Zoekopdracht aanpassen

Prijzen Schiphol Park & Travel

Schiphol Park & Travel

Gaat u langer dan drie dagen weg en wilt u uw auto graag vlakbij Schiphol Airport parkeren? Dan is Schiphol Park & Travel de ideale aanbieder voor u! 

Als u parkeert bij Schiphol Park & Travel kunt u direct richting Schiphol rijden en daar uw auto voor langere tijd parkeren. Makkelijk en betrouwbaar! Het terrein grenst aan de luchthaven en is 24/7 geopend. Daarnaast is er altijd personeel aanwezig en wordt er gebruikgemaakt van camerabewaking.

U kunt uw bagage kwijt bij de drop-off aan het begin van de parking, zodat u deze vanaf uw parkeerplaats niet hoeft mee te nemen en direct kunt inladen in de gratis shuttlebus. Deze shuttlebus rijdt om de tien minuten, dag en nacht. Er is een overdekte wachtruimte waar u kunt wachten op de shuttlebus. 

Nadat u heeft gereserveerd kunt u betalen via iDEAL of met uw creditcard, achteraf betalen is ook mogelijk. Nadat u uw auto heeft geparkeerd op het terrein van Schiphol Park & Travel wordt u met de shuttlebus afgezet voor de luchthaven. Hier wordt u bij terugkomst ook weer opgehaald. 

Reviews over Schiphol Park & Travel

Gemiddelde score:
8.2
Uit 47 beoordelingen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
Ook een beoordeling plaatsen? Na de reservering krijgt u na het ophalen van uw auto een mail. In deze mail nodigen wij u uit om een beoordeling te schrijven.
10 / 10
David | 19-01-2022
Ik vind helemaal mooi 😂
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Y.R. Meijer | 15-05-2018
We hebben onze auto met een goed gevoel achter gelaten op P4. En prima bus verbinding.
Hadden beetje moeite om het parkeerterrein te vinden . Zagen zelfs het grootste bord te laat. Dus zal het wel aan ons liggen. Groet Ype Meijer
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ricardo | 01-11-2017
Goed, alleen niet nagedacht over de alleenreiziger. Moest alle koffers bij parkeren en ophalen auto meezeulen, geen karretjes, kon niet achterlaten bij dropping want was alleen!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Meindert Putter | 26-08-2017
Prima geregeld.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ko janse | 25-08-2017
P1 prima parking word wel duur
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
hendriks | 17-08-2017
prima een reservering gemaakt en een foute reservering gemakkelijk geannuleerd en geld snel gestorneerd
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
J de Kort | 16-08-2017
Beste, wij waren met dochter van 8 jaar en moeder van 75 jaar en zus met zware koffers onderweg. Het inchecken heen was goed regeld. We konden de koffers inchecken op de parkeerplaats. Een plaatsje zoeken was een ramp. Het was niet duidelijk waar er plaats was. De terugweg met koffers was vreselijk. De chafeeur reed weg terwijl eij , zus en ik, bezig waren al onze koffers in de bus te krijgen. Mijn dochter van 8 jaar stond op de drempel bij de deur en de chaffeur deed de deuren al dicht. Ze gikde het uit en zat bijna tussen de deur. Ze kon niet verder lopen door de koffers. Ik ga hier nog een officiele klacht over indienen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Sandra Klein | 13-08-2017
Prima en snel geregeld maar vrij prijzig!0
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
5 / 10
M. Bruijs | 11-08-2017
Belachelijk duur en ik doe er alles aan om Amsterdam te kunnen ontwijken in de toekomst, zelfs voor een duurdere vlucht
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ward Vijgen | 03-08-2017
Geen gedoe, efficiënt!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Carmen Heemels | 02-08-2017
We wilden parkeren op P3 maar kwamen ad hoc dus zonder vooraf te reserveren. Op internet vonden we dat dat geen probleem zou zijn.
We werden daar doorverwezen naar P2. Dat was ook vol. Toen naar P1 gegaan. Omdat we bij P3 een ticket hadden ontvangen waarmee we uiteindelijk hetzelfde hoefden te betalen als wanneer we bij P3 hadden geparkeerd waren we zeer tevreden, opgelucht en blij. Bedankt!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
M,A Brinksma | 01-08-2017
Bij aankomst midden in de nacht op parkeerterrein kregen we geen kaartje voor de parkeerplaats werd er ter plekke door een medewerker de slagboom open gedaan en werd er ons verteld dat we op nummerbord herkenning konden uitrijden Bij terugkomst na een vreselijke lange vertraagde reis bleek dus dat we toch niet zomaar konden uitrijden, en konden we verreist en vermoeid alsnog naar het servicepunt en ontstond er een discussie die ik maar stopte, en kregen we onze uitrijkaart verder uiterst vriendelijk personeel niets op aan te merken, Maar laat ajb de mensen wel de uitrijkaarten meegeven snachts
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Stephan | 29-07-2017
Makkelijk te boeken. Prima verbinding naar vliegveld. Voldoende plaatsen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Cullens | 27-07-2017
Zeer lang moeten wachten op vervoer terug naar P3. Lange rijen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Cullens | 27-07-2017
Zeer lang moeten wachten op vervoer terug naar P3. Lange rijen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Ckortlever | 24-07-2017
Snel en makkelijk alleen het zoeken naar een plaats is wel lastig
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Stef | 15-07-2017
Parkeerplaats prima, wel lang zoeken naar vrije plek. Geen menselijke hulp gezien. Jammer dat er geen toiletten zijn, als je net 2,5 uur gereden hebt om er te komen zou dat fijn zijn. Shuttlebus naar ( en van) schiphol uitstekend, Kon meteen naar vertrekhal en toen ik terugkwam kon ik ook vrijwel meteen met de bus mee. Al met positieve ervaring.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Max | 12-07-2017
De auto staat prima op het terrein van P3: er is veel ruimte. Maar de bewegwijzering op het terrein zelf is abominabel. Nergens staat aangegeven waar de uitgang is, waar de betaalautomaten zijn of waar de bus is die je naar Schiphol brengt. Als het het druk is en je staat ver weg geparkeerd, moet je flink zoeken.
De tarieven zijn ondoorgrondelijk.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Mari van den Broek | 27-06-2017
BIJ TERUGKOMST NA UITSTAPPEN UIT DE BUS GEEN DUIDELIJKE AANWIJZING VOOR INSTAPPLAATS MEDEPASSAGIERS EN INLAAADPLAATS KOFFERS.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Theo | 14-06-2017
Makkelijk en goed bereikbaar. Eenvoudig on-line te boeken.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
P. R. Kleiss | 28-04-2017
M.b.v kenteken herkenning geparkeerd, ging goed, alleen uitrijden zonder kaartje was niet mogelijk. Dan moet je alsnog een uitrijkaartje halen aan de balie. Geen mogelijkheid om dan te wachten/parkeren bij de slagboom.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Louwman | 04-04-2017
Erg handig, maar wel erg duur
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Julya | 21-02-2017
Ik heb mijn parkeer-actie vantevoren kunnen regelen en betalen. Stiptheid en Klantvriendelijkheid zijn beperkt van toepassing.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
C. Vermeulen | 20-01-2017
De uitrij procedure is bij een van te voren bij u bestelde kaart niet duidelijk uitgelegd.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Daniela | 28-10-2016
zeer tevreden
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H.Hiemstra | 09-10-2016
De uitgang is zeer slecht aangegeven. Bij vele uitbordjes blijkt de uitgang toch afgesloten.
Na vele keren omgereden toch de uitgang gevonden.
Dit levert irritatie op na een lange vermoeide vlucht.
Terug met de bus beviel me ook niet , met vele koffers hutje mutje allemaal in de bus gepropt.
M.v.g. Hiemstra
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
F.Leeuw | 23-09-2016
Wij Hebben weer eens gebruik gemaakt van Uw diensten, hartelijk dank hiervoor.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
P.W. Boender | 05-09-2016
P3 Lang Parkeren:
1. Vind het slecht dat de prijs voor 3 weken parkeren, een paar dagen later kijken op de website, met meer dan 20 Euro omhoog is gegaan.
2. Na de slagboom is er een kleine parkeergelegenheid om bagage uit te laden, maar er zijn geen bagagekarren om dit naar het busstation te brengen.
3. Bij terugkomst is er helemaal geen aparte parkeerplek voor weer inladen bagage.
4. Wegdek overal slecht, kans op schade door steenslag.
5. Parkeervakken vaak krap.
6. Doorgangen vaak krap, soms met hoge stoepranden, waardoor kans op schade (donker, slecht weer).
7. Aanduidingen matig.
8. Nummerbordherkenning werkt niet bij uitrijden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
guest | 28-08-2016
Lekker makelijk met creditcard. De prijs kan lager worden.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Hendrik Langer | 19-07-2016
Kenteken werd niet gescand, goed geholpen door medewerker in lokaal, zei dat we op het telefoontje op de paal moesten drukken (handig moest dit op de paal vermeld staan bv bij problemen druk op deze knop, dan moesten we niet uitgestapt zijn om iemand te zoeken, was 4u30) - medewerker aan de paal vroeg reservatienummer en zorgde ervoor dat de barelen werkten en het kaartje voor de exit vrij gegeven werd. Na de reis, geen enkel probleem gehad.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
H.A.Hutters | 30-06-2016
in en uit parkeren zeer eenvoudig met de credit card
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
7 / 10
Kas | 29-06-2016
Door de veranderingen was het even onduidelijk hoe alles gaat zoals met de terug komst hebben we de koffers maar gelijk mee naar de auto genomen wat niet prettig is, had ook betaald met nummer herkenning dat duurde nogal lang voordat de slagboom open ging met de gedachten dat het niet goed ging ( erbij zetten dat het circa 1 min. kan duren?)
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
MJM Hendriks | 20-06-2016
Reserveringssysteem werkt op in - en uitrijden perfect. Prima verkeersbegeleiding. Bus van P3 naar terminal op 11/6, in de nacht, duurde nogal lang. De 10 minuten dienst werd niet gehaald! Verder prima.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Ruud van der Rijt | 16-06-2016
Central Parking heeft prima geregeld, stonden mensen klaar, word snel geregeld en auto was ook weer op tijd terug na landing en konden we snel weer huiswaarts. volgende keer gaan wij het zeker weer zo regelen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
F.A.M. Claessen | 15-06-2016
Was allemaal prima. Hartelijk bedankt!

Frans Claessen
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
Marnix Dekkers | 07-06-2016
Perfekt geregeld allemaal, makkelijk en tegen acceptabele prijs, echter wel hele smalle parkeervakken met veel kans op gratis beschadigingen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
K. Huizenga | 05-06-2016
Zonder gedoe parkeren en binnen een paar minuten op de luchthaven, ideaal.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Harjo Maat | 11-05-2016
Overzichtelijk en (nog) ruim plek.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
E.S. | 07-05-2016
Bij aankomst geholpen door zeer vriendelijk personeel, bussen rijden om de 5 minuten, chauffeurs zijn behulpzaam met info over uitstappen bij de juiste ingang. Ik raad deze aanbieder aan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
E.S. | 07-05-2016
Bij aankomst geholpen door zeer vriendelijk personeel, bussen rijden om de 5 minuten, chauffeurs zijn behulpzaam met info over uitstappen bij de juiste ingang. Ik raad deze aanbieder aan.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Wim de Wit | 18-03-2016
Ik heb totaal geen klachten.
Zoals bij de reservering aangegeven klopte alles perfect.
Ga ik zeker nog eens doen.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
10 / 10
Zakenman | 24-10-2015
Ik was 3 dagen weg en het parkeren was goed geregeld. De bus vertrok meteen en was binnen no time op Schiphol. Bij aankomst stond de bus klaar om te vertrekken. Super!
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
R van der Keur | 30-09-2015
Reservering en kentkeneherkenning was prima.
Helaas wel weinig lege parkeerplaatsen. Ik moest erg ver doorrijden en teruglopen.
Bij vertrek gaf de display van de uitrijpaal aan dat ik nog 66,70 euro moets bijbetalen. Terug naar de balie gegaan, dara heeft men het vriendleijk opgelost, maar de reden waarom dit werd aangegeven weet ik niet.
Maar wel voor herhaling vatbaar.
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
9 / 10
P. Curutchet | 28-09-2015
comfortabel en snel
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
6 / 10
kats | 27-09-2015
wij hebben gebruik van P3 parking en het is lastig vooral als je niet bekend ben met schiphol en parkeren dat op het terrein de rij richtingen slecht zijn aangegeven , vooral s 'nacht en met slecht weer is het lastig de uitgang te vinden verder zouden meer betaal automaten kunnen weg zetten wat het afhandelen wat sneller zou doen verlopen .
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
chen | 24-09-2015
heergoed
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid
8 / 10
Geert Hof | 09-09-2015
De parkeerplaatsen worden allemaal makkelijk en duidelijk aangegeven. Ik vond echter de prijs behoorlijk aan de hoge kant voor twee dagen. (65 euro)

Met vriendelijke groet
Geert Hof
Algemene indruk
Stiptheid
Klantvriendelijkheid

Handige informatie

Schiphol Park & Travel

Locatie parkeerplaats

Holiday Avenue
1118 ZG Schiphol (toon in Google maps)

Openingstijden

zondag 24/7
maandag 24/7
dinsdag 24/7
woensdag 24/7
donderdag 24/7
vrijdag 24/7
zaterdag 24/7
Parkeerplaatsen 5000
Afstand tot Schiphol 3 km

Standaard parkeren

aantal dagenprijs
1 dag€ 65,00
2 dagen€ 65,00
3 dagen€ 75,00
4 dagen€ 82,50
5 dagen€ 90,00
6 dagen€ 96,50
7 dagen€ 98,50
8 dagen€ 99,50
9 dagen€ 109,50
10 dagen€ 114,00
11 dagen€ 119,50
12 dagen€ 128,00
13 dagen€ 135,00
14 dagen€ 136,00
15 dagen€ 139,00
16 dagen€ 145,50
17 dagen€ 148,50
18 dagen€ 151,50
19 dagen€ 154,50
20 dagen€ 158,00
21 dagen€ 162,00
22 dagen€ 165,00