van de auto verliep perfect. Echter mijn auto was volledig ondergescheten door vogels, Het was netjes geweest als er even een waterslang overheen was gegaan voor ik hem terugkreeg.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Lisa nederlof | 15-08-2017
Wij hebben deze aanbieder voor het eerst gebruikt en we zijn erg tevreden. Je betaalt wel iets meer, maar je auto wordt bij je vertrekhal opgehaald en bij terugkomst staat je auto klaar en kan je gelijk in je auto stappen naar huis. De volgende keer gebruiken wij deze aanbieder weer. Kortom een tevreden klant.
Personeel was ook erg vriendelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Mark Roffelsen | 15-08-2017
Prima ervaring. Chauffeurs zijn uiterst vriendelijk, geïnteresseerd en correct en geven je het gevoel dat je auto in goede handen is. Bij de aankomst op Schiphol was ik eigenlik wat laat met bellen zodat het even duurde voor een chauffeur ter plekke was. Bij de terugkomst belde ik toen ik uit de gate kwam en een tweede keer na het in ontvangst nemen van de bagage, Op het moment dat ik buiten kwam zag ik de chauffeur mijn auto parkeren. Weer die vriendelijke en correcte afhandeling. Al met al een erg fijne ervaring!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Henri Van Der Linden | 15-08-2017
Goed verzorgt alom mijn dank er voor.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
m v etten | 12-08-2017
zeer correct afgehandeld
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
G. de Groot | 09-08-2017
Duidelijke instructies voorafgaand aan de aankomst op Schiphol. Netjes en efficient afgehandeld. Dezelfde kwaliteit afhandeling bij de terugkomst op Schiphol.
Ben een tevreden klant!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Judith Bos | 09-08-2017
Zowel op de heen- als de terugreis verliep het overdragen van de auto vlot. De meterstand bij inleveren werd samen genoteerd en het verschil bij ophalen was zoal te verwachten. Toen de bagage langer op zich liet wachten dan op Schiphol stond aangegeven - en wij al gebeld hadden om de auto te komen brengen - werd daar rustig en ter plekke een oplossing voor bedacht. Prima!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Bianca mannien | 09-08-2017
Super geregeld, had zelf een verkeerde aankomsttijd ingevuld, maar waren er zo. Ook bij terugkomst stond ik op de verkeerde plek, belletje en ze kwamen naar mij toe. Hele beleefde jongeheren. Volgende keer maken we hier zeker weer een boeking. Enige tip is omdat je bij de eerste keer niet zo goed weet wie en waar ze nu precies staan, een herkenbaar hesje ofzo zou het dan nog gemakkelijker maken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Esther | 09-08-2017
Ideale manier om met de auto naar Schiphol te gaan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Morren | 09-08-2017
Perfecte service en goedkoop.
Altijd doen, volgens mij goedkoper dan lang
parkeren.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Dorien | 05-08-2017
Erg vriendelijke mensen en netjes op tijd.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
de Jong | 04-08-2017
Prima ervaring en voor ons de volgende keer weer.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Bhagal | 04-08-2017
ben zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
P. de Jong | 04-08-2017
Makkelijk, niet duur en betrouwbaar!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Peter Geluk | 03-08-2017
Fantastische service, vriendelijke mensen en komen perfect alles na. Absolute aanrader!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Bos | 30-07-2017
Auto gebracht zoals afgesproken. Super snel geregeld en konden gelijk bij de vertrekhal inchecken. Super makkelijk!!

Bij terug komst gebeld en een paar minuten later stond onze auto al klaar. Op dat moment regende het erg hard en de beste man bood aan om ons naar de auto te begeleiden met paraplu. Super super service en echt voor iedereen een aanrader!! Niet geheel onbelangrijk de auto was netjes behandeld.

We maken snel weer gebruik van jullie service! Dikke 10!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
v d brink | 29-07-2017
Snelle service , zonder moeilijk te doen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
van bogaert | 26-07-2017
perfect verlopen zoals omschreven op de website. Zonder twijfel volgende vakantie terug op deze manier.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Laura Creemers | 20-07-2017
Ideaal voor als je je geen zorgen wilt maken over het op tijd halen van een shuttlebusje van een parkeerterrein in the iddle of nowhere. Gewoon 20' vantevoren bellen dat je eraan komt, dan staan ze op je te wachten en kan je gewoon je vlucht nemen, en 20' voordat je Schiphol weer uitkomt zodat je weer in eje auto kan stappen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
J.Kraaijeveld | 24-06-2017
In een woord perfect,een geweldige service en heel vriendelijk personeel, 👍👍
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P Blonk | 02-06-2017
Prima , Snel , vriendelijk en correct
Al jaren maken we gebruik van Royal Parking en dit tot onze tevredenheid. Hopen nog Vaak van hen diensten gebruik te maken
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Tibor | 09-05-2017
aankomst en vertrek is prima verlopen, even bellen als je bij de bagageband staat en de auto stond precies op tijd op de juiste plek, Wel zo fijn als je om 04.00 aankomt met 2 kids..;-)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Schaap | 01-01-2017
Prima voor elkaar! Jammer dat de vraag of er schade aan de auto ontstaan is beantwoord werd met de opmerking..... "dat weet ik niet, kijkt u zelf maar even"
Dit zou toch even gecontroleerd kunnen worden voor het afleveren.
Verder alles goed geregeld!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Leen Verhestraeten | 15-07-2016
Alles is vlot verlopen. Het enige minpunt dat ik vind is dat het niet goed duidelijk is waar er iemand op jou staat te wachten om de auto op te pikken of de auto terug af levert. Er staat geen bord en de persoon daar kan je ook niet aan merken dat die van royale parking is. Als het dan de eerste keer is moet je heel goed zoeken terwijl dat bij de andere parkings wel heel duidelijk is. Maar voor de rest was alles in orde.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
meijboom | 18-05-2016
goed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
p.bennema | 05-06-2014
Vriendelijke mensen, zowel via telefoon als "in het veld".
Royal Parking komt professioneel over en maken waar wat beloofd wordt. snelle service.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

Royal Parking

Locatie parkeerplaats

Tupolevlaan 40
1119 NZ Schiphol-Rijk (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 100
Afstand tot Schiphol 6 km
Extra dienstenBasic wash
Comfort wash
Royal wash

Valet parkeren

aantal dagenprijsoverdekt
1 dag€ 40,00€ 50,00
2 dagen€ 50,00€ 60,00
3 dagen€ 55,00€ 65,00
4 dagen€ 60,00€ 70,00
5 dagen€ 65,00€ 75,00
6 dagen€ 70,00€ 80,00
7 dagen€ 75,00€ 85,00
8 dagen€ 80,00€ 90,00
9 dagen€ 85,00€ 95,00
10 dagen€ 90,00€ 100,00
11 dagen€ 95,00€ 105,00
12 dagen€ 100,00€ 110,00
13 dagen€ 105,00€ 115,00
14 dagen€ 110,00€ 120,00
15 dagen€ 115,00€ 125,00
16 dagen€ 120,00€ 130,00
17 dagen€ 125,00€ 135,00
18 dagen€ 130,00€ 140,00
19 dagen€ 135,00€ 145,00